1. #16
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Oppositie is legaal en hoort bij een democratie.

    Verder klopt het niet wat je zegt... Trump had the popular vote verloren met +/- 2 miljoen stemmen en is aan de macht geholpen door the electoral college.

    Het is bekend dat the electoral college vooral de republikeinen aan de macht heeft geholpen doordat hun systeem wat gedateerd is.

    Wat betreft de muur, landen moeten muren afbreken en in elkaar investeren.. het aantal mexicanen dat naar de VS gaat is volgens mij 0,0 omdat Mexico zelf economische vooruit is gegaan.

    Dus de oppositie tegen de muur begrijp ik volkomen. En trouwens, uit onderzoek is gebleken dat mensen legaal met een visa het land binnenkomen en verdwijnen in de illegaliteit. Probeer dat maar tegen te houden met een achterlijke muur
    Dus als er niemand illegaal naar de VS zou komen zou die muur niet uitmaken als die er kwam.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus als er niemand illegaal naar de VS zou komen zou die muur niet uitmaken als die er kwam.
    Die muur gaat niks opleveren... alleen onderbuik gevoelens.

    Vergis je niet, diezelfde immigranten die hij heeft gecriminaliseerd zal het land nodig hebben voor hun productie.

    Gewoon een ezel in een notendop.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Oppositie is legaal en hoort bij een democratie.

    Verder klopt het niet wat je zegt... Trump had the popular vote verloren met +/- 2 miljoen stemmen en is aan de macht geholpen door the electoral college.

    Het is bekend dat the electoral college vooral de republikeinen aan de macht heeft geholpen doordat hun systeem wat gedateerd is.

    Wat betreft de muur, landen moeten muren afbreken en in elkaar investeren.. het aantal mexicanen dat naar de VS gaat is volgens mij 0,0 omdat Mexico zelf economische vooruit is gegaan.

    Dus de oppositie tegen de muur begrijp ik volkomen. En trouwens, uit onderzoek is gebleken dat mensen legaal met een visa het land binnenkomen en verdwijnen in de illegaliteit. Probeer dat maar tegen te houden met een achterlijke muur
    Hear hear!

  4. #19
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Die muur gaat niks opleveren... alleen onderbuik gevoelens.

    Vergis je niet, diezelfde immigranten die hij heeft gecriminaliseerd zal het land nodig hebben voor hun productie.

    Gewoon een ezel in een notendop.
    Dus is de weerstand ongegrond en zal het niet uitmaken, tenzij het wel wat uitmaakt.
    Ik denk dat er overal wel huizen schoonmakers te vinden zullen zijn en of platteland werkers, daar hoef je niet de illegaliteit in.
    Wat ik zie is een groepje mensen die janken omdat ze verloren hebben van een incompetente oranje meneer,
    dat is in mijn ogen zorgelijker dan zo een oranje meneer, waarom? omdat deze mensen zoals ik al aangaf Jimmy Kimmel mensen en andere democraten en open minded mensen,
    nu met de neus op de feiten worden gedrukt dat ze nu juist moeten laten zien van ok wij gunnen iedereen een kans als het allemaal eerlijk en volgens de wet is verlopen en gaat.
    Maar wat je nu dus ziet is dat tolerantie niet zo hoog is bij deze linkse en democratische mensen, hebben we het hier dan over een groter gevaar dan bijv extreem rechts.
    Extreem links, wij projecteren u een wetboek en levenstyle voor, maar wijkt u af of doorbreekt u die levenstyle/visie dan demoniseren we jou en gunnen we jou niet de plek die je hebt verdient.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Of je nou gebeten word door de vos of wolf het is dezelfde rotzooi ze zijn alle 2 voor de onderdrukking van de wereld dus mij boeit het niet welke zindiq daar aan de macht is . Hij of zij zal altijd tegen de islam en moslims zijn .

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus is de weerstand ongegrond en zal het niet uitmaken, tenzij het wel wat uitmaakt.
    Ik denk dat er overal wel huizen schoonmakers te vinden zullen zijn en of platteland werkers, daar hoef je niet de illegaliteit in.
    Wat ik zie is een groepje mensen die janken omdat ze verloren hebben van een incompetente oranje meneer,
    dat is in mijn ogen zorgelijker dan zo een oranje meneer, waarom? omdat deze mensen zoals ik al aangaf Jimmy Kimmel mensen en andere democraten en open minded mensen,
    nu met de neus op de feiten worden gedrukt dat ze nu juist moeten laten zien van ok wij gunnen iedereen een kans als het allemaal eerlijk en volgens de wet is verlopen en gaat.
    Maar wat je nu dus ziet is dat tolerantie niet zo hoog is bij deze linkse en democratische mensen, hebben we het hier dan over een groter gevaar dan bijv extreem rechts.
    Extreem links, wij projecteren u een wetboek en levenstyle voor, maar wijkt u af of doorbreekt u die levenstyle/visie dan demoniseren we jou en gunnen we jou niet de plek die je hebt verdient.


