1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8
    04-11-2018

    Alleen.dames.ik.zit hier mee

    Moet ik me hier druk over maken
    Ik zit hier nog al erg mee
    Ik heb laatst een medicijn gekregen voor bactirie infectie moest ik 7 dagen in slikken
    Het helpt wel want ik heb geen groenige afscheiding meer nu als ik hachakom grote boodschap moet doen druk dan komt er olie achtige afscheiding vrij soms veel soms weinig

  2. #2
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Dit soort topic vind ik altijd zo goor. Aaarom moeten wij weten wat er in je onderbroek zit? . Ga aub naar je huisarts. Of stel je vraag aan de assistente.

    Nu moet ik overgeven. Doei.

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  3. #3
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Dit soort topic vind ik altijd zo goor. Aaarom moeten wij weten wat er in je onderbroek zit? . Ga aub naar je huisarts. Of stel je vraag aan de assistente.

    Nu moet ik overgeven. Doei.
    Hahahahabahah precies dit hoe moeten wij nou weten wat t is. Daar zijn dokters voor ts!

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Ik zit serieus te eten, kots

  5. #5
    Getrouwd. <3

    Reacties
    4.246
    25-07-2007

    Iewl
    Oujdiia & Berkaniia
    ProudMommy

  6. #6
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ik ben net klaar met ontbijten en was nog aan t nagenieten van mn spinazie komkommer etc sap. There goes my eet en drinklust.
    Als ik wat heb is google en forums met zelfde voorvallen mn vriend. Tegen tijd dat ik naar ha moet heb ik al van alles ingelezen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door Hanan88 Bekijk reactie
    Moet ik me hier druk over maken
    Ik zit hier nog al erg mee
    Ik heb laatst een medicijn gekregen voor bactirie infectie moest ik 7 dagen in slikken
    Het helpt wel want ik heb geen groenige afscheiding meer nu als ik hachakom grote boodschap moet doen druk dan komt er olie achtige afscheiding vrij soms veel soms weinig
    Assalaamu 'alaikum. Met dit soort dingen zou ik gewoon naar de huisarts gaan, zuster. Die hebben ervoor geleerd en kunnen je misschien helpen. Moge Allah je genezen!

    P.S. Misschien (als jouw gezondheid het toelaat) kan je hijama verrichten.