1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Oververmoeid

    Hoi dames,

    Sinds het vroeg donker wordt slaap ik rond half 9 en sta ik rond 6 uur op.
    Als ik 6 uur op sta dan ben ik daarna zo moe en voelt het alsof ik niet genoeg heb geslapen. Ik slaap dus dagelijks gemiddeld 9 a 10 uurtjes.
    En nog heb ik slaap.

    Ik heb bloed laten prikken,maar alles was gewoon goed en kom dus niks te kort.

    Ik wil niets anders dan de hele dag slapen,zo moe ben ik gewoon. En heb nergens zin in.

    Maakt iemand het zelfde mee ? En hoe ga je er mee om?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    Ik slaap gemiddeld 4/5 uur bijna uitgerekend in sha Allah maar daarentegen aan het begin van mijn zwangerschap 24/7 slapen was niet voldoende

  3. #3
    Nurse.

    Reacties
    258
    11-10-2010

    Dan kan het zijn dat je slaapapnoe hebt. Dat wil zeggen dat je ongemerkt ademstops hebt waardoor je geen goede nachtrust hebt. Dat merk je als je wakker wordt, t is net of je niet hebt geslapen en nog super moe bent. Ff doorverwijzing vragen aan je ha naar slaap en waak centrum.
    ...Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...

  4. #4
    I'm made by ALLAH.

    Reacties
    924
    21-06-2018

    Citaat Geplaatst door DienaresJ Bekijk reactie
    Hoi dames,

    Sinds het vroeg donker wordt slaap ik rond half 9 en sta ik rond 6 uur op.
    Als ik 6 uur op sta dan ben ik daarna zo moe en voelt het alsof ik niet genoeg heb geslapen. Ik slaap dus dagelijks gemiddeld 9 a 10 uurtjes.
    En nog heb ik slaap.

    Ik heb bloed laten prikken,maar alles was gewoon goed en kom dus niks te kort.

    Ik wil niets anders dan de hele dag slapen,zo moe ben ik gewoon. En heb nergens zin in.

    Maakt iemand het zelfde mee ? En hoe ga je er mee om?

    Ja oververmoeidheid is echt de laatste tijd in.

    Als je gaat slapen reciteer de aya el kursi en reciteer 3 keer Soerah Ikhlaas, Soerah al-Falaq, Soerah An-Nas.

    Allah ishafik hbiba

  5. #5
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Heb je je schildklier laten onderzoeken? Deze kan bij niet goed functioneren ook zware vermoeidheid veroorzaken.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    198
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door DienaresJ Bekijk reactie
    Hoi dames,

    Sinds het vroeg donker wordt slaap ik rond half 9 en sta ik rond 6 uur op.
    Als ik 6 uur op sta dan ben ik daarna zo moe en voelt het alsof ik niet genoeg heb geslapen. Ik slaap dus dagelijks gemiddeld 9 a 10 uurtjes.
    En nog heb ik slaap.

    Ik heb bloed laten prikken,maar alles was gewoon goed en kom dus niks te kort.

    Ik wil niets anders dan de hele dag slapen,zo moe ben ik gewoon. En heb nergens zin in.

    Maakt iemand het zelfde mee ? En hoe ga je er mee om?
    Je slaapt teveel, dan word je ook moe wakker. Probeer max 8 uur te slapen.
    "Good and evil are not equal. Repel the evil with what is good. Then you will find your enemy becomes a close friend" (qur'an, 41:34)