1. #1
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Hey dames, ff vraagje.

    Wat is een goeie mascara met dikke borstel die je wimpers voller en langer laten lijken?

    En Ohja. Moet waterproof zijn, vanwege lenzen.

    Mijn vriendin zoekt het. Ik weet het niet want alle goeie mascara’s die ik ken, hebben dun borsteltje, ik vind dat namelijk fijner en subtieler. Maar zij houdt juist van dikke borstel.
    Account niet meer in gebruik.

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    4.176
    20-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Kylie jenner

  3. #3
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door OJ_Appie Bekijk reactie
    Kylie jenner
    Account niet meer in gebruik.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Dik plastic borsteltje? Die blauwe van Maybelline. Rocket power? Ofzo. Die is kapot fijn.
    ;

  5. #5
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Dik plastic borsteltje? Die blauwe van Maybelline. Rocket power? Ofzo. Die is kapot fijn.
    Citaat Geplaatst door Noenie. Bekijk reactie
    Ik heb bijna van alles geprobeerd. Uiteindelijk past deze het beste bij me. Gebruik het al jaren.
    Thanks dames. Maar zijn ze ook waterproof? Die chick’s ogen tranen zo een 35x op een dag, kapot random. Als ze geen waterproof gebruikt, loopt alles uit
    Account niet meer in gebruik.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Thanks dames. Maar zijn ze ook waterproof? Die chick’s ogen tranen zo een 35x op een dag, kapot random. Als ze geen waterproof gebruikt, loopt alles uit
    Die van mij wel. Ik gebruik sowieso altijd waterproof.
    ;

  7. #7
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Thankssss ladiesssss
    Account niet meer in gebruik.

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    244
    29-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Ik zoek een goeie met dunne borstel, welke raad jij aan?
    ~

  9. #9
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door Querétaro Bekijk reactie
    Ik zoek een goeie met dunne borstel, welke raad jij aan?
    Deze van Estee Lauder vind ik echt het beste ooit. Maakt mijn wimpers goed lang, goeie volume maar toch geen vieze klontertjes of dat het er zo vies en poppig uit ziet. Oogt gewoon super subtiel. En normaal bij mascara’s wordt het bij mij al heel snel heel vies dik ofz. Terwijl bij deze, bij elke laag gewoon meer volume maar niet dat klonterige

    https://www.debijenkorf.nl/estee-lau...2Festee-lauder
    Account niet meer in gebruik.

  10. #10
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    En Que, je wimpers zitten de hele dag mooi en niet dat je na een paar uur stipjes mascara op je ooglid hebt of dat het er niet uitziet.
    Account niet meer in gebruik.

  11. #11
    J'adore.

    Reacties
    1.477
    13-03-2016

    De blauwe variant van volume million lashes van L'oreal.
    Zucht.

  12. #12
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door meryamm._ Bekijk reactie
    De blauwe variant van volume million lashes van L'oreal.
    Thanksss
    Account niet meer in gebruik.

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    244
    29-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Deze van Estee Lauder vind ik echt het beste ooit. Maakt mijn wimpers goed lang, goeie volume maar toch geen vieze klontertjes of dat het er zo vies en poppig uit ziet. Oogt gewoon super subtiel. En normaal bij mascara’s wordt het bij mij al heel snel heel vies dik ofz. Terwijl bij deze, bij elke laag gewoon meer volume maar niet dat klonterige

    https://www.debijenkorf.nl/estee-lau...2Festee-lauder
    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    En Que, je wimpers zitten de hele dag mooi en niet dat je na een paar uur stipjes mascara op je ooglid hebt of dat het er niet uitziet.
    Oeh thanks, deze kende ik nog niet. Ik had wel een keer een andere van Estee Lauder en die was toen ook wel nice.
    ~

  14. #14
    Off

    Reacties
    473
    03-09-2013

    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Deze van Estee Lauder vind ik echt het beste ooit. Maakt mijn wimpers goed lang, goeie volume maar toch geen vieze klontertjes of dat het er zo vies en poppig uit ziet. Oogt gewoon super subtiel. En normaal bij mascara’s wordt het bij mij al heel snel heel vies dik ofz. Terwijl bij deze, bij elke laag gewoon meer volume maar niet dat klonterige

    https://www.debijenkorf.nl/estee-lau...2Festee-lauder
    Waarom wist ik dat je precies deze bedoelde.. Deze is echt goeie.

  15. #15
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door Querétaro Bekijk reactie
    Oeh thanks, deze kende ik nog niet. Ik had wel een keer een andere van Estee Lauder en die was toen ook wel nice.
    ❤️❤️❤️
    Citaat Geplaatst door Givenchy. Bekijk reactie
    Waarom wist ik dat je precies deze bedoelde.. Deze is echt goeie.
    Jaaaaa. Ik houd echt van Estee Lauder man. Alles dat ik gebruik van dat merk is top. Deze mascara kreeg ik een keer als testertje, ik kreeg zo een mini ervan omdat ik een foundation en gezichtsreiniging had gekocht.

    Dus dag erna ik ging voor de grap ff testen. Ik dacht echt wejowwwww. Gelijk gekocht
    Account niet meer in gebruik.