1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium

    VS gaat Fethullah Gülen uitleveren aan Turkije.

    De leider van de Gülenbeweging, Fethullah Gülen, die verantwoordelijk wordt gehouden voor het infiltreren van Turkse staatsinstituten, de rechterlijke macht en het Turks leger, en de afgeslagen militaire couppoging door FETÖ (een acroniem voor Fethullahistische Terreurorganisatie) wordt volgens NBC uitgeleverd aan Turkije, als het aan de Trump-regering ligt.


    Trump heeft volgens twee regeringsfunctionarissen een verzoek daarvoor neergelegd bij de Amerikaanse autoriteiten. De Trump-regering heeft afgelopen maand aan de Federale wetshandhaver gevraagd om legale manieren te onderzoeken om Fethullah Gülen uit de VS te zetten en naar Turkije te deporteren.

    Volgens NBC zou het verzoek erop gericht zijn om Turkse druk op de Saudi’s weg te nemen, die onder grote internationale pressie staan sinds de moord op journalist Khashoggi door beulen van de roekeloze Saudische kroonprins Mohammad bin Salman in het Saudisch consulaat te Istanbul.

    Turkije zegt dat de regering de twee zaken los van elkaar ziet en zegt dat het haar onderzoek in de zaak van Khashoggi hoe dan ook door zal zetten.

    http://dutchturks.nl/vs-gaat-fethull...n-aan-turkije/

    https://www.nbcnews.com/politics/nat...turkey-n933996
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    verantwoordelijk voor chaos en ellende die dag.waarbij veel mensen omkwamen. kan maar 1 straf bedenken voor deze terrorist.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    VS gaat Fethullah Gülen uitleveren aan Turkije.

    Wie weet krijgen we dan ook eindelijk eens dat bewijs te zien wat Erdogan zegt te hebben...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Chucky. Bekijk reactie
    verantwoordelijk voor chaos en ellende die dag.waarbij veel mensen omkwamen. kan maar 1 straf bedenken voor deze terrorist.
    Zo, ben je lekker voor eigen rechtertje aan het spelen?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    VS gaat Fethullah Gülen uitleveren aan Turkije.

    Wie weet krijgen we dan ook eindelijk eens dat bewijs te zien wat Erdogan zegt te hebben...
    zal er vast komen maar jaals ie het bewijst geloven jullie het toch weer niet hahahaha aluhoedjes

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Terrorist
    If you 'don't know', Allah knows.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Ja, Ja politiek is (soms) een heel gemeen spelletje......

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Chucky. Bekijk reactie
    zal er vast komen maar jaals ie het bewijst geloven jullie het toch weer niet hahahaha aluhoedjes
    Tot nu toe hebben we nog steeds niets gezien.

    Dus kunnen we geen eerlijk oordeel over vellen.

    Dat ben je toch me eens, denk ik?

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    405
    15-10-2018

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    VS gaat Fethullah Gülen uitleveren aan Turkije.

    Wie weet krijgen we dan ook eindelijk eens dat bewijs te zien wat Erdogan zegt te hebben...
    Wie weet ja maar geloof me nou maar, is hierbij irrelevant, dit is smerige hoogstaande vriendjespolitiek
    VS levert die terrorist uit aan Turkije om hem voor het gerecht te brengen
    Eerder in 1999 had VS ook Turkije geholpen met een staats-politieke vijand genaamd Abdullah Õćalan die de Amerikanen gevangen hadden
    VS en Turkije hebben sterke militaire relatie
    Geven en nemen
    VS heeft in Turkije een Nato bases in Incirlik, een lanceer en land platform voor gevechts-spionagevliegtuigen om moslims in Irak te bombarderen
    Geven en nemen habibi

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    VS gaat Fethullah Gülen uitleveren aan Turkije.

    Wie weet krijgen we dan ook eindelijk eens dat bewijs te zien wat Erdogan zegt te hebben...
    Citaat Geplaatst door Chucky. Bekijk reactie
    zal er vast komen maar jaals ie het bewijst geloven jullie het toch weer niet hahahaha aluhoedjes
    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Ja, Ja politiek is (soms) een heel gemeen spelletje......

    Ach jongens, Dutchturks kennen we onderhand wel, en kijk voor de aardigheid even rond op nbcnews.com...
    Ik heb er nog niet veel vertrouwen in.

