1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    En die boodschapper is nog erger dan zij vind ik. Die zou ik volgen de keer wel even melden dat je haar boodschapjes niet hoeft te horen.

  2. #17
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Is niet leuk nee, maar je mag best voor jezelf opkomen.

    Ik heb het tijdens mn huwelijk gezien van dichtbij. Schoonzus die zich suf roddelde over vrouw van haar broer.
    Het was kennelijk normaal want niemand durfde tegen haar in te gaan. Op een dag zat ik erbij en ging ze weer los.
    Dat ik hun favoriet was bla bla. Eerlijk ik heb haar gewoon gezegd dat ze niet 100 is als ze serieus de vrouw van haar broer gaat afzeiken om saus.
    Dat het gewoon weird was en ik niet goed begreep wat haar punt was. Heb daar nooit echt een duidelijk antwoord op gehad.

    Heb het ook nooit tegen dat schoonzusje gezegd verder. Ik vind vrouwen die roddelen over de vrouw van hun broer gewoon echt gestoord.
    Ik zal die rare 'jaloezie' ook never begrijpen. Je broer is getrouwd wens hem het beste, is zijn leven.

    Oh en persoonlijk zou ik de roddelbrengster bij die schoonzus zetten en gaan praten. Wil je mij roddels brengen, dan doe je dat waar de roddelaar zelf ook bij zit.
    En anders houd je je klep in het vervolg.
    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Is niet leuk nee, maar je mag best voor jezelf opkomen.

    Ik heb het tijdens mn huwelijk gezien van dichtbij. Schoonzus die zich suf roddelde over vrouw van haar broer.
    Het was kennelijk normaal want niemand durfde tegen haar in te gaan. Op een dag zat ik erbij en ging ze weer los.
    Dat ik hun favoriet was bla bla. Eerlijk ik heb haar gewoon gezegd dat ze niet 100 is als ze serieus de vrouw van haar broer gaat afzeiken om saus.
    Dat het gewoon weird was en ik niet goed begreep wat haar punt was. Heb daar nooit echt een duidelijk antwoord op gehad.

    Heb het ook nooit tegen dat schoonzusje gezegd verder. Ik vind vrouwen die roddelen over de vrouw van hun broer gewoon echt gestoord.
    Ik zal die rare 'jaloezie' ook never begrijpen. Je broer is getrouwd wens hem het beste, is zijn leven.

    Oh en persoonlijk zou ik de roddelbrengster bij die schoonzus zetten en gaan praten. Wil je mij roddels brengen, dan doe je dat waar de roddelaar zelf ook bij zit.
    En anders houd je je klep in het vervolg.

    Je hebt het goed aangepakt en idd tegen roddel brenger zeggen we gaan nu naar die schoonzus en verhaal halen.

    Mn man vertelde me eens dat de vrouw vwn zn vader iets over mij had beweerd. Hij was in shock gewoon. Ik kreeg de slappe lach. Hij zei wat? Ben je niet boos? Ik zei om wat? Rabbi fok rassi. Ik ken de waarheid. Kreeg het daarna ook van anderen te horen. Best hoor.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #18
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Je hebt het goed aangepakt en idd tegen roddel brenger zeggen we gaan nu naar die schoonzus en verhaal halen.

    Mn man vertelde me eens dat de vrouw vwn zn vader iets over mij had beweerd. Hij was in shock gewoon. Ik kreeg de slappe lach. Hij zei wat? Ben je niet boos? Ik zei om wat? Rabbi fok rassi. Ik ken de waarheid. Kreeg het daarna ook van anderen te horen. Best hoor.
    Ik ben eens uit de groepsapp geflikkerd meteen nadat ik schoonzusje afsnauwde ( ik was gewoon zwaar chago ). Nieteens echt op haar gericht. Wordt gewoon niet getolereerd, al sta ik in de fik bij wijze van.

    Het is eigenlijk ook lachwekkend, uberhaupt dat iemand 3ed de moeite neemt om een of andere roddel naar je te komen brengen.
    Idd zolang je zelf weet dat het onzin is. Maar als iemand echt op de persoon gaat, dan is het een ander verhaal, dat is gewoon kleineren, iemand opzettelijk willen kwetsen.

    Ze vond haar uiterlijk te min voor haar broer, maar de grap was dat het oprecht een hele mooie vrouw was. Dus klopt wel wat je zegt @Ochtendmens.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    368
    21-12-2013

    Shokran voor jullie reactie
    Ben zeker niet de enigste zo te horen

  5. #20
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door pasadena Bekijk reactie
    Shokran voor jullie reactie
    Ben zeker niet de enigste zo te horen
    Zeker niet.
    Kill ze door er biven te staan of juist aan te pakken. Dus waar roddelbrenger bij is confronteren.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  6. #21
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik ben eens uit de groepsapp geflikkerd meteen nadat ik schoonzusje afsnauwde ( ik was gewoon zwaar chago ). Nieteens echt op haar gericht. Wordt gewoon niet getolereerd, al sta ik in de fik bij wijze van.

