1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Turks-Islamitische Culturele Federatie (TICF): verbiedt Twitter-account Wilders

    Veel uitspraken die Geert Wilders op Twitter doet, zijn in strijd met de gebruiksvoorwaarden van de socialenetwerksite.





    Twitter moet daarom het account van de PVV-leider opheffen, aldus de Turks-Islamitische Culturele Federatie (TICF), die zegt naar de rechter te stappen als dat niet gebeurt.

    "Twitter biedt Wilders een podium om zijn haatdragende propaganda wereldwijd te verspreiden", aldus advocaat Ejder Köse van de federatie, waar 144 Turkse moskeeën onder vallen, in een interview met het AD.

    De krant lag maandag nog niet op de mat of Wilders reageerde al - via Twitter - met één woord: 'Waanzin'.

    Hollandse kost

    Dit weekend twitterde de PVV-voorman over minder beladen onderwerpen met een fotootje van een bord met een stukje vlees, aardappelen met jus en sperziebonen en daarbij de tekst 'Hollandse Kost. Lekkerder bestaat niet'. In andere tweets staat 'NL heeft genoeg van Rutte3' en 'Het gaat goed met de PVV!!' bij grafieken met recente peilingen naar politieke voorkeuren.

    Het gaat TICF om eerdere, kwetsende Twitter-berichten van Wilders. Zoals 'Mohammed is het voorbeeld voor meer dan 1 miljard moslims. Mohammed was een pedofiel, massamoordenaar, terrorist en waanzinnige' wat Köse structurele haatzaaierij noemt die een bepaalde toon zet.

    Gevaarlijke tendens

    "We zien dat ruiten van moskeeën worden ingegooid, we zien brandstichtingen, mishandelingen, varkenskoppen voor de moskee", aldus de advocaat in het AD. "Mensen denken: o, mag je die dingen allemaal zeggen over de islam? Nou, dan ga ik nog een stapje verder. En dat is een gevaarlijke tendens."

    De koepel van Turkse moskeeën wil volgens hem nadrukkelijk niet dat de vrijheid van meningsuiting wordt beperkt. "Maar de vrijheid van meningsuiting is niet grenzeloos. Ons punt is juist dat Wilders die vrijheid misbruikt."

  2. #2
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    "stukje vlees, aardappelen met jus en sperziebonen en daarbij de tekst 'Hollandse Kost. Lekkerder bestaat niet'.

    Wilders is bekend dat aardappelen niet alleen op Nederlandse bodem groeien en vlees ook elders in de wereld wordt gegeten?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Hun Grote Leider mag natuurlijk wel de Europeanen racisten noemen, de Duitse regering Nazi's.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    6 miljoen joden waren vermoord vanwege haatzaai. Niks geleerd
    If you 'don't know', Allah knows.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Ik geloof niet dat de rechter op het verzoek van Turks-Islamitische Culturele Federatie (TICF) kan/zal ingaan.
    Het is een grondwettelijke vrijheid van de overheid zich niet te bemoeien met de inhoud van hetgeen op schrift werd gezegd/beweerd.
    Alleen als het om een oproep tot geweld gaat of de belediging van een groep mensen.
    Ik zie niet dat Wilders de islam heeft beledigd en ook niet de Turken in Nederland.
    Het is de hand van Erdogan die hier is te bespeuren en die Erdogan moet gewoon zijn muil houden

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Ik geloof niet dat de rechter op het verzoek van Turks-Islamitische Culturele Federatie (TICF) kan/zal ingaan.
    Het is een grondwettelijke vrijheid van de overheid zich niet te bemoeien met de inhoud van hetgeen op schrift werd gezegd/beweerd.
    Alleen als het om een oproep tot geweld gaat of de belediging van een groep mensen.
    Ik zie niet dat Wilders de islam heeft beledigd en ook niet de Turken in Nederland.
    Het is de hand van Erdogan die hier is te bespeuren en die Erdogan moet gewoon zijn muil houden
    Het gaat geleidelijk. Ik kan zeggen "die groep deugt niet" zonder te zeggen dat geweld toegepast moet worden, maar een persoon kan de zaak in eigen handen nemen vanwege de opstapelende haat en dat van uit zichzelf toch toepassen.

