1. #16
    happy married

    Reacties
    3.359
    22-04-2011

    Citaat Geplaatst door zalwel19 Bekijk reactie
    Gooien lijkt me geen goed plan. We moeten het wel respect vol houden. Maar dus je wilt dat ik het voor je regel?
    Ik zou ook wel graag in contact willen komen met diegene.

    Een traan die zachtjes vloeit over mijn wangen, deze traan die aangeeft hoeveel ik je mis. Elke dag laat ik deze tranen vallen, tranen van geluk, als een wonderbaarlijk teken hoeveel ik van je hou.



    Nesh D'shek ie rebda incha allah


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    4
    31-10-2016

    Citaat Geplaatst door zalwel19 Bekijk reactie
    Met alle respect als ze horen 600 euro willen ze niet eens met jou aan tafel zitten. Want 600 en 2000 is best een groot verschil en als je voor 2000 krijgt mag je nog blij zijn. Dus de vraag is nu Kan je 2000 euro neerleggen? Ik hoef niks ik gun jou ik ken de frustraties. Dan kijk ik wat ik voor je kan regelen. De gene die ik kende zat vast maar als het goed is hij vrij nu. Twee telefoontjes en het is geregeld.
    Maar ik heb het toch niet specifiek over de oplossing die jij aandraagt? Misschien heeft iemand een tip, waar ik kan zoeken of kent iemand een persoon met een leegstaand huis.. dan kan 600,- best wel op z'n plaats zijn.

    Met alle respect, maar ik ben niet opzoek naar mogelijke manieren om te frauderen. Ik wil met de wil van Allah op een eerlijke manier aan een huurwoning komen in shaa Allah. Gelieve daar ook niet over te onderhandelen in deze topic.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Als haaglanden doet aan 'Direct kans' woningen, waarbij de eerste reageerder de woning krijgt toegewezen. Mag je mij berichten, wellicht dat ik je dan kan helpen.
    Andere gebruiker.