    Het is eigenlijk ook lachwekkend, uberhaupt dat iemand 3ed de moeite neemt om een of andere roddel naar je te komen brengen.
    Idd zolang je zelf weet dat het onzin is. Maar als iemand echt op de persoon gaat, dan is het een ander verhaal, dat is gewoon kleineren, iemand opzettelijk willen kwetsen.

    Ze vond haar uiterlijk te min voor haar broer, maar de grap was dat het oprecht een hele mooie vrouw was. Dus klopt wel wat je zegt @Ochtendmens.
    Het is ook pure jaloezie. Zichzelf minder vinden en of zelf compleet verzuurd zijn dat je anderen alles misgunt. Vooral vrouwen van broers mogen het dan ontgelden.
    Schoonzus wilde over andere aangetrouwde schoonzus roddelen. Ik zei bel haar en vraag haar, maar vraag niet aan mij. Zat ze naar adem te happen. Sterf gewoon. Ben wel aardig hoor, maar kom ook voor mezelf op.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    265
    17-02-2015

    Vrouwen confronteren? Ze doen alsof jij rijp bent voor t gesticht, en houden zich van het domme

    of gaan glashard ontkennen, ik heb n andere tactiek , ik laat zo iemand kei hard vallen als n baksteen,

    Ook geen belletje gewoon op de negeerlijst, ik hou niet van hypocriet gedoe.

  8. #23
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Het is ook pure jaloezie. Zichzelf minder vinden en of zelf compleet verzuurd zijn dat je anderen alles misgunt. Vooral vrouwen van broers mogen het dan ontgelden.
    Schoonzus wilde over andere aangetrouwde schoonzus roddelen. Ik zei bel haar en vraag haar, maar vraag niet aan mij. Zat ze naar adem te happen. Sterf gewoon. Ben wel aardig hoor, maar kom ook voor mezelf op.
    Juist je kunt ook gewoon aardig zijn en voor jezelf opkomen, die twee gaan prima samen.
    Zulke mensen hebben dat gewoon nodig.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    265
    17-02-2015

    Ik snap mensen niet die andermans uiterlijk erbij gaan halen en mensen afkraken om hoe ze eruit zien.

    alsof je n catalogus krijgt bij je geboorte en mag kiezen hoe je eruit wil zien.

    mensen bekritiseren galq Allah

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Walnoot33 Bekijk reactie
    Vrouwen confronteren? Ze doen alsof jij rijp bent voor t gesticht, en houden zich van het domme

    of gaan glashard ontkennen, ik heb n andere tactiek , ik laat zo iemand kei hard vallen als n baksteen,

    Ook geen belletje gewoon op de negeerlijst, ik hou niet van hypocriet gedoe.
    Dit is echt zo. Zij zijn zo goed in hun gekonkel dat zo'n confrontatie sowieso tegen je zal werken. Want nee hoor, heeft ze nooit gezegd. Of nee hoor, was maar een grapje. En dan nog erachterna te horen krijgen dat je te gevoelig bent, niet tegen een grapje kan of gewoon ruzie wilt zoeken.
    Ik denk ook dat negeren het beste werkt bij mensen die niet normaal tegen je kunnen doen.

  11. #26
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Dit is echt zo. Zij zijn zo goed in hun gekonkel dat zo'n confrontatie sowieso tegen je zal werken. Want nee hoor, heeft ze nooit gezegd. Of nee hoor, was maar een grapje. En dan nog erachterna te horen krijgen dat je te gevoelig bent, niet tegen een grapje kan of gewoon ruzie wilt zoeken.
    Ik denk ook dat negeren het beste werkt bij mensen die niet normaal tegen je kunnen doen.
    Deels wel eens met je hoor. Het blijven lafaards die graag voor rwina zorgen en het zo draaien dat jij de gek bent.
    Als ze rechtstreeks die kuren hebben, verbreek ik ook het contact. Ook al gedaan.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Het zou mij niks interesseren en dat meen ik wat heel mijn schoonfamilie van mij vindt of zegt als ik en mijn man maar goed met elkaar zijn. Ze hebben toch altijd wat te mekkeren dus ja laat maar lekker door mekkeren he

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.571
    08-12-2010

    ik zou mij er niets van aantrekken. En degene die met de roddels komt aanspreken dat je niets meer wilt horen. Ik heb het mee gemaakt met mujn schoonzus. De zus van mijn man mag mij denk ik niet. En haar zusje die ruzie met haar heeft kwam mij vertellen dat ze altijd over mij roddelt. Deed mij pijn. Achteraf toen mijn schoonzus weer onderwerp wilde aansnijden heb ik haar verteld. Niets meer te willen horen.
    26juni 2010 S&M

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    265
    17-02-2015

    Allah yahdi ma glaq.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    368
    21-12-2013

    Het blijft moeilijk want het is en blijft familie
    Ik ga er nu met een ander gevoel naartoe