    "We zien dat ruiten van moskeeën worden ingegooid, we zien brandstichtingen, mishandelingen, varkenskoppen voor de moskee", aldus de advocaat in het AD. "Mensen denken: o, mag je die dingen allemaal zeggen over de islam? Nou, dan ga ik nog een stapje verder. En dat is een gevaarlijke tendens."
    Haatzaai resulteert niet 1.2.3 in het vermoorden van 6 miljoen. Dat gaat geleidelijk
    If you 'don't know', Allah knows.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    111
    31-10-2018

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Ik geloof niet dat de rechter op het verzoek van Turks-Islamitische Culturele Federatie (TICF) kan/zal ingaan.
    Het is een grondwettelijke vrijheid van de overheid zich niet te bemoeien met de inhoud van hetgeen op schrift werd gezegd/beweerd.
    Alleen als het om een oproep tot geweld gaat of de belediging van een groep mensen.
    Ik zie niet dat Wilders de islam heeft beledigd en ook niet de Turken in Nederland.
    Het is de hand van Erdogan die hier is te bespeuren en die Erdogan moet gewoon zijn muil houden
    En het is de hand van Nethanyahu en de zionistische duivelszonen in europa en Amerika die wilders voeden.
    Vergeet niet dat pegida, EDL, adf en vele andere groepen zionistische donoren hebben.
    Zionisme is de natuurlijke vijand van de Islam.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Murakush Bekijk reactie
    En het is de hand van Nethanyahu en de zionistische duivelszonen in europa en Amerika die wilders voeden
    Het is dus: De islam tegen de rest van de wereld?
    .
    Vergeet niet dat pegida, EDL, adf en vele andere groepen zionistische donoren hebben.
    Zionisme is de natuurlijke vijand van de Islam.
    Nou nee! Dat geloof ik niet, meer dat jij nogal aan het ontsporen bent!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    111
    31-10-2018

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Het is dus: De islam tegen de rest van de wereld?
    .
    Nou nee! Dat geloof ik niet, meer dat jij nogal aan het ontsporen bent!
    Islam tegen de wereld?
    Ik typte Zionistische donoren in Europa en Amerika zoals Joe biden, Goldberg, Murdoch, rothschild, APAC, christian for zionism en de rest van de terroristische gespuis.
    Gelukkig zijn veel Europeanen verstandige mensen die niets te make willen hebben met het zionisme.

    Het is een feit dat de bovenstaande groeperingen worden gesponsord door zionisten.
    En het is een feit dat het zionisme een natuurlijke vijand is van alle abrahamistische godsdiensten Islam, christendom en Jodendom.
    Zionisten haten en vervloeken God en zijn openbaringen met heel hun harten en het is dus geen wonder dat de meeste zionisten recht extremen christen en atheïsten zijn.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    111
    31-10-2018

    Pegida demonstartie.


    EDL terroristen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    ik heb wilders nog nooit oproepen tot het legitimeren van geweld zien doen dus pakistan turkije enz kunnen gewoon bep twitter accounts sluiten om hun gekwetste zieltjes te beschermen..

    case closed..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    tis toch echt wilders die bedreigd word van uit de islamitische hoek..
    moslims maar weren van twitter..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    ik heb wilders nog nooit oproepen tot het legitimeren van geweld zien doen ..
    https://www.volkskrant.nl/nieuws-ach...pers~bb3e897b/

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Elke keer bij de schandpaal msaken
    If you 'don't know', Allah knows.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    ja geweld.policy politie verhogen..helemaal mee eens..
    Nu moeten ze collega's oproepen zodat ze veilig kunnen terugtrekken Politieagenten aangevallen door uitgaanspubliek in Veldhoven - http://nos.nl/l/2257823
    wereld op zijn kop..

    maar goed dat is geen oproep tot geweld maar het willen uitbreiden van gewelds policy bij politie..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..