    Op dit punt zijn wij het eens.

    Militant/extreem links omarmen de democratie, althans zolang hun kandidaat wint!

    Zo niet dan moet deze met alle middelen kapot worden gemaakt.

    M.i. moet het gaan om argumenten om de ander te overtuigen.
    Menen deze dat hun argumenten sterker zijn, en dus niet overnemen wat de andere partij wil. dat is democratie!
    Maar die fantieke linkse figuren menen dat hun visie de enige juiste is, dat iedereen met een ander visie per definitie een smeerlap is.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Of je nou gebeten word door de vos of wolf het is dezelfde rotzooi ze zijn alle 2 voor de onderdrukking van de wereld dus mij boeit het niet welke zindiq daar aan de macht is . Hij of zij zal altijd tegen de islam en moslims zijn .
    Zoals de islam altijd tegen de niet-moslims zal zijn. Gewoon te lezen in de koran en ahadith.
    Bronnen die eeuwig geldend zijn.

  8. #23
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    [/B][/I][/U]
    Op dit punt zijn wij het eens.

    Militant/extreem links omarmen de democratie, althans zolang hun kandidaat wint!

    Zo niet dan moet deze met alle middelen kapot worden gemaakt.

    M.i. moet het gaan om argumenten om de ander te overtuigen.
    Menen deze dat hun argumenten sterker zijn, en dus niet overnemen wat de andere partij wil. dat is democratie!
    Maar die fantieke linkse figuren menen dat hun visie de enige juiste is, dat iedereen met een ander visie per definitie een smeerlap is.
    Links of rechts maakt mij niet veel uit, als het een dominantie sub cultuur is die de overhand wilt krijgen over wetten, beslissingen en rechten en keuzes dan is dat een bedreiging voor elke vorm van vrijheid en individualisme,
    ontneem je een individueel persoon het recht op individualisme en zijn/haar vrijheid, dan ontneem je als het ware de vrijheid van elke mens op deze planeet (mits ze slechte bedoelingen hebben natuurlijk)
    ik geloof niet dat Trump een slecht persoon is met een slecht hart, wel een dom verwend beperkt persoon, vooral voor zijn leeftijd.
    De satire rondom Trump is hetzelfde als de spotprenten destijds over de islam en de profeet (vzmh) niet dat ik Trump als een profeet zie,
    maar hij heeft een functie een doel en is een voorbeeld en runt nu een groot machtig land, dat is de uitkomst van de hele verkiezingen,
    hij wijkt af en dus vind een bepaalt soort mens dat dat niet acceptabel is, want het strookt niet.
    Voor het zelfde geld zou zo een Jimmy Kimmel op tv de profeet (vzmh) belachelijk kunnen maken en bespotten, of welk andere satirisch progamma dan ook.

  9. #24
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Of je nou gebeten word door de vos of wolf het is dezelfde rotzooi ze zijn alle 2 voor de onderdrukking van de wereld dus mij boeit het niet welke zindiq daar aan de macht is . Hij of zij zal altijd tegen de islam en moslims zijn .
    Klopt, de kans op een derde wereld oorlog als Clinton aan de macht kwam zou velen malen groter zijn geweest dan nu denk ik.
    En misschien nog wel een invasie in het MO.

  10. #25
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Of je nou gebeten word door de vos of wolf het is dezelfde rotzooi ze zijn alle 2 voor de onderdrukking van de wereld dus mij boeit het niet welke zindiq daar aan de macht is . Hij of zij zal altijd tegen de islam en moslims zijn .

    Kortom: de wereld is kut
    en het is de schuld van
    de anderen oftewel zionisten ...

