1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Marokkaanse vrouwenbeul kan niet worden uitgezet

    Slachtoffer en dochter in doodsangst om vrijgelaten pooier

    Extreem gewelddadige Marokkaanse vrouwenbeul kan niet worden uitgezet

    Nederland staat machteloos tegenover een gewelddadige pooier die eigenlijk het land uit moet. Het lukt de overheid niet om de tot ongewenst vreemdeling verklaarde Marokkaan Abdelilah el Y. uit te zetten. De extreem gewelddadige vrouwenuitbuiter is daarom vrijgelaten uit zijn uitzetdetentie, bevestigen justitiebronnen. Zijn slachtoffer Yolanda* en hun gezamenlijke dochter worden sindsdien zwaar beveiligd.

    De veroordeelde pooier El Y. dreigde eind vorig jaar al op straat te komen. De man had zijn zes jaar lange celstraf wegens mensenhandel en gedwongen prostitutie uitgezeten. Hij leek zijn uitzetting naar Marokko in vrijheid af te mogen wachten. Maar nadat De Telegraaf alarm sloeg, werd hij op het allerlaatste moment toch vastgehouden, in zogenaamde uitzetdetentie.

    De afgelopen negen maanden is achter de schermen intensief geprobeerd om de man het land uit te zetten. Nederland is hem liever kwijt dan rijk. Maar El Y. werkt niet vrijwillig mee en Marokko verstrekt geen papieren, waarschijnlijk omdat hij geen paspoort heeft. De rechter heeft daarom eind september beslist dat El Y. de straat op mag. Yolanda: „Hij wordt beloond voor slecht gedrag.”

    "Bij het minste of geringste gaan alle alarmbellen af en worden beveiligingsmensen gewaarschuwd"
    Yolanda en haar dochter worden sinds enkele weken beveiligd. „Ik moet overal rekening mee houden, kan niets meer spontaan doen”, zegt ze. „Bij het minste of geringste gaan alle alarmbellen af en worden beveiligingsmensen gewaarschuwd. Dat is in het begin een paar keer gebeurd. Dat zorgt voor enorme paniek, natuurlijk.”

    Alert
    Yolanda is sinds de vrijlating van El Y. continu alert. „Bij het schoolplein kijk ik constant om me heen. Als mijn dochter bij een vriendinnetje gaat spelen, heeft ze strenge regels mee. Welke kan ik om veiligheidsredenen niet zeggen. School, ouders van vriendinnetjes, buren, iedereen heb ik in ieder geval ten dele op de hoogte moeten brengen. Maar dat mijn dochter met deze situatie wordt geconfronteerd, vind ik nog het allerergst.”

    Pooier Abdelilah el Y. is de hoofdfiguur in een van de meest opzienbarende rechtszaken over gedwongen prostitutie en mensenhandel in Nederland. In 2013 werd hij door het gerechtshof in Leeuwarden veroordeeld tot zes jaar cel voor het op gruwelijke wijze uitbuiten van Yolanda die destijds ook een relatie met hem had. Ze moest onder dwang van grof fysiek geweld werken in rosse buurten in Amsterdam en Utrecht. Boven op zijn celstraf moest hij zijn slachtoffer ook bijna een miljoen euro vergoeding betalen. Het zijn de inkomsten die hij bij de jarenlange uitbuiting van Yolanda heeft afgepakt. Het is de hoogste vergoeding die een slachtoffer van gedwongen prostitutie tot nog toe kreeg.

    "Dat mijn dochter met deze situatie wordt geconfronteerd, vind ik nog het allerergst"
    Maar Yolanda kan niet lang genieten van haar overwinning en haar rust. Twee jaar later, als hij nog maar een derde van zijn straf heeft uitgezeten, mag El Y. al naar een gevangenis met meer vrijheden. Zo mag hij onder meer op proefverlof. De verontwaardiging over het snelle proefverlof is zo groot, dat het leidt tot Kamervragen. Uiteindelijk wordt het verlof weer ingetrokken.

    Uitzetdetentie
    Maar Abdelilah el Y. laat zijn slachtoffer niet met rust. Via zijn advocaat zoekt hij toch contact. Hij wil een omgangsregeling met zijn dochter. Die komt er na weer nieuwe juridische procedures uiteindelijk niet. In verband met haar veiligheid was de Raad voor de Kinderbescherming fel tegen.

