1. #1
    Alhamdollilah

    Reacties
    5.087
    12-02-2006

    MVC Premium MVC Premium

    Autokenners, hier komen aub!

    Kunnen jullie mij wat vertellen over de Volkswagen UP? Is 't aan te raden om m aan te schaffen?

    Ik laat me een beetje teveel leiden door cataloguswaarde (mijns inziens echt laag).

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Bel met BPM.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  3. #3
    Alhamdollilah

    Reacties
    5.087
    12-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Bel met BPM.
    ?

    Citaat Geplaatst door Gevloekt Bekijk reactie
    Als je van plan bent om snelweg kilometers te maken, zou ik hem sowieso uit je hoofd zetten.
    Waarom?

  4. #4
    Alhamdollilah

    Reacties
    5.087
    12-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Zelfs een Polo van 2005 heeft een hogere cataloguswaarde. Kan iemand mij uitleggen waarom? Wat maakt zo'n Polo duurder dan een UP?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    43
    24-05-2018

    Citaat Geplaatst door MaMiTa_GeK Bekijk reactie
    Zelfs een Polo van 2005 heeft een hogere cataloguswaarde. Kan iemand mij uitleggen waarom? Wat maakt zo'n Polo duurder dan een UP?
    Haha, your funny

  6. #6
    Alhamdollilah

    Reacties
    5.087
    12-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gringoo Bekijk reactie
    Je gebruikt de term cataloguswaarde verkeerd
    Citaat Geplaatst door WAUWwauw Bekijk reactie
    Haha, your funny
    Ik heb totaal geen verstand heren, laat me leiden door ANWB. Kunnen jullie me dan vertellen wat 't betekent?


  7. #7
    Alhamdollilah

    Reacties
    5.087
    12-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    En dit van een UP? En waarom 't verschilt? En of dat kwalitatief iets zegt?


  8. #8
    Alhamdollilah

    Reacties
    5.087
    12-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gevloekt Bekijk reactie
    Ik heb wel een vw polo voor je uit 2005 voor 10 kop.
    No thanks haha
    Citaat Geplaatst door Gringoo Bekijk reactie
    Catalogus waarde betekent nieuwwaarde. Dus die polo was in 2005 zoveel waard. Nu mag je blij zijn als je 2000 euro ervoor krijgt.
    Waarom betaal je nu dan meer voor de verzekering van een Polo 2005 dan voor een UP 2012?

  9. #9
    Alhamdollilah

    Reacties
    5.087
    12-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Ik vind het zo niet logisch. Gewoon even een voorbeeld. Voor die polo 2005 betaal je dan rond de 90,- euro per maand aan autoverzekering, terwijl je voor de UP rond de 50eu kwijt bent. Dat terwijl de UP dus feitelijk gezien nu meer kost dan de Polo. Maar omdat de Polo destijds zo duur was, is de verzekering nog steeds duurder dan de nieuwe UP.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    43
    24-05-2018

    Citaat Geplaatst door MaMiTa_GeK Bekijk reactie
    No thanks haha

    Waarom betaal je nu dan meer voor de verzekering van een Polo 2005 dan voor een UP 2012?
    Dat is omdat je verzekering schade aan anders voertuigen verzekert wa en wa+

  11. #11
    Alhamdollilah

    Reacties
    5.087
    12-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door WAUWwauw Bekijk reactie
    Dat is omdat je verzekering schade aan anders voertuigen verzekert wa en wa+
    De schade aan andere voertuigen is toch niet afhankelijk van jouw auto?
    Citaat Geplaatst door Gevloekt Bekijk reactie
    Hahahaha, wie heeft dat je wijs gemaakt?
    Wie heeft wat wijsgemaakt? Dat je meer betaalt aan verzekering of dat de ene duurder is dan de ander?

  12. #12
    Alhamdollilah

    Reacties
    5.087
    12-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gringoo Bekijk reactie
    Premieberekening voor voornamelijk wa verzekering kijken ze niet alleen naar catalogusprijs. Andere factoren als motorinhoud en gewicht spelen een belangrijkere rol. Aangezien een polo zwaarder is dan een up. Is de verzekering van een polo daarom duurder.
    Serieus? Dus er is zo'n groot verschil. De desbetreffende Polo weegt 970 terwijl de UP 940 weegt..

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    274
    27-09-2013

    Citaat Geplaatst door MaMiTa_GeK Bekijk reactie
    Ik vind het zo niet logisch. Gewoon even een voorbeeld. Voor die polo 2005 betaal je dan rond de 90,- euro per maand aan autoverzekering, terwijl je voor de UP rond de 50eu kwijt bent. Dat terwijl de UP dus feitelijk gezien nu meer kost dan de Polo. Maar omdat de Polo destijds zo duur was, is de verzekering nog steeds duurder dan de nieuwe UP.
    Probeer eens via Interpolis ipv een vergelijkingssite.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    274
    27-09-2013

    Citaat Geplaatst door MaMiTa_GeK Bekijk reactie
    No thanks haha

    Waarom betaal je nu dan meer voor de verzekering van een Polo 2005 dan voor een UP 2012?
    Zwaardere auto + meer brokkenpiloten in dat type auto en ze worden waarschijnlijk vaker gejat.

    Persoonlijk zou ik VW (of andere VAG producten) niet overwegen.

  15. #15
    Alhamdollilah

    Reacties
    5.087
    12-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Voor de duidelijkheid PMers; ik hoef geen Polo 2005. Als ik voor een Polo zou gaan, dan zou ik gaan voor die van 2010 of daarboven want die zijn nice.