1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Temucin Bekijk reactie
    het gaat hier niet om het wel of niet verkrijgen van een visum.. het gaat hier erom dat het op deze manier onmogelijk is om een visum te krijgen om op bedevaart te gaan en niet om in dat vieze zionistische wahabiland op vakantie te gaan..

    voor jou is dit moeilijk om het verschil te bevatten als ongelovige zijnde
    Ik begrijp het goed.

    Ik geef alleen aan dat er niemand in die regio iets geeft om de Palestijnen.
    Sommige landen zeggen dat ze begaan zijn met het lot van deze mensen.
    Maar hun acties bewijzen gewoon het tegendeel.

    En een troostprijs van een oude fiets, en wat potten verf. Kunnen
    dat schuldgevoel niet weg halen.

    "voor jou is dit moeilijk om het verschil te bevatten als ongelovige zijnde"
    Zo weer eens onderscheid aan het maken op basis van religie?
    Dat is gewoon discriminatie.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Je refereert waarschijnlijk aan de bufferzones daar.

    Het land dat tussen dat van de Palestijnen is en dat van de zionisten.

    Daarom blijf ik ook zeggen dat de Palestijnen zich véél beter koest kunnen houden, want dat spreekt écht tot hun voordeel.

    Het militair overwicht van Israël in die regio is enorm!

    En dan ook nog: De joden werden werkelijk door de Europeanen of beter gezegd christenen naar Israël geschopt en geslagen!
    Logisch bijna voor het ontstaan van Israël en het zionisme!

    Voor zo ver er sprake is van schuld, ligt die m.i. in de Jodenhaat die er is in de wereld en dan specifiek in Europa.

    Als je een hond schopt, gaat die ook ergens veilig in een hoekje liggen!

    Als die Jodenhaat weg is, denk ik dat alle problemen met Israël ook verdwijnen.

    Ik vind dat de wereld voor iedereen veilig hoort te zijn!
    Dus ook voor de joden die hun geloof op joodse wijze willen belijden!
    Nogmaals, jij hebt heel nobele wensen.

    Maar Israel geeft daar niets om.

    Langzaam maar zeker drukken zij hun agenda er door.
    Israel is veel machtiger en inventiever, dus die zullen gewoon winnen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Temucin Bekijk reactie
    daar gaat het niet om..

    "Saudi Arabia is pressuring Jordan to naturalise the Palestinian refugees in Jordan, Palestinians in East Jerusalem, and now Palestinians in Israel. The same could happen in Lebanon. Then, you will not have a Palestinian refugees problem"

    snap jij wel waar het om gaat

    zij willen dat de palestijnen hun afkomst moeten gaan inruilen voor het jordaanse zodat ze niet meer palestina kunnen claimen in bezet gebied..

    dit is een overeenkomst tussen saudi en de israelieten over het lot van anderen

    "zij willen dat de palestijnen hun afkomst moeten gaan inruilen voor het jordaanse zodat ze niet meer palestina kunnen claimen in bezet gebied."

    Een soort "ausrotten". Zullen ze wel van de Nazis geleerd hebben.

    Hetzelfde zien we nu terug in terug keerders in Noord Syrie.
    Daar mogen ook alleen mensen komen worden die positief gezind zijn over
    hun noorderbuur.

    De methodes zijn een beetje anders, maar het komt precies op hetzelfde neer.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    354
    31-01-2018

    Fuck de hatsj. Saudie Barbarië zou eerst maar eens moslim vluchtelingen opnemen.
    Deze Saudistische honden zijn het licht in de ogen niet waard.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    854
    03-03-2018

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "zij willen dat de palestijnen hun afkomst moeten gaan inruilen voor het jordaanse zodat ze niet meer palestina kunnen claimen in bezet gebied."

    Een soort "ausrotten". Zullen ze wel van de Nazis geleerd hebben.

    Hetzelfde zien we nu terug in terug keerders in Noord Syrie.
    Daar mogen ook alleen mensen komen worden die positief gezind zijn over
    hun noorderbuur.