    In de tussentijd wordt hij wel tot ongewenst vreemdeling verklaard. Als eind vorig jaar zijn volledige zes jaar straf er op zit, wordt hij op het laatste nippertje in uitzetdetentie geplaatst. Yolanda’s leven staat dan al op zijn kop: vanwege de mogelijke vrijlating worden zij en haar dochter beveiligd. „Dit is de wereld op zijn kop”, zei ze er toen over. „Hij komt vrij en ik en mijn dochter moeten worden beveiligd.”
    "Hij komt vrij en ik en mijn dochter moeten worden beveiligd"
    Voor een paar maanden keerde de rust terug. Tot nu, doordat Marokko niet meewerkt aan uitzetting. De weigerachtige houding van Marokko om Abdelilah el Y. op te nemen, komt voort uit een ruzie tussen Nederland en Marokko, enkele jaren terug. Sindsdien werkt het land niet of nauwelijks meer mee aan de gedwongen terugkeer van Marokkanen die hier tot ongewenst vreemdeling zijn verklaard.

    Kinderbijslag
    De ruzie in 2014 ging over het verlagen van uitkeringen en toeslagen aan Nederlandse Marokkanen die inmiddels weer in hun thuisland wonen. Nederland wilde de geëxporteerde kinderbijslag en andere uitkeringen aanpassen aan het welvaartsniveau van het woonland en toen Marokko dat niet accepteerde, dreigde Nederland het zogeheten socialezekerheidsverdrag op te zeggen. Marokko was woedend. Als represaille stopte het land met het verstrekken van zogeheten ’laissez-passers’, de documenten die het mogelijk maken Marokkanen zonder papieren toch terug te sturen.

    Nadat in 2016 alsnog een akkoord werd gesloten over aanpassing van het socialezekerheidsverdrag, beloofde Marokko weer mee te werken. Maar tot op de dag van vandaag gebeurt dat nog steeds niet of nauwelijks.

    Dat laatste blijkt ook uit cijfers die De Telegraaf opvroeg. In 2013, voor de ruzie, willigde Marokko nog 80 van de 280 verzoeken in. In de jaren erna was het nog slechts een handjevol. In 2017 honoreerde Marokko 10 van de 340 aanvragen. Tot mei dit jaar staat de teller op 15 van de 145 aanvragen, blijkt uit cijfers van het ministerie van Justitie en Veiligheid. De aanvraag voor Abdelilah el Y. is in ieder geval niet toegekend.

    Gesprekken
    Het ministerie wil niet op de individuele zaak van El Y. ingaan. Een woordvoerder laat weten dat er nog steeds gesprekken met Marokko gaande zijn over betere medewerking aan het uitzetten van vreemdelingen.

    Dat het Nederland niet lukt de Marokkaanse autoriteiten te bewegen El Y. een toegangsdocument te verschaffen, een laissez-passer, heeft Yolanda nooit zien aankomen.

    "Dit geeft zo’n enorme druk op mijn leven. Ik kom er nooit van af"
    „Ik heb sinds hij tot ongewenst vreemdeling is verklaard allerlei keuzes gemaakt. Met betrekking tot mijn woonplaats, mijn werk, de opbouw van mijn sociale leven. Als ik had geweten dat er een kans was dat hij weer op Nederlandse bodem vrij rond zou kunnen lopen, was ik zeker naar het buitenland verhuisd”, zegt ze. „Dit geeft zo’n enorme druk op mijn leven. Ik kom er nooit van af.”

    Ondanks pogingen van De Telegraaf is het niet gelukt de advocaat van Abdelilah el Y. of hemzelf te spreken. De ambassade van Marokko heeft niet gereageerd op vragen van De Telegraaf.

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/2801...orden-uitgezet

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Gewoon vast laten zitten tot hij trug kan. zou een gevolg zijn van zijn eigen keuzes.

    Wel benieuwd wat deze man tegen zijn dochter zou willen zeggen. Papa heeft mama verkracht en daardoor ben jij er?

  3. #3
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Gewoon vast laten zitten tot hij trug kan. zou een gevolg zijn van zijn eigen keuzes.

    Wel benieuwd wat deze man tegen zijn dochter zou willen zeggen. Papa heeft mama verkracht en daardoor ben jij er?
    " Yolanda die destijds ook een relatie met hem had."

    Een relatie werkt van beide kanten anders is het geen relatie, het is natuurlijk leuk dat gallen op Marokkanen, maar wel bij de feiten blijven en niet zoals Hepatitis88 en jij doen qua laster en smaad op dit forum.
    Is natuurlijk wel diep triest als een man op een forum leugens verspreid dat de moeder van een meisje is verkracht door haar vader, terwijl dat natuurlijk niet zo is, moet je nagaan hoe dat is als dat meisje dit hier zou lezen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    " Yolanda die destijds ook een relatie met hem had."

