1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Een ezel koopt een ezel jeh domme gast die hollanders

    Gaat die ezel kopen die hij alleen op foto heeft gezien,hij werd opgelicht en de oplichter zegt tjah een ezel die een ezel koopt

    https://youtu.be/IVJ8co2o77E


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Die sukkel maakt geld over voor een ezel die alleen op foto bestaat domme kaaskoppen,bij het hek wachten op lucht

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Eerlijk hollanders zijn de domste volk op de wereld,zelfs ezels a3ibadellah

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Als je vanaf begin kijkt was het ook nog een mini ezel,in Marokko vind je ezels gratis langs de weg verdwaald,en deze domoor betaald 475 euro voor een 7mar,wie is nu de 7mar domme tatas en dan nog zeggen dat je opgelicht bent jeh aghjoer

  5. #5
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    hhh ikging ook stuk om die
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door ibrahimovic10 Bekijk reactie
    hhh ikging ook stuk om die
    Ik vraag me af wat je met een ezel moet in Nederland,in sommige landen is het een vervoersmiddel,maar wtf niet in Nederland,net goed die jongen een ezel die een ezel koopt,die oplichter had gelijk en verdiend een lintje

    Hoi pap je bent jarig je cadeau is een mini ezel Marokkaanse vader gooit je uit het raam

  7. #7
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Ik vraag me af wat je met een ezel moet in Nederland,in sommige landen is het een vervoersmiddel,maar wtf niet in Nederland,net goed die jongen een ezel die een ezel koopt,die oplichter had gelijk en verdiend een lintje

    Hoi pap je bent jarig je cadeau is een mini ezel Marokkaanse vader gooit je uit het raam
    hhhhhhhhh
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.