1. #16
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    je hd het over de recht van de sterkste enzo. Soort van migratie stromen criminaliseren op zijn Trump.
    Volgens jou moeten de VS en Canada maar enorme groepen Latino's opnemen die alles wat daar al zolang fout gaat willen ontvluchten?
    Idem die paar welvarende EU landen maar al die mensen die om dezelfde reden Afrika/Azie willen ontvluchten?

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Volgens jou moeten de VS en Canada maar enorme groepen Latino's opnemen die alles wat daar al zolang fout gaat willen ontvluchten?
    Idem die paar welvarende EU landen maar al die mensen die om dezelfde reden Afrika/Azie willen ontvluchten?
    Nee, ik pleit voor een humaan migratie politiek, niet gebaseerd op onderbuik gevoelens.

    Ik geloof niet in muren en isolatie. Marokko met Algerije precies hetzelfde probleem.

    Het werkt averechts als het gaat om handel en samenwerking.

    Mijn mening.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Nee, ik pleit voor een humaan migratie politiek, niet gebaseerd op onderbuik gevoelens.

    Ik geloof niet in muren en isolatie. Marokko met Algerije precies hetzelfde probleem.

    Het werkt averechts als het gaat om handel en samenwerking.

    Mijn mening.
    Met humaanmigratie beleid bedoel je dat van die honderden miljoenen mensen In Latijns-Amerika, Afrika, Azie die naar die paar genoemde landen willen, deze binnenlaten?
    of?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Joosje is een mof

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Het mag best gereguleerd worden maar niet op basis van onderbuikgevoelens..

    De toon is gewoon te giftig...
    Zeker, wat Trump en consorten naar buiten gooien gaat zelfs voor Amerikaanse standaarden over alle grenzen.
    Aan de andere kant zie je dan weer politiek correct Amerika, dat vooral maar niet durft te zeggen dat enige zorgen misschien ook niet 100% onterecht zijn.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Zeker, in al die duistere tijden, dat er geen natiestaten bestonden, het belangrijkste recht dat de mensheid kende, het recht van de sterkste was.
    En dat heeft geleid tot enorm veel bloedvergieten en verwoestingen.
    De "migranten" deden goede zaken, voor de volken die deze ongenood op bezoek kregen was het iets minder prettig als die het al overleefden.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    cyste in de anus een clichet?
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    cyste in de anus een clichet?
    chit (shit) chet (chat:clitoris) [chit-chat]

    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Onder policor druk moet ineens andere etiketjes worden geplakt op groepen mensen. Indianen zijn nu ineens native Americans.

    Maar wetenschappers laten zien dat dit ook betrekkelijk is. Indianen komen oorspronkelijk uit Azie!
    Zijn ook gemigreerd.
    Dus de vraag, welk volk troffen zij aan?

    In ieder geval, interessant, er zijn ook ontdekkingen gedaan die aangeven dat vóór die "Indianen" vanuit Azie naar Amerika overstaken, er mensen leefden die waarschijnlijk vanuit Europa waren overgestoken naar Amerika's.
    Dan spreken we over het Paleolithicum!