    Een relatie werkt van beide kanten anders is het geen relatie, het is natuurlijk leuk dat gallen op Marokkanen, maar wel bij de feiten blijven en niet zoals Hepatitis88 en jij doen qua laster en smaad op dit forum.
    Is natuurlijk wel diep triest als een man op een forum leugens verspreid dat de moeder van een meisje is verkracht door haar vader, terwijl dat natuurlijk niet zo is, moet je nagaan hoe dat is als dat meisje dit hier zou lezen.
    Probeer jij die k*t Marokkaan nu goed te praten?

    Stuk stront ben je!

  5. #5
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Probeer jij die k*t Marokkaan nu goed te praten?

    Stuk stront ben je!
    Als je een beetje begrijpend kan lezen en je i.Q. hoger is dan 35 dan zie je ook echt wat er staat.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    " Yolanda die destijds ook een relatie met hem had."

    Een relatie werkt van beide kanten anders is het geen relatie, het is natuurlijk leuk dat gallen op Marokkanen, maar wel bij de feiten blijven en niet zoals Hepatitis88 en jij doen qua laster en smaad op dit forum.
    Is natuurlijk wel diep triest als een man op een forum leugens verspreid dat de moeder van een meisje is verkracht door haar vader, terwijl dat natuurlijk niet zo is, moet je nagaan hoe dat is als dat meisje dit hier zou lezen.
    Zo te zien weet jij het weer allemaal beter wat er is gebeurd daar.

    En kan een man een vrouw niet verkrachten, zelfs als e een relatie hebben?

    En waarom denk jij dat ze geen relatie hadden? Nog nooit van een loverboy gehoord?

    Jij meent weer eens precies te weten wat er is gebeurd . Totaal los van alle feiten, alles wederom gebaseerd op je eigen fanatasie verhaaltjes .

    Je kent de man niet eens, je weet totaal niet wat er gebeurd is, je bent alleen weer eens uit je bevooroordeelde discriminerende onderbuik aan het spreken. Alleen omdat de man toevallig een Marokkaan is, dat is pure discriminatie wat jij hier doet.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    " Yolanda die destijds ook een relatie met hem had."

    Een relatie werkt van beide kanten anders is het geen relatie, het is natuurlijk leuk dat gallen op Marokkanen, maar wel bij de feiten blijven en niet zoals Hepatitis88 en jij doen qua laster en smaad op dit forum.
    Is natuurlijk wel diep triest als een man op een forum leugens verspreid dat de moeder van een meisje is verkracht door haar vader, terwijl dat natuurlijk niet zo is, moet je nagaan hoe dat is als dat meisje dit hier zou lezen.
    "Ze moest onder dwang van grof fysiek geweld werken in rosse buurten in Amsterdam en Utrecht"

    Klinkt idd als een goede vrijwillige relatie waar bijde partners het zelfde hadden te zeggen. Bovendien konden zij overal nee op zeggen als de ander iets wou zonder dat dat een enkel probleem zou opleveren. Van dwang op welk vlak dan ook was natuurlijk totaal geen sprake. Ook was van onmacht bij deze dame geen sprake. Hoe kan je dan in hemelsnaam van verkrachting spreken.

    Natuurlijk was mijn reactie louter om te gallen op Marokkanen. Deze man deed tog nix verkeerd?

    Fijn dat je ook hier weet mijn gedachtegang invult. Wel zo makkelijk natuurlijk.

    Je geeft blijk van een ietwat aparte visie op relaties en vrouwen te hebben getuige deze reactie en onderstaande reactie van jou in een ander topic,

    "Het zegt al wat over de mannelijkheid als een vrouw het voortouw heeft en neemt in een situatie als dit."

    ps, lees het vonnis eens door.....

  8. #8
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    "Ze moest onder dwang van grof fysiek geweld werken in rosse buurten in Amsterdam en Utrecht"

    Klinkt idd als een goede vrijwillige relatie waar bijde partners het zelfde hadden te zeggen. Bovendien konden zij overal nee op zeggen als de ander iets wou zonder dat dat een enkel probleem zou opleveren. Van dwang op welk vlak dan ook was natuurlijk totaal geen sprake. Ook was van onmacht bij deze dame geen sprake. Hoe kan je dan in hemelsnaam van verkrachting spreken.

    Natuurlijk was mijn reactie louter om te gallen op Marokkanen. Deze man deed tog nix verkeerd?

    Fijn dat je ook hier weet mijn gedachtegang invult. Wel zo makkelijk natuurlijk.

