1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    Western logic : Let's ignore the fact that Islam was the dominant empire in Europe

    https://www.youtube.com/watch?v=K5XKjk0-hCo&t=317s

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    Western logic :

    Let's ignore the fact that Islam was the dominant empire in Europe for almost a thousand years, from Spain to Ottomans. They led in science and every field.

    Instead, let's claim all our success is due to a bunch of Greeks who lived thousands of years ago...yet for some reason Muslims from Arabia knew more about them than we did in our entire history.

    Logic

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    I wonder why we are not taught this in school

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017


  5. #5

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    7
    13-08-2018

    Muslims from ARABIA?

    In Arabië was men bezig met drinken van dromedarissen urine en overigens nog steeds.

    Nee, het waren moslims uit NIET- Arabische landen die idd ook mede door het vertalen en corrigeren van Griekse groot geleerden/wetenschappers DE moslim wetenschappers waren. De moslims kwamen uit gebieden van de Perzische, Turkmeense en Amazigh volkeren.

    Ik snap wel dat jullie racistische en racistische Arabische nationalisten willen pronken met andermans veren maar zo werkt het niet in de wereld der beschaafde en opgeleide mensen.

    Bovendien, wie de Arabs zijn dat zien we anno 2018 en we zijn met z'n allen ook getuige van hun intellectuele superioriteit.

    Ga een leven zoeken en blijf met je pootjes van andermans erfenis AF.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    hahahaha wordne jullie types betaald om van elk positief topic een arab tegen amzigh dingentje te maken
    want als je het filmpje had bekeen gaat het meest of perzen amazigh en ook arab.keep it ontopic hatende shalomtrollen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    116
    10-03-2018

    Je moet niet zo in het verleden leven. Dat is zwak.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    Citaat Geplaatst door piddiddlydop Bekijk reactie
    Je moet niet zo in het verleden leven. Dat is zwak.
    je moet je geschiedenis kennen.zit een les in zoals de koran ons verteld.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    goudenperiode van de islam was arabisch de hoofdtaal in de wereld. de berbers accepteerden de islam zonder druk en samen met de arabieren hebben ze van Andalusië het voorbeeld voor de wereld gegeven
    van tolerantie,wetenschap enz

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Chucky. Bekijk reactie
    goudenperiode van de islam was arabisch de hoofdtaal in de wereld. de berbers accepteerden de islam zonder druk en samen met de arabieren hebben ze van Andalusië het voorbeeld voor de wereld gegeven
    van tolerantie,wetenschap enz
    Ja...

    En net als de oude grieken, de romeinen, de perzen
    allemaal prachtige paginas in de geschiedenis boeken.
    Want er is naast wat verhalen en ruïnes niets meer van over.

    En niets is zo triest als eer en trots proberen te behalen
    uit de acties van reeds eeuwen geleden overleden grootvaders.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    dat weet iik ook wel .open er een topic over zou ik zeggen.dit gaat over de goudenperiode van de Islam die europa uit een slop hebben getrokken.
    is bedoeling om er een leerzame topic van te maken en geen wedstrijdje.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Chucky. Bekijk reactie
    dat weet iik ook wel .open er een topic over zou ik zeggen.dit gaat over de goudenperiode van de Islam die europa uit een slop hebben getrokken.
    is bedoeling om er een leerzame topic van te maken en geen wedstrijdje.
    Daar heb je ook gelijk in!

    Mijn verontschuldigingen.

    Vertel graag wat meer over je lessen uit de koran over deze periode.

    Nu ben ik wel benieuwd.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    ze namen lessen uit de quran.dattga ik doen in dit topic.iemand topevallig dit boek gelezen:https://www.bol.com/nl/p/in-het-spoo...7.ProductImage

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Europa staat inderdaad vol met imposante bouwwerken gebouwd door islamieten in de Middeleeuwen. Belachelijk dat daar niet meer aandacht voor is.