1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.787
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    116 miljard dirham toegewezen voor de bouw van nieuwe dammen in Marokko

    De nieuwe dammen zullen tussen 2019 en 2026 gebouwd worden.




    Marokko heeft 144 grote dammen, 255 kleine en middelgrote dammen en 13 anderen in aanbouw, zei de minister van Transport, Logistiek en Water, Abdelkader Amara, maandag in Rabat.

    In antwoord op een mondelinge vraag over het dammen-beleid in het Huis van Afgevaardigden, benadrukte Amara dat de planning van dammen onder het Nationaal Waterplan valt. Hij verzekerde dat zijn afdeling werkt aan de uitvoering van een prioriteitsprogramma om de bouw van nieuwe dammen te lanceren.

    In een tijd dat de wereld geconfronteerd wordt met de gevolgen van klimaatverandering, zei de minister dat een budget van ongeveer 116 miljard dirham tussen 2019 en 2026 zal worden toegewezen aan de bouw van dammen. In de planning staat dat er 1000 kleine en middelgrote dammen in de verschillende regio's worden gebouwd, bericht het Marokkaanse persbureau MAP.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Goedzo

    Zo’n groot mogelijk duurzaam beleid aanhouden.

    Khayr insha Allah

  3. #3
    Lbakour

    Reacties
    20
    31-01-2008

    die afbrakers zijn maar aan het blaffen na enige tijd worden ze moe en liggen ze het bij neer

  4. #4
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door 3amkom Bekijk reactie
    Goed zo! Negeer die afbrekers op youtube en fb en gwn doorgaan met het sterk maken van ons land!
    Ja, maar mensen moeten misstanden aankaarten.

    Je moet goeie dingen steunen in het koninkrijk, en de slechte dingen bekritiseren.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door 3amkom Bekijk reactie
    Maar er is geen steun. Er is enkel afbraak
    Ik erken dat Maghariba scheef zijn, de simpelste hervorming wordr geboycot... zie zomertijd wintertijd, vrachtwagen verplichten aan een gewichtslimiet..

    Deze besluiten werden genomen op basis van studies.

    Het is een moeilijk volk, dat erken ik soms moet je gewoon doen...

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door 3amkom Bekijk reactie
    Ma3liesh ik ben en blijf een trotse Maghrabi.

    Watan wa7id bi 3alamin wa7id bi tarighin wa7id bi massirin wa7id
    Wa malikouna wa7id

    Lakin, Marokko moet bepaalde dingen gewoon doorvoeren als studies hebben bewezen dat het goed is voor Marokko.

    Dat is wat ik bedoelde ...

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door 3amkom Bekijk reactie
    Ja weet ik wel. We moeten op elk vlak naar voor gaan. Op eerste plaats islam. Gezondheidszorg, studiemogelijkheden, infrastructuur etc
    islam...

    Geloof me bro.. die willen ze in een spirituele vorm behouden. Gewoon zoals je hem nu kent in Marokko, de gulden middenweg.

    Men moet corruptie gewoon meedogenloos aanpakken. Wallahi ya akhi, als zij beulen nodig hebben om die corrupte ezels af te schieten dan meld ik me aan, want ze hebben veel levens kapot gemaakt.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door 3amkom Bekijk reactie
    Idd.corruptie moet aangepakt worden en bestraft worden das waar.
    Vandaar dat de oude garde binnen justitie vervangen moeten worden. Daar zit de kanker en op binnenlandse zaken.