    Googel even op de titel van het bericht... Ik vond alleen 2 verwijzingen naar Dutchturks. En die baseren zich op nbcnews...
    Verder geen enkele hit.
    Zoeken op de Engelse titel bij nbcnews levert wat twijfelhitjes op... Geen enkel "groot" nieuwsmedium heeft er wat over te zeggen en dit zou toch groot nieuws zijn....

    Nog maar even wachten met dat feestje...
    Even kijken wat het AD morgen zegt.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Ach jongens, Dutchturks kennen we onderhand wel, en kijk voor de aardigheid even rond op nbcnews.com...
    Ik heb er nog niet veel vertrouwen in.

    Googel even op de titel van het bericht... Ik vond alleen 2 verwijzingen naar Dutchturks. En die baseren zich op nbcnews...
    Verder geen enkele hit.
    Zoeken op de Engelse titel bij nbcnews levert wat twijfelhitjes op... Geen enkel "groot" nieuwsmedium heeft er wat over te zeggen en dit zou toch groot nieuws zijn....

    Nog maar even wachten met dat feestje...
    Even kijken wat het AD morgen zegt.
    Ik weet niet hoor maar de link naar NBC news staat er ook gewoon onder hoor, en dat het voor jou en vele anderen geen "groot nieuws" is dat begrijp ik wat kan jou die hele Gühlen schelen... nix toch ? Maar goed hij is nog niet uitgeleverd maar hij kan nu wel ergens anders heengaan zodat de VS geen moeilijke keuzes hoeft te maken......

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.260
    04-12-2014

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    VS gaat Fethullah Gülen uitleveren aan Turkije.

    Wie weet krijgen we dan ook eindelijk eens dat bewijs te zien wat Erdogan zegt te hebben...
    Juist niet.
    VS doet dit om Turkije rustig te houden zodat zij dat bewijs niet openbaar maken.

    Turkije heeft harde bewijzen. Daar is geen twijfel over mogelijk.
    De Profeet zei; ik laat jullie 2 gewichtige (belangrijke) dingen achter, eerste is de Koran Hou je eraan vast en hecht je eraan. De tweede is mijn Ahl al Bayt . Ik herinner u aan uw verplichtingen jegens mijn Ahl al Bayt . Zaid werd gevraagd, wie zijn de Profeet zijn Ahl al Bayt, Zaid zei Ali ,Aqil,Jaffar, Abbas en hun kinderen
    Sahih Muslim http://sunnah.com/muslim/44/55

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Ik weet niet hoor maar de link naar NBC news staat er ook gewoon onder hoor, en dat het voor jou en vele anderen geen "groot nieuws" is dat begrijp ik wat kan jou die hele Gühlen schelen... nix toch ? Maar goed hij is nog niet uitgeleverd maar hij kan nu wel ergens anders heengaan zodat de VS geen moeilijke keuzes hoeft te maken......
    Ik kan me wel voorstellen dat Trump zoiets probeert, om de aandacht af te leiden van de Saudis in
    die Khashoggi zaak.

    Uiterst transparent natuurlijk. Maar ja wat wil je? Trump is ook zo een goeie onderhandelaar...

    En in Turkije zou dit helemaal moeten lukken.
    Die zijn Erdogan al gewent, dus snel voor de gek te houden.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Canislupus Bekijk reactie
    Juist niet.
    VS doet dit om Turkije rustig te houden zodat zij dat bewijs niet openbaar maken.
    Welk bewijs bedoel je?

    Dat in de Gulen zaak?

    Of dat in de Khashoggi zaak?

    Beide zaken zegt Erdogan bewijs over te hebben, alleen hebben
    we nog nooit iets gezien.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.260
    04-12-2014

    Khashoggi.
    Als VS Gülen uitlevert doet die dat puur om Turkije rustig te houden.
    De Profeet zei; ik laat jullie 2 gewichtige (belangrijke) dingen achter, eerste is de Koran Hou je eraan vast en hecht je eraan. De tweede is mijn Ahl al Bayt . Ik herinner u aan uw verplichtingen jegens mijn Ahl al Bayt . Zaid werd gevraagd, wie zijn de Profeet zijn Ahl al Bayt, Zaid zei Ali ,Aqil,Jaffar, Abbas en hun kinderen
    Sahih Muslim http://sunnah.com/muslim/44/55