    Je geeft blijk van een ietwat aparte visie op relaties en vrouwen te hebben getuige deze reactie en onderstaande reactie van jou in een ander topic,

    "Het zegt al wat over de mannelijkheid als een vrouw het voortouw heeft en neemt in een situatie als dit."

    ps, lees het vonnis eens door.....
    Ga je nou serieus niet je verantwoording nemen wat betreft je reactie over de geboorte van zo een meisje???? Ga je dan serieus reacties verdraaien om zelf er maae zogenaamd schoon vanaf te komen.
    Het meisje is verwekt en geboren tijdens hun relatie, als dat onder dwang gebeurde stond dat er wel, maar dat staat er niet dus maakt jouw reactie het tot het smaad en laster clubje waar je nu ook onder valt.
    Het kind is geboren tijdens een wederzijdse relatie. Wat daarna gebeurt is andere zaak, maar om het kind dan zo te vernederen dat het verwekt is door verkrachting is gewoon smerige taal en houding van jou als volwassen vent naar twee vrouwen, moeder en dochter.

    “Het zegt al wat over de mannelijkheid als een vrouw het voortouw heeft en neemt in een situatie als dit."

    En dan de jenny douwes kwestie erbij betrekken slaat al helemaal nergens op, doelend op het feit dat de mannen in Friesland de ballen niet hebben die jenny wel “heeft” om op te staan voor hun/haar rechts gedachtengoed.
    wat een mislukte verdraaiingen en totaal andere reacties uit hun context rukken.

    Jenny douwes wordt nou ook al betrokken bij een zaak als dit wtf wat een kansloos zooitje zijn jullie.

  9. #9
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Als het kind hier later leest dat een man zegt dat ze is voortgekomen is uit een verkrachting terwijl er niks van waar is.
    Gaat ze het vragen aan haar moeder, die beantwoord met: papa was een badboy toen ik hem leerde kennen en we hebben jou uit liefde gemaakt maar daarna werd papa een slechte man.

    Wat een nare Nederlandse man ben je om kinderen zo te vernederen met leugens, bah.
    Valse NSB trekjes.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ga je nou serieus niet je verantwoording nemen wat betreft je reactie over de geboorte van zo een meisje???? Ga je dan serieus reacties verdraaien om zelf er maae zogenaamd schoon vanaf te komen.
    Het meisje is verwekt en geboren tijdens hun relatie, als dat onder dwang gebeurde stond dat er wel, maar dat staat er niet dus maakt jouw reactie het tot het smaad en laster clubje waar je nu ook onder valt.
    Het kind is geboren tijdens een wederzijdse relatie. Wat daarna gebeurt is andere zaak, maar om het kind dan zo te vernederen dat het verwekt is door verkrachting is gewoon smerige taal en houding van jou als volwassen vent naar twee vrouwen, moeder en dochter.

    “Het zegt al wat over de mannelijkheid als een vrouw het voortouw heeft en neemt in een situatie als dit."

    En dan de jenny douwes kwestie erbij betrekken slaat al helemaal nergens op, doelend op het feit dat de mannen in Friesland de ballen niet hebben die jenny wel “heeft” om op te staan voor hun/haar rechts gedachtengoed.
    wat een mislukte verdraaiingen en totaal andere reacties uit hun context rukken.

    Jenny douwes wordt nou ook al betrokken bij een zaak als dit wtf wat een kansloos zooitje zijn jullie.

    Lees het vonnis eens!

    Jij bent hier de enige die de zaken aan het verdraaien is!

    De man is een extreem gewelddadige vrouwenuitbuiter.

    En jij bent zo iemand aan het verdedigen!
    Waar is je gevoel voor fatsoen, empathie en respect voor de rechtstaat?

    Jij reageert hier alleen omdat jij een persoon bent die altijd aan het discrimineren is.
    Als de dader een Chinees of Amerikaan was geweest, dan had je er niets over gezegd.
    Maar omdat deze veroordeelde extreem gewelddadige vrouwenuitbuiter een Marokkaan is
    meen jij er wel wat van te moeten zeggen. Dat doe je alleen vanwege je altijd aanwezige
    discriminerende vooroordelen.

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Als het kind hier later leest dat een man zegt dat ze is voortgekomen is uit een verkrachting terwijl er niks van waar is.
    Gaat ze het vragen aan haar moeder, die beantwoord met: papa was een badboy toen ik hem leerde kennen en we hebben jou uit liefde gemaakt maar daarna werd papa een slechte man.

