1. #76
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Ja, dat heb ik wel meegekregen, maar dan via een bericht van o.a. Terre des Hommes, en samenwerking met Belgiƫ.

  2. #77
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    prima joh..dan is dat meisje volgens jou in liefde verwekt..
    Verwacht niet dat ik die mening ook ben toegedaan..
    Het meisje is niet in wederzijdse liefde verwekt, maar wel met een betekenis om de vrouw te binden aan de man en in een waan te laten.
    De horror die later volgde staat los van het inpamperen van de vrouw bij deze "loverboy"

    Het belangrijkste is is dat moeder blij is met haar dochter en haar nog altijd alleen opvoed.
    Ondanks de laster hier en de gruwel die haar vader hun toedeed.

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Het meisje is niet in wederzijdse liefde verwekt, maar wel met een betekenis om de vrouw te binden aan de man en in een waan te laten.
    De horror die later volgde staat los van het inpamperen van de vrouw bij deze "loverboy"

    Het belangrijkste is is dat moeder blij is met haar dochter en haar nog altijd alleen opvoed.
    Ondanks de laster hier en de gruwel die haar vader hun toedeed.
    dat kind is verwekt na jaren ellende..verkrachtingen seksuele uitbuuting mishandeling..de zwangerschap was de druppel die de vrouw haar ogen opende..
    Ze vluchte zwanger naar blijf van mijn lijf huis en durfde 2 jaar later aangifte te doen.

    echt jij tikt maar wat om te tikken zonder enige feiten check..zak hooi dus.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  4. #79
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    dat kind is verwekt na jaren ellende..verkrachtingen seksuele uitbuuting mishandeling..de zwangerschap was de druppel die de vrouw haar ogen opende..
    Ze vluchte zwanger naar blijf van mijn lijf huis en durfde 2 jaar later aangifte te doen.

    echt jij tikt maar wat om te tikken zonder enige feiten check..zak hooi dus.
    Heb je bewijs waar je je selectief pleidooi feitelijk kan ondersteunen? Zoniet waarom kom je dan weer kansloos aandacht zoeken.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    hier zak hooi..weet je meteen wat een ongelijkwaardige relatie inhoud.

    https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...den-~bdc81d8f/
    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Heb je bewijs waar je je selectief pleidooi feitelijk kan ondersteunen? Zoniet waarom kom je dan weer kansloos aandacht zoeken.
    en jou moet ik serieus nemen??
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  6. #81
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    en jou moet ik serieus nemen??
    Dus ze heeft van 1998 tot 2007 onvrijwillig voor hem als prostituee gewerkt?????


    Ik trek twijfel of dit wel zo is gelopen zoals ze zegt, 10 jaar lang slachtoffer in Nederland.....en dan onveilige seks met haar "beul"

    Ik trek mezelf hier het Kanye West pak aan, die zei dat negers 400 jaar geen slaven kunnen zijn maar dat het dan een keuze is.

    Tien jaar op je rug liggen en zwanger raken van je ventje, ik denk dat mevrouw hier aan heeft meegewerkt en hij toen zijn spullen heeft gepakt en naar Marokko wou verkassen zonder haar.

    Maar slachtoffer...nee sorry

  7. #82
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    Ik denk eerder dat dit meisje is ingepalmd met loze beloftes. De betreffende marokkaan moet zich schamen want als kowad door het leven gaan is het laagste van het laagste wat je kan zijn als man zijnde.
    100% zeker te weten, daarom heeft ze deels meegewerkt aan deze vernedering, en nadat duidelijk werd dat hij haar niet zou geven wat hij beloofde ging de droom steeds meer vervagen.
    Maar gelukkig is ze nu weg, en een miljoen euro rijker en een kind erbij.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    hier zak hooi..weet je meteen wat een ongelijkwaardige relatie inhoud.

    https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...den-~bdc81d8f/
    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus ze heeft van 1998 tot 2007 onvrijwillig voor hem als prostituee gewerkt?????


    Ik trek twijfel of dit wel zo is gelopen zoals ze zegt, 10 jaar lang slachtoffer in Nederland.....en dan onveilige seks met haar "beul"

    Ik trek mezelf hier het Kanye West pak aan, die zei dat negers 400 jaar geen slaven kunnen zijn maar dat het dan een keuze is.

    Tien jaar op je rug liggen en zwanger raken van je ventje, ik denk dat mevrouw hier aan heeft meegewerkt en hij toen zijn spullen heeft gepakt en naar Marokko wou verkassen zonder haar.

    Maar slachtoffer...nee sorry

    vreemde redenatie heb jij..maar ga je gang
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  9. #84
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    vreemde redenatie heb jij..maar ga je gang
    Het blijven vrouwen he.
    Ze heeft nu tien jaar gewerkt voor haar miljoen.
    Kunnen meeste werknemers niet zeggen

  10. #85
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Het blijven vrouwen he.
    Ze heeft nu tien jaar gewerkt voor haar miljoen.
    Kunnen meeste werknemers niet zeggen
    ah kijk hier een staaltje framen van een selectief mensenrechtenactivist.

    wij zwaaien maar weer ff naar elkaar.'xwaai
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  11. #86
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    ah kijk hier een staaltje framen van een selectief mensenrechtenactivist.

    wij zwaaien maar weer ff naar elkaar.'xwaai
    Zo slecht was haar werkgever dan toch niet. Een miljoentje in tien jaar tijd verdienen.

  12. #87
    Verbannen

    Reacties
    338
    02-11-2018

    Dan zetten ze pooier geert wilders toch het land uit? Dat kan dan wel weer.

  13. #88
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Zo slecht was haar werkgever dan toch niet. Een miljoentje in tien jaar tijd verdienen.
    Wat een misselijkmakende reactie!

    Haar "werkgever" (lees : beul) betaalde dat bedrag ook vrijwillig, he?
    Jij verzint altijd je eigen onzin, om ieder verhaal heen.

    Wat ben je toch weer aan het discrimineren.
    Als deze beul geen Marokkaan was geweest, had je misschien
    niet eens gereageerd op dit artikel...

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Het meisje is niet in wederzijdse liefde verwekt, maar wel met een betekenis om de vrouw te binden aan de man en in een waan te laten.
    De horror die later volgde staat los van het inpamperen van de vrouw bij deze "loverboy"

    Het belangrijkste is is dat moeder blij is met haar dochter en haar nog altijd alleen opvoed.
    Ondanks de laster hier en de gruwel die haar vader hun toedeed.
    Ongehinderd door eenige kennis praat het natuurlijk het makkelijkst.

  15. #90
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus ze heeft van 1998 tot 2007 onvrijwillig voor hem als prostituee gewerkt?????


    Ik trek twijfel of dit wel zo is gelopen zoals ze zegt, 10 jaar lang slachtoffer in Nederland.....en dan onveilige seks met haar "beul"

    Ik trek mezelf hier het Kanye West pak aan, die zei dat negers 400 jaar geen slaven kunnen zijn maar dat het dan een keuze is.

    Tien jaar op je rug liggen en zwanger raken van je ventje, ik denk dat mevrouw hier aan heeft meegewerkt en hij toen zijn spullen heeft gepakt en naar Marokko wou verkassen zonder haar.

    Maar slachtoffer...nee sorry
    Altijd leuk zoon inkijkje in je geest.