1. #76
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Te gek voor worden dat kinderen hier mee te maken hebben.die totaal onschuldig zijn . Geen enkele ouder geef aan zijn kinderen mee dat zwarte Piet een slaaf is.zwarte Piet staat bij kinderen juist bekend als een grappige liefe man die hun snoep.pepernoten geeft.
    kinderen nemen dat onbewust aan,

    een foto zegt meer dan duizend woorden

  2. #77
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Soms is het goed even tot tien te tellen en je af te vragen waarom je iets doet.
    Gaat het echt om een figuur in een kinderfeestje of zit er iets anders achter. Waarom die activisten doen wat ze doen en hoe ze het doen?
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

  3. #78
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Dat vallen over jouw "neger woordje"... Gewoon racisme in dat woordje, LB.
    Niks meer en niks minder.

    Geeft niet hoor, ik begrijp dat wel.
    Helaas is dat niet mijn woord, maar kent zijn oorsprong in jouw land en uit jouw taal, dus in dit geval ben jij er meer aan gelinkt dan ik, ik die maar een gebruiker ben van het woord.
    Jij hoogstwaarschijnlijk een verre neef van de bedenker en benoemer en behandelaar van dit woord en deze negers die hier heen zijn gehaalt.
    Geeft niet hoor ik begrijp dat je hier graag de onschuld wilt uithangen en zelfs slavernij en het woordje neger aan moslims wilt koppelen.

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Nora123 Bekijk reactie
    Van mij mag het blijven maar ga geen mensen aanwijzen die het hebben verpest voor de kinderen. Iedereen is even schuldig. Zelfs doodgewone Marokkanen op dit forum. Ze zeggen altijd wie a zegt moet b zeggen. Maar zo is het niet. Wie a zegt zegt namelijk automatisch b.
    wijsheid Noortje wijsheid
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Nee, dat zegt hij niet. Maar wat hij wel zegt is uitermate racistisch.

    Dat zal hij niet begrijpen. Geeft niet. Hoort bij de charme van dit forum.
    Het schemert er wel door heen..
    vooral jij bent blank en een vrouw waar iedere man voor op de knieën gaat..
    In principe zet LB blank en vrouw op een voetstuk
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Ja, die reactie heb ik ook gelezen.
    Maar DP, LB had het hier vast over een stage aan de slachtofferkant. Kan niet anders! Toch?
    ik denk het niet..grote kans dat hij de ontvoerde jezidy vrouwen als beroepshoeren ziet..

    https://forums.marokko.nl/showthread...5669578&page=6
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  7. #82
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    wijsheid Noortje wijsheid

    Ik wou me reactie weghalen zie ik dat jij me hebt geciteerd.

    Ja pollewop je moet niet alleen grote excuses naar mij maken maar je hebt ook nog een belofte in te willigen.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Nora123 Bekijk reactie
    Ik wou me reactie weghalen zie ik dat jij me hebt geciteerd.

    Ja pollewop je moet niet alleen grote excuses naar mij maken maar je hebt ook nog een belofte in te willigen.
    solly pop..
    Vertel..moet ik je tuintje schoffelen?
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  9. #84
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Goed recht om die paar betaalde krakers weg te slaan

    Zou ik ook doen wanneer Sorosknechten van mening zouden zijn dat het offerfeest moet verdwijnen




    Halal arrestatie zondag in Eindhovuh van een bruinveeg Piet ...

  10. #85
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Het schemert er wel door heen..
    vooral jij bent blank en een vrouw waar iedere man voor op de knieën gaat..
    In principe zet LB blank en vrouw op een voetstuk
    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    ik denk het niet..grote kans dat hij de ontvoerde jezidy vrouwen als beroepshoeren ziet..

    https://forums.marokko.nl/showthread...5669578&page=6
    Beetje tegenstrijdigheid hier, twee reacties indirect richting mij, waar je mij in beide ontkracht en beschuldigt dan ben je echt dom.
    “Vrouwen op een voetstuk maar ik zie vrouwen als beroepsho*ren”. Ja logica.... dat is iets wat ze je niet hebben kunnen leren
    En beetje vreemd om yezidis hierbij te betrekken en andere topic quotes, terwijl het gaat over slavernij en negers en pieten.

    Alles uit de kast trekken om mij te ondermijnen “hij zet vrouwen op een voetstuk hij ziet vrouwen als beroepsho*ren”. de lompheid.

  11. #86
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    Neem het haar niet kwalijk. Daar kan ze niks aan doen. Ze houdt van stampotten eten. Je bent wat je eet zeggen ze vaak.
    Deze mafketels verzinnen en liegen alles bij elkaar om je zwart te maken, tot op een punt ze zelf niet meer weten wat ze zeggen en dus zichzelf gaan tegenspreken.
    Een Nederlands gezegde: al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.

    Zij is een oostblokker, een kroaat of iets, zo een mladic volgeling die moslims afmaakte.

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ok ik heb het opgezocht.
    “Neger is een aanduiding voor de oorspronkelijke, donkerhuidige bewoners van Afrika ten zuiden van de Sahara.”
    Dit kwam er uit.

    Goh...
    Ik verzin dit niet zelf trouwens.
    https://www.slavernijenjij.nl/de-erf...u/het-n-woord/

  13. #88
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dat geeft niet, dan nog vind ik het onzin.
    En vooral als men de mond hou over het veel zwaarder wegende woord “nigger” dat de rappertjes gebruiken in hun rap songs.
    En pas vooral op als je als blanke een rap song mee rapt en dan het woordje “nigger” zegt, dat is een no no.

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Van elkaars tradities blijf je af punt uit.
    Te vergelijken met de linkse heidenen in Marokko die tijdens Ramadan willen vreten en dus regelrecht onze tradities en cultuur aanvallen. Of je nu een strenggelovige salafist bent of een bierzuipende seculier, je respecteert de Ramadan. Ik geloof niet dat Nederlanders die pro-Piet zijn opeens nu allemaal racisten zijn. TLDR: zwarte Piet moet blijven!

  15. #90
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Iceland Bekijk reactie
    Van elkaars tradities bij je af punt uit.
    Te vergelijken met de linkse heidenen in Marokko die tijdens Ramadan willen vreten en dus regelrecht onze tradities en cultuur aanvallen. Of je nu een strenggelovige salafist bent of een bierzuipende seculier, je respecteert de Ramadan. Ik geloof niet dat Nederlanders die pro-Piet zijn opeens nu allemaal racisten zijn. TLDR: zwarte Piet moet blijven!


    Pas maar op voor het offerfeest in Nederland.
    Onder druk van de Partij voor de Dieren gaat
    de traditionele gehaktbal voor de ambtenaar
    ook geleidelijk verdwijnen …

    https://nos.nl/artikel/2259960-veget...terie-ocw.html