1. #1
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Pas op beste Moslim(a), ze trekken je mee de afgrond in als je niet oplet...

    Hier de woorden van de ambassadeur van de Verenigde Arabische Emiraten in Washington, Yousef al-Otaiba, in een interview op de Amerikaanse televisie…



    https://www.youtube.com/watch?v=FBRTtF_jFE0

    ‘If you ask UAE, ‘Saudi’, Jordan, Egypt, Bahrain what kind of Middle East they wanna see 10 years from now, it will be fundamentally opposed to what I think Qatar wants to see 10 years from now. What we would like to see is more secular, stable, prosperous, empowered, strong governments. What we have seen Qatar do for the last 10 to 15 years is support groups like the Muslim Brotherhood, Hamas, Taliban, Islamist militias in Syria, Islamist militias in Libya, exactly the opposite direction our region need to go.’

    Deze murtad spreekt over een ideologische strijd waarbij er gestreden moet worden tegen het ‘Islamisme’ (gesteund door Qatar) ten behoeve van (het willen verspreiden en implementeren van) secularisme (gesteund door de Verenigde Arabische Emiraten, ‘Saudi-Arabië’, Jordanië, Egypte en Bahrein).

    Pas op beste Moslim(a)! Stap voor stap beste Moslim(a) nemen deze zogenaamde leiders, hun advocaten en steunpilaren van onder de staatsgeleerden en hun slaven die de hun aanbidden en hun verdedigen de (gewone welwillende en een zuivere intentie hebbende) mensen mee de afgrond in.

    Dat Allah (azza wa djal) eenieder die deze materie begrijpt maar alsnog de kant van deze seculiere vijanden van Allah (azza wa djal), Zijn Boodschapper (sallaAllahu alayhi wa salam) en de gelovigen kiest de mogelijkheid tot het doen van Taubah moge ontnemen.

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    32
    01-07-2017

    Moge Allaah met hun afrekenen, ameen

  3. #3
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Hier dezelfde ambassadeur van de Verenigde Arabische Emiraten in Washington over het doel achter het (samen met onder andere 'Saudi-Arabië' en Jordanië) vechten in de door de Amerikanen geleide coalitie in Syrië.



    https://www.youtube.com/watch?v=UEflGH7WKn8

    But first and foremost, before all of these things, what we look for in the new Syria is a secular democratic Syria, secular being the main operative word.

    Word wakker beste Moslim(a), deze mensen bevechten jouw Religie terwijl zij er openlijk voor uit komen.

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  4. #4
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Citaat Geplaatst door oemyaasir Bekijk reactie
    Moge Allaah met hun afrekenen, ameen
    Allahoema ameen.

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  5. #5
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Ya Allaah....
    Ya Allaah...
    Ya Allaah...

    Ik ben niet meer snel ergens verbaasd over maar dit gaat echt te ver subhan'Allaah! Ik heb er geen twijfel over dat Allah (azza wa djal) ons aan het testen is. Eerst met kleine tekenen en nu met steeds meer duidelijke totdat straks niemand meer een excuus heeft.

    Beste Moslims, getuig over mij dat ik vrij ben van al-Saud en alle zogenaamde leiders zoals hun.

    De volgende post is schokkend subhan'Allah!

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  6. #6
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012







    Dit gaat echt te ver!

    Muqtada al-Sadr, en degenen die hem niet kennen moeten zich werkelijk doodschamen en nooit meer 1 woord over Moslims in Iraq en hetgeen zij de laatste 14 jaar hebben ondergaan zeggen, op bezoek in ‘Saudi-Arabië’. Hier zit hij samen met de kroonpins Khabeeth bin (Khabeeth) Salman.

    Dit is echt ongehoord subhan’Allah! Dit zijn werkelijk tests van Allah (azza wa djal)! Pas op en bescherm jezelf beste Moslim(a).

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  7. #7
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012









    Wa Allaahoe musta'aan! 'Islamisme' wordt bevochten ten behoeve van secularisme en 'Islamisten' (waaronder Moslim Broederschap (waaronder Hamas)) zijn terroristen wie bestreden dienen te worden en deze shi'a mushrikeen die werkelijk het bloed van vele miljoenen Moslims aan hun handen hebben, hun uit hun huizen hebben verdreven en de Moslims in het gebied van Ahl al-Sunnah proberen te bekeren naar het shi'isme worden in 'Saudi-Arabië' ontvangen.

    Dat Allah (azza wa djal) de oprechten onder ons de ogen moge openen en ons moge beschermen.

