1. #61
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013


  2. #62
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door MrWonderful Bekijk reactie
    Jij bent ook een bekende haha!
    Ik heb al wat bekende namen voorbij zien komen
    Waarom weet ik niet wie jij bent !
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  3. #63
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door MrWonderful Bekijk reactie

    Altijd ready!
    Nou, ook niet echt haha. Het is moeilijk om iemand te vinden die op een lijn met mij is.
    Vroeger had je hier topics over dat je op je 21ste moest trouwen, had ik er maar naar geluisterd want hoe ouder ik word, hoe gedegouteerder ik word van het aanbod. Als je jong bent snap je de helft tenminste niet.

    Variables are the only constants in the world..


  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Erg liefdevol hier.

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    1.831
    17-10-2009

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    Nou, ook niet echt haha. Het is moeilijk om iemand te vinden die op een lijn met mij is.
    Vroeger had je hier topics over dat je op je 21ste moest trouwen, had ik er maar naar geluisterd want hoe ouder ik word, hoe gedegouteerder ik word van het aanbod. Als je jong bent snap je de helft tenminste niet.
    Komt ook omdat jij zo een damaged gevalletje bent dat haar eigen fouten niet inziet.

    Sterf alleen zou ik zeggen xx
    ...

  6. #66
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door sowieso888 Bekijk reactie
    Komt ook omdat jij zo een damaged gevalletje bent dat haar eigen fouten niet inziet.

    Sterf alleen zou ik zeggen xx

    Variables are the only constants in the world..


  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    1.831
    17-10-2009

    Citaat Geplaatst door controversy Bekijk reactie
    #SorryNotSorry
    ...

  8. #68
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Ik had pas geleden via Muslima.com iemand geliked, en we deelden nummers via de bekende sneaky manier.

    Maar al met al, niks ten nadelen van haar, maar na 5 apps heen en weer had ik geen zin meer om mijn telefoon te pakken
    ik wordt gewoon te moe van: wat doe je voor werk, hoevaak ga je naar Marokko, waarom ben je nog single, heb je kids.
    Ik heb gewoon een robot nodig die er is wanneer ik behoefte heb aan een praatje of kroel gedoe.
    Of iemand die ik al heel lang ken, maar daarvoor moet je weer iemand leren kennen en daar heb ik zo geen zin in.

    Ik kroop lekker terug in mijn hol

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik had pas geleden via Muslima.com iemand geliked, en we deelden nummers via de bekende sneaky manier.

    Maar al met al, niks ten nadelen van haar, maar na 5 apps heen en weer had ik geen zin meer om mijn telefoon te pakken
    ik wordt gewoon te moe van: wat doe je voor werk, hoevaak ga je naar Marokko, waarom ben je nog single, heb je kids.
    Ik heb gewoon een robot nodig die er is wanneer ik behoefte heb aan een praatje of kroel gedoe.
    Of iemand die ik al heel lang ken, maar daarvoor moet je weer iemand leren kennen en daar heb ik zo geen zin in.

    Ik kroop lekker terug in mijn hol

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik had pas geleden via Muslima.com iemand geliked, en we deelden nummers via de bekende sneaky manier.

    Maar al met al, niks ten nadelen van haar, maar na 5 apps heen en weer had ik geen zin meer om mijn telefoon te pakken
    ik wordt gewoon te moe van: wat doe je voor werk, hoevaak ga je naar Marokko, waarom ben je nog single, heb je kids.
    Ik heb gewoon een robot nodig die er is wanneer ik behoefte heb aan een praatje of kroel gedoe.
    Of iemand die ik al heel lang ken, maar daarvoor moet je weer iemand leren kennen en daar heb ik zo geen zin in.

    Ik kroop lekker terug in mijn hol
    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Volgens mij zijn jullie echt voor elkaar gemaakt.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #71
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Volgens mij zijn jullie echt voor elkaar gemaakt.
    Hoogstwaarschijnlijk wel ja, maar ik ga niet elke week reizen.

    Wil best tien kilometer fietsen en thats it!!!



    Gierig en lui.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Hoogstwaarschijnlijk wel ja, maar ik ga niet elke week reizen.

    Wil best tien kilometer fietsen en thats it!!!



    Gierig en lui.
    Wie heeft het over reizen? You need to marry her.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  13. #73
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Citaat Geplaatst door sowieso888 Bekijk reactie
    #SorryNotSorry
    Ik weet dat je ongesteld bent, daarom een kusje..misschien dat het helpt

    Variables are the only constants in the world..


  14. #74
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik had pas geleden via Muslima.com iemand geliked, en we deelden nummers via de bekende sneaky manier.

    Maar al met al, niks ten nadelen van haar, maar na 5 apps heen en weer had ik geen zin meer om mijn telefoon te pakken
    ik wordt gewoon te moe van: wat doe je voor werk, hoevaak ga je naar Marokko, waarom ben je nog single, heb je kids.
    Ik heb gewoon een robot nodig die er is wanneer ik behoefte heb aan een praatje of kroel gedoe.
    Of iemand die ik al heel lang ken, maar daarvoor moet je weer iemand leren kennen en daar heb ik zo geen zin in.

    Ik kroop lekker terug in mijn hol
    !
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  15. #75
    Offline! DeLiefste.

    Reacties
    2.989
    11-11-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Ingewikkeld.