1. #46
    Verbannen

    Reacties
    338
    02-11-2018

    Haha ik wist het wel. Natuurlijk gaat trump gülen niet uitleveren want wie zijn kont moet hij dan elke dag schoonlikken.

  2. #47
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    De grap is dat NBC (National Broadcasting Company, met een nieuwsafdeling) dit niet schreef, maar een clickbaitsite: nbcnews.com.
    Gevalletje fakenews, dus. Nepnieuws.

    Checken media die dit bericht overnemen die bronnen niet?

    ?

    https://en.wikipedia.org/wiki/NBCNews.com

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door HishamMeknes Bekijk reactie
    Haha ik wist het wel. Natuurlijk gaat trump gülen niet uitleveren want wie zijn kont moet hij dan elke dag schoonlikken.

    Ik ben onder de indruk van jouw bijdrages aan de discussies hier! Werkelijk waar!

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Temucin Bekijk reactie
    sorry paskwal ik wist niet dat je zo erg dom was.. als de nederlandse staat geld en vermogen confisqueert van drugs delinquenten, zie jij dat als een buit verdeling tussen nederlandse staat en criminelen?
    Zowel Erdogan als Gülen vertegenwoordigen de staat, maar zij zijn niet de staat.
    En Erdogan denkt dat hij de staat is en het belang van de Turken.
    Daar heb ik natuurlijk alle respect voor!
    De Turken hebben Erdogan het mandaat gegeven!
    Maar eerdaags zal Erdogan zijn volk zwaar teleurstellen.
    Hoe weet ik niet, maar deze man is gewoon niet correct!
    En als het waar is waaraan Gülen naar wat jij beweert schuldig is, mag hij van mij ook een enkeltje V.S. - Turkije krijgen om zich daar te verantwoorden.
    Ik vind het ook misdadig om te stelen door misbruik te maken van de goed gelovigheid van mensen.

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    #27

  6. #51
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    #27

    Op https://www.nbc.com
    kun je via "News&Sports"
    gewoon doorklikken naar
    https://www.nbcnews.com ...

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Op https://www.nbc.com
    kun je via "News&Sports"
    gewoon doorklikken naar
    https://www.nbcnews.com ...

    Met hetzelfde (NBC) logo?
    Dat heb ik niet gevonden.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    116
    10-03-2018

    Te vroeg gejuicht jongens.

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    405
    15-10-2018

    Fake news

  10. #55
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Gülen zal nooit uitgeleverd worden

  11. #56
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Zouden verschillende Russische staatsburgers niet vaak in overeenkomstige omstandigheden raken? Het lijkt op een diplomatieke handelswaar.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  12. #57
    Worldfamous

    Reacties
    25.545
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Gulen wordt niet uitgeleverd, eerst moet er bewijs op tafel komen, zegt Trump vandaag.

    Jammer Erdogan fans, te vroeg gejuicht

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    854
    03-03-2018

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Zowel Erdogan als Gülen vertegenwoordigen de staat, maar zij zijn niet de staat.
    En Erdogan denkt dat hij de staat is en het belang van de Turken.
    Daar heb ik natuurlijk alle respect voor!
    De Turken hebben Erdogan het mandaat gegeven!
    Maar eerdaags zal Erdogan zijn volk zwaar teleurstellen.
    Hoe weet ik niet, maar deze man is gewoon niet correct!
    En als het waar is waaraan Gülen naar wat jij beweert schuldig is, mag hij van mij ook een enkeltje V.S. - Turkije krijgen om zich daar te verantwoorden.
    Ik vind het ook misdadig om te stelen door misbruik te maken van de goed gelovigheid van mensen.
    gulen vertegenwoordig helemaal niks.. hij maakte misbruik van het geloof om rijk te worden zodat hij veilig in zijn erfgoed in blank amerika kan leven..

    Turkije heeft al voor meer dan 10 miljard euro aan bedrijven en instellingen ingevorderd van gulen en is nu achter zijn vermogen wat paar miljard dollar waard is..

    een nekschot zou Turkije miljarden mislopen waar blank amerika hiervan profiteert..

    natuurlijk wilt die trumpet gulen niet kwijt.. blank amerika geniet van zijn gestolen miljarden wat veilig op blank amerikaanse bodem ligt..

    de kriebel in blank amerikaanse kont kriebelt verder totdat het een tumor gaat worden.. wat best wel een hoge troef is voor erdogan om trumpet ermee dwars te zitten

  14. #59
    Verbannen

    Reacties
    338
    02-11-2018

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Zowel Erdogan als Gülen vertegenwoordigen de staat, maar zij zijn niet de staat.
    En Erdogan denkt dat hij de staat is en het belang van de Turken.
    Daar heb ik natuurlijk alle respect voor!
    De Turken hebben Erdogan het mandaat gegeven!
    Maar eerdaags zal Erdogan zijn volk zwaar teleurstellen.
    Hoe weet ik niet, maar deze man is gewoon niet correct!
    En als het waar is waaraan Gülen naar wat jij beweert schuldig is, mag hij van mij ook een enkeltje V.S. - Turkije krijgen om zich daar te verantwoorden.
    Ik vind het ook misdadig om te stelen door misbruik te maken van de goed gelovigheid van mensen.
    Jij hebt ons teleurgesteld door de anus van pedo gay geert wilders te likken.

  15. #60
    Verbannen

    Reacties
    405
    15-10-2018

    Citaat Geplaatst door HishamMeknes Bekijk reactie
    Jij hebt ons teleurgesteld door de anus van pedo gay geert wilders te likken.
    Wilde Greetje en Gutwern Gülen uitleveren aan Erdogan klinkt als muziek in de oren
    2 strontvliegen in 1 klap amanakoidem