    De methodes zijn een beetje anders, maar het komt precies op hetzelfde neer.
    wat is dit voor onzin.. terugkeerders mogen alleen komen als die positief gezind zijn over Turkije?

    daar zijn de mensen gevlucht omdat de door blank europa geplaatste dictator hen wilt uitmoorden omdat zij niet meer willen knielen voor hem sinds dat ze signalen begonnen te krijgen dat de rechtmatige eigenaar aan het ontwaken is.. en dan bedoel ik niet het miserabele franse mandaat maar het Turkse rijk wat de eigenaar is sinds 1079..

    de mensen die gevlucht zijn, zijn verbonden met de rechtmatige eigenaar die ze voedt, baadt en onderdak geeft totdat hun leefgebied opgeschoond wordt van de terreurkoerden en hun blanke meesters en de duivelaanbiddende regime met hun alawitische aka shia indoctrinatie en de last but not least, de israelieten met hun zionistische expansiedrift voor de komst van hun opperzion afgod dajjal..

    ja, dan is het logisch dat het Turkse rijk dit soort gespuis niet zal tolereren binnen zijn grenzen..

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door MorrocanGuyNL Bekijk reactie
    Ik wist het altijd al een beetje maar diep van binnen ben je gewoon een zionist.
    Je vergist je. Ik ben geen zionist, alleen iemand die Hitler Duitsland en de idiotie van de vervolging van o.a. de joden en verder alles wat de moffen onwelgevallig was, uitvoerig heeft bestudeerd.
    Zelfs kinderen werden door de nazi's gedood door het injecteren van gif.
    Ik ben anti-mof! En ik gun de joden een eigen land waar ze zich vrij kunnen voelen en ook in vrijheid G'd op de joodse wijzen kunnen/mogen aanbidden!


    Wel een wat nettere zionist maar toch een zionist die de Palestijnen de schuld geeft vanwege zijn religieuze overtuiging dat de joden ooit een eigen land zullen krijgen en bla bla bla
    De kans op vrede tussen de Palestijnen en de zionisten is vele malen groter als de Palestijnen ophouden met hun terreur, waardoor de kans dat er door onderhandelingen iets op tafel komt vele malen groter wordt.
    Zoals Gaza ook zelfbestuur kreeg.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    Israel zal niet verder komen dan de opgedroogde jordaanse rivier. Daar zal ook een slag plaatsvinden tussen de joden en moslims. De joden zullen zich bevinden aan de westelijke kant van de rivier en de moslims zullen in het oosten van de rivier te vinden zijn.
    Moslims zullen bij deze slag Israel letterlijk en figuurlijk van de kaart vegen.

    Mijn bron is de sunnah.

    On the authority of Naheek Ibn Sareem As-Sakooni may Allaah be pleased with him narrated that the Prophet, sallallaahu ‘alayhi wa sallam, said that the Muslims would fight the polytheists. The Muslims who survive after the battle will fight the Antichrist around the Jordan River: the Muslims will be on the eastern bank, while the disbelievers will be on the western bank. [At-Tabaraani and Al-Bazzaar]

    Shariah-Mujahideen die tegen alle polytheïsten (internationale coalitie) vechten en overleven gaan dus vechten tegen Dajjaal en zijn Israel aanhang. Bi idni llaah.

    Narrated on the authority of Abu Hurayrah may Allaah be pleased with him that the Prophet, sallallaahu ‘alayhi wa sallam, said that the Hour will not come until the Muslims fight the Jews and the stones will call a Muslim to come and kill the Jew hiding behind it. [Al-Bukhari and Muslim]
    De enige manier om de zionisten te laten inzien dat Israël nu te hoog gegrepen was, is dat er een einde komt aan de Jodenhaat in de wereld!

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Ik begrijp het goed.

    Ik geef alleen aan dat er niemand in die regio iets geeft om de Palestijnen.
    Sommige landen zeggen dat ze begaan zijn met het lot van deze mensen.
    Maar hun acties bewijzen gewoon het tegendeel.

    En een troostprijs van een oude fiets, en wat potten verf. Kunnen
    dat schuldgevoel niet weg halen.

    "voor jou is dit moeilijk om het verschil te bevatten als ongelovige zijnde"
    Zo weer eens onderscheid aan het maken op basis van religie?
    Dat is gewoon discriminatie.
    Is dat je enge argument?
    Iemand voorhouden dat hij/zij een 'ongelovige' is?
    Dat vind ik een nogal arrogante opmerking, want wie ben jij nou eigenlijk om zo iets te beweren?
    Wat ben jij dan?
    Je houdt je vast aan een 'idee fixe'.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Nogmaals, jij hebt heel nobele wensen.

    Maar Israel geeft daar niets om.

    Langzaam maar zeker drukken zij hun agenda er door.
    Israel is veel machtiger en inventiever, dus die zullen gewoon winnen.
    Winnen is niet het juiste woord over wat de zionisten willen!
    Ze willen rust en vrede, maar worden door de alom tegenwoordige Jodenhaat een eigen staat om die desnoods te kunnen verdedigen!