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus is de weerstand ongegrond en zal het niet uitmaken, tenzij het wel wat uitmaakt.
    Ik denk dat er overal wel huizen schoonmakers te vinden zullen zijn en of platteland werkers, daar hoef je niet de illegaliteit in.
    Wat ik zie is een groepje mensen die janken omdat ze verloren hebben van een incompetente oranje meneer,
    dat is in mijn ogen zorgelijker dan zo een oranje meneer, waarom? omdat deze mensen zoals ik al aangaf Jimmy Kimmel mensen en andere democraten en open minded mensen,
    nu met de neus op de feiten worden gedrukt dat ze nu juist moeten laten zien van ok wij gunnen iedereen een kans als het allemaal eerlijk en volgens de wet is verlopen en gaat.
    Maar wat je nu dus ziet is dat tolerantie niet zo hoog is bij deze linkse en democratische mensen, hebben we het hier dan over een groter gevaar dan bijv extreem rechts.
    Extreem links, wij projecteren u een wetboek en levenstyle voor, maar wijkt u af of doorbreekt u die levenstyle/visie dan demoniseren we jou en gunnen we jou niet de plek die je hebt verdient.
    onzin...

    Men moet gewoon beschaafd zijn. Gedachtes die daar niet aan bijdragen mogen van mij betreft weggevaagd worden.

    Door trump is er extreem “ links “ ontstaan is de VS. Dit terwijl beide partijen de weg open laten voor centristen. Vandaar dat ze nu serieus kijken naar een onafhankelijke kandidaat voor 2020.

    Als de economie niet is afgebrand.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Zoals de islam altijd tegen de niet-moslims zal zijn. Gewoon te lezen in de koran en ahadith.
    Bronnen die eeuwig geldend zijn.
    Goedzo nazi

    Dus ik haat westerlingen nu ik een moslim ben??

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Links of rechts maakt mij niet veel uit, als het een dominantie sub cultuur is die de overhand wilt krijgen over wetten, beslissingen en rechten en keuzes dan is dat een bedreiging voor elke vorm van vrijheid en individualisme,
    ontneem je een individueel persoon het recht op individualisme en zijn/haar vrijheid, dan ontneem je als het ware de vrijheid van elke mens op deze planeet (mits ze slechte bedoelingen hebben natuurlijk)
    ik geloof niet dat Trump een slecht persoon is met een slecht hart, wel een dom verwend beperkt persoon, vooral voor zijn leeftijd.
    De satire rondom Trump is hetzelfde als de spotprenten destijds over de islam en de profeet (vzmh) niet dat ik Trump als een profeet zie,
    maar hij heeft een functie een doel en is een voorbeeld en runt nu een groot machtig land, dat is de uitkomst van de hele verkiezingen,
    hij wijkt af en dus vind een bepaalt soort mens dat dat niet acceptabel is, want het strookt niet.
    Voor het zelfde geld zou zo een Jimmy Kimmel op tv de profeet (vzmh) belachelijk kunnen maken en bespotten, of welk andere satirisch progamma dan ook.
    Dit meen je niet

    De VS is altijd een rechts land met een beperkt sociaal vangnet.

    De meest liberale staten zoals New York of Californië kennen meer zwervers dan heel afrika bij elkaar

    Kan je wat concrete voorbeelden geven waar “ links “ in de VS een gevaar vormt voor de sociale evenwicht?

  14. #29
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Candygirl wordt goed aangepakt
    Die meppen die je gaat krijgen zullen niet smelten!
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  15. #30
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    @Joosje..

    Trump blijft gaslightingTrump, een narcist die maar een stapje verwijderd is van despotisme, 9 punten verschil, aardig blauw golfje...tot iedereen verzadigd is van het winnen in 2020 bv. Ondertussen kan hij wat opboksen tegen het Congres.
    Het is niet omdat iets eruit ziet als onderzoeksjournalistiek, dat het dat ook is. De media produceren een brij van infotainment, infomercials, advertorials, politieke propaganda en herkauwde virale rommel van sociale media. Begrijp aub heel goed hoe uitgehold de journalistieke sector is.
    En ja, Fox News is geen haar beter, CNN is niet de remedie maar juist een deel van het probleem.
    Niet meer te vergelijken met Woodward en Bernstein waar ik ooit over las, die tijden zijn voorbij.
    Is het niet zo dat Mueller aan een rechter kan vragen dat de nieuwe zich moet wraken voor zijn zaak? Toch?
    Reden: zijn uitspraken in het verleden/opiniestukken/interviews.
    We zullen afwachten op het Mueller rapport waar de connecties tussen Trump - Stone/Manafort - Oekraine - Rusland mooi uitlegd gaan worden, hoop het echt wel.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.