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  8. #8
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Muqtada al-Sadr die wordt uitgenodigd en ontvangen in Bilaad al-Haramain. Hetzelfde alsof er een joodse staat zou bestaan die Hitler zou uitnodigen.

    Moge Allah (azza wa djal) ons vergeven voor onze tekortkomingen en onze ogen verlichten met de vernietiging van de verraders.

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  9. #9
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012



    Wees niet verbaasd als de broeder en bondgenoot van Muqtada al-Sadr binnenkort ook op audiëntie mag.

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    32
    01-07-2017

    Subhan Allaaah!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Ik heb een hekel van aan de coalitie van de Amerikanen, Joden, Saudiërs en seculiere Arabische leiders. Maar ik heb ook geen hoge dunk van Qatar, Turkije, de Ikhwaan en andere "islamisten".

    Verder heb ik mezelf niet verdiept in de hedendaagse bestaande groepen, maar in shaa Allaah zal er een groep dhaahir komen die voor de waarheid zal staan.
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    552
    15-03-2014

    Citaat Geplaatst door Mouwaysie Bekijk reactie
    Ik heb een hekel van aan de coalitie van de Amerikanen, Joden, Saudiërs en seculiere Arabische leiders. Maar ik heb ook geen hoge dunk van Qatar, Turkije, de Ikhwaan en andere "islamisten".

    Verder heb ik mezelf niet verdiept in de hedendaagse bestaande groepen, maar in shaa Allaah zal er een groep dhaahir komen die voor de waarheid zal staan.
    Die groept komt er ook, onder leiding van Imam Mahdi. Deze groep zal een kalifaat stichten, groter dan alle voorgaande kalifaten.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Gewone_Broeder Bekijk reactie
    Ya Allaah....
    Ya Allaah...
    Ya Allaah...

    Ik ben niet meer snel ergens verbaasd over maar dit gaat echt te ver subhan'Allaah! Ik heb er geen twijfel over dat Allah (azza wa djal) ons aan het testen is. Eerst met kleine tekenen en nu met steeds meer duidelijke totdat straks niemand meer een excuus heeft.

    Beste Moslims, getuig over mij dat ik vrij ben van al-Saud en alle zogenaamde leiders zoals hun.

    De volgende post is schokkend subhan'Allah!
    Ben er ook vrij van. Verbaasd me voor de rest ook niks.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Gewone_Broeder Bekijk reactie






    Dit gaat echt te ver!

    Muqtada al-Sadr, en degenen die hem niet kennen moeten zich werkelijk doodschamen en nooit meer 1 woord over Moslims in Iraq en hetgeen zij de laatste 14 jaar hebben ondergaan zeggen, op bezoek in ‘Saudi-Arabië’. Hier zit hij samen met de kroonpins Khabeeth bin (Khabeeth) Salman.

    Dit is echt ongehoord subhan’Allah! Dit zijn werkelijk tests van Allah (azza wa djal)! Pas op en bescherm jezelf beste Moslim(a).
    Kibr en nifaaq straalt er spontaan vanaf.

    Hudhayfah ibn al Yaman zei:

    "De Munafiqeen (hypocrieten) onder jullie vandaag de dag, zijn erger dan de Munafiqeen in de tijd van de profeet."

    Er werd gevraagd: "Hoe komt dat o Abu Abdillaah (Hudhayfah ibn al Yaman)?"

    Hij antwoordde: "Omdat ze in de tijd van de profeet gewoon waren hun nifaaq (hypocrisie) te verschuilen, terwijl de hypocrieten vandaag de dag openlijk hun nifaaq tonen."

    [Bron: boek 'Sahih al Bukhari', Hadith 7113]


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    545
    23-03-2017

    Allemaal 1 pot nat, allemaal aanhanger van diverse sektes die elkaar het licht in de ogen niet gunnen.


    De ummah zal verstrooid zijn en blijven zolang men niet terugkeert naar de Quran en de profeet vzmh niet volgt.


    Wie het over zijn hart kan krijgen om andere moslims en niet-moslims in onrecht te kunnen laten leven heeft niets begrepen van het doel van aanbidding van Allah, namelijk het geraken op het rechte pad en het bestrijden en voorkomen van onrecht.



    Allemaal hebben ze bloed aan hun handen, ze zijn allemaal hetzelfde, Allah zegt over dergelijke mensen:


    And when it is said to them, "Do not cause corruption on the earth," they say, "We are but peacemakers." (2:11)