    Wat een nare Nederlandse man ben je om kinderen zo te vernederen met leugens, bah.
    Valse NSB trekjes.
    En je twee comment is weer geheel op onzin gebaseerd. Je weet niet eens wat er
    is gebeurd! Totaal weer alleen je eigen verzinsels.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Als het kind hier later leest dat een man zegt dat ze is voortgekomen is uit een verkrachting terwijl er niks van waar is.
    Gaat ze het vragen aan haar moeder, die beantwoord met: papa was een badboy toen ik hem leerde kennen en we hebben jou uit liefde gemaakt maar daarna werd papa een slechte man.

    Wat een nare Nederlandse man ben je om kinderen zo te vernederen met leugens, bah.
    Valse NSB trekjes.
    Dus meneer was nog geen "slechte man" toen hij haar achter de ramen dwong met grof geweld en haar tot abortus dwong? Dat begon pas jaren later nadat zij opnieuw zwanger werd van dit kind en zij eindelijk kon ontsnappen omdat meneer in Marokko zat? Jij hebt een ietwat aparte kijk hierop....

    Die kijk hierop verklaard wel je eerdere reacties...

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ga je nou serieus niet je verantwoording nemen wat betreft je reactie over de geboorte van zo een meisje???? Ga je dan serieus reacties verdraaien om zelf er maae zogenaamd schoon vanaf te komen.
    Het meisje is verwekt en geboren tijdens hun relatie, als dat onder dwang gebeurde stond dat er wel, maar dat staat er niet dus maakt jouw reactie het tot het smaad en laster clubje waar je nu ook onder valt.
    Het kind is geboren tijdens een wederzijdse relatie. Wat daarna gebeurt is andere zaak, maar om het kind dan zo te vernederen dat het verwekt is door verkrachting is gewoon smerige taal en houding van jou als volwassen vent naar twee vrouwen, moeder en dochter.

    “Het zegt al wat over de mannelijkheid als een vrouw het voortouw heeft en neemt in een situatie als dit."

    En dan de jenny douwes kwestie erbij betrekken slaat al helemaal nergens op, doelend op het feit dat de mannen in Friesland de ballen niet hebben die jenny wel “heeft” om op te staan voor hun/haar rechts gedachtengoed.
    wat een mislukte verdraaiingen en totaal andere reacties uit hun context rukken.

    Jenny douwes wordt nou ook al betrokken bij een zaak als dit wtf wat een kansloos zooitje zijn jullie.
    Dus je vind het raar dat er vrouwen zijn met meer "ballen" dan mannen? Zoals ik zij een aparte visie...

    Je eerste gedeelte heb je weer een aantal dingen zelf verzonnen. Heb je dat nou echt nodig?

  13. #13
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Dus meneer was nog geen "slechte man" toen hij haar achter de ramen dwong met grof geweld en haar tot abortus dwong? Dat begon pas jaren later nadat zij opnieuw zwanger werd van dit kind en zij eindelijk kon ontsnappen omdat meneer in Marokko zat? Jij hebt een ietwat aparte kijk hierop....

    Die kijk hierop verklaard wel je eerdere reacties...
    Boeit me vrij weinig wat of wie hij is.
    Mijn reactie slaat volledig op jouw reactie, waar je nu als een held omheen draait en je zelfs douwes erbij moet betrekken om afleidingen te krijgen van de kwestie over hoe jij een jong meisje hier wilt neerzetten als een verkrachtings produkt.
    Dat is het niveau van smerigheid die jij hanteerd.
    Ik sta hier volledig verder buiten.

  14. #14
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Dus je vind het raar dat er vrouwen zijn met meer "ballen" dan mannen? Zoals ik zij een aparte visie...

    Je eerste gedeelte heb je weer een aantal dingen zelf verzonnen. Heb je dat nou echt nodig?
    Raar heb ik nooit gezegd, het zegt alleen wat over de status van de mannen in Friesland.
    Kortom, zwak, geen ruggegraat, de vrouw heeft de broek aan in Friesland.

    In mijn visie is man en vrouw gelijk, geen hierachie.
    In Friesland dus wel

    Balen man denk je zo vooruitstrevend te zijn, ben je zelf de onderdrukte

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Raar heb ik nooit gezegd, het zegt alleen wat over de status van de mannen in Friesland.
    Kortom, zwak, geen ruggegraat, de vrouw heeft de broek aan in Friesland.

    In mijn visie is man en vrouw gelijk, geen hierachie.
    In Friesland dus wel

    Balen man denk je zo vooruitstrevend te zijn, ben je zelf de onderdrukte

    "doelend op het feit dat de mannen in Friesland de ballen niet hebben die jenny wel “heeft” om op te staan voor hun/haar rechts gedachtengoed."

    Maar heb je dat zelf verzinnen van gebeurtenissen nou echt nodig op een forum?