1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Is het Saudisch koningshuis uberhaupt wel moslim?

    Waarom vasten zij nog, als zij israel en amerika helpen?

    https://www.middleeasteye.net/news/s...fPlGaO_4MzjmhE

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    25
    30-09-2018

    Doen ze al een jaartje of 50

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door MarokaanseZorro Bekijk reactie
    Doen ze al een jaartje of 50
    bentwoord mijn vraag bitte

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4
    02-06-2015

    *koningshuid.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Onopvallende Bekijk reactie
    *koningshuid.
    koningshuid ?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Nooit geweest denk ik.
    If you 'don't know', Allah knows.

  7. #7
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    T valt me op dat er lately steeds meer en meer negativiteit naar buiten komt betreft SA.
    Wanneer zelfs de Volkskrant schrijft over mekka en medina en dat de 'ware moslims' er moeite mee hebben dat het 'in handen van SA' is.

    Ik ben geen fan van SA en hun regime, maar ik denk ook dat de rest van de westerse wereld geen fan is van moslims, en dat nooit zal zijn.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    T valt me op dat er lately steeds meer en meer negativiteit naar buiten komt betreft SA.
    Wanneer zelfs de Volkskrant schrijft over mekka en medina en dat de 'ware moslims' er moeite mee hebben dat het 'in handen van SA' is.

    Ik ben geen fan van SA en hun regime, maar ik denk ook dat de rest van de westerse wereld geen fan is van moslims, en dat nooit zal zijn.
    De groeiende islam is een zorgen voor ze door de vele negativiteit dus alles wat het tegen gaat, hoe wreed de manieren ook mogen zijn, is alles behalve een probleem. Het is juist goed of het boeit ze niet.
    If you 'don't know', Allah knows.

  9. #9
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    De groeiende islam is een zorgen voor ze door de vele negativiteit dus alles wat het tegen gaat, hoe wreed de manieren ook mogen zijn, is alles behalve een probleem. Het is juist goed of het boeit ze niet.
    Het boeit ze idd niet, anders had de oorlog in Syrie nooit zoveel levens hoeven te eisen.
    Dan was Birma geen situatie geweest en dan hadden kinderen in Yemen niet hoeven te sterven van honger.

    Maar waarom boeit het nu ineens wel..? Hoe komen mekka en medina ineens op die kaart..

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    4
    02-06-2015

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    koningshuid ?



  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    10
    12-09-2018

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Het boeit ze idd niet, anders had de oorlog in Syrie nooit zoveel levens hoeven te eisen.
    Dan was Birma geen situatie geweest en dan hadden kinderen in Yemen niet hoeven te sterven van honger.

    Maar waarom boeit het nu ineens wel..? Hoe komen mekka en medina ineens op die kaart..
    Politieke verhoudingen in het MO met daarbij de financiële belangen van het westen daar zijn niet zo simpel als het lijkt. Complexe materie.
    Godsdienst is niet echt het probleem voor de machthebbers, maar wordt vooral als middel gebruikt om publieke opinie te beïnvloeden.
    Niet omdat het moeilijk is durven we niet, maar omdat we niet durven is het moeilijk.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    4.603
    18-04-2013

    Ik ga ze nu voor je bellen en vragen.
    "The Biggest mistake you can make, is removing jewels from your Crown to make it easier for a man to Carry".
    "When this happens, I need you to understand that you don't need a Smaller Crown--
    You need a man with bigger hands".

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    Waarom vasten zij nog, als zij israel en amerika helpen?

    https://www.middleeasteye.net/news/s...fPlGaO_4MzjmhE
    Omdat geld alle principes laat vervagen. Jij zou ook samenwerken met een Zionist als je er miljoenen mee kan verdienen...

    Ga niet nee zeggen........

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    T valt me op dat er lately steeds meer en meer negativiteit naar buiten komt betreft SA.
    Wanneer zelfs de Volkskrant schrijft over mekka en medina en dat de 'ware moslims' er moeite mee hebben dat het 'in handen van SA' is.

    Ik ben geen fan van SA en hun regime, maar ik denk ook dat de rest van de westerse wereld geen fan is van moslims, en dat nooit zal zijn.
    Het regime van SA onderdrukt vrouwen expres, zodat het vertekende beeld blijft dat islam zogenaamd vrouwonderdrukkend en slecht is in de westerse wereld.
    Waarom denk je dat Amerika en SA bondgenoten zijn? En die poppenkast van het koningshuis die allemaal arabische namen hebben, omdat het zogenaamd moslims zijn..

  15. #15
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Staalman Bekijk reactie
    Politieke verhoudingen in het MO met daarbij de financiële belangen van het westen daar zijn niet zo simpel als het lijkt. Complexe materie.
    Godsdienst is niet echt het probleem voor de machthebbers, maar wordt vooral als middel gebruikt om publieke opinie te beïnvloeden.
    True.