1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Marokko is nr 1 van Afrika

    https://youtu.be/KcWwV_VQuTc

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Marokko heeft financieel landen als Malawi en Rwanda en Niger gered van de afgrond en armoe,vergeet dat niet

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Landen als Tunesie en Nigeria hebben lening bij Marokko bank populaire als je wist,bank cha3bi

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Wat Najat zegt dima Maroc we doen het goed als Land

    https://youtu.be/DpXlsVgaZNI

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    O dima Najat onze leeuwin uit de Atlas

    https://youtu.be/P7Srkkc0iGU

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Er is geen cultuur op de wereld beter dan Marokko

    https://youtu.be/5i1nkpCrVQs

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    9.177
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Mohamed_Amezian Bekijk reactie
    @Trumpdump21 Dat Nederlanders zwak waren met oorlog, dat klopt. Maar het Marokkaanse koningshuis heeft een pact met de duivel gesloten om te blijven regeren. Dus dat is nog erger dan wat Juliana heeft gedaan. Je kan beter vluchten en ergens anders je macht gebruiken, dan heulen met de vijand.
    de koning des tijds of sultan werd gewoon afgezet van zijn troon toen de Fransen het overnamen dat lijkt mij niet echt vrijwillig samenwerken. Marokko had in die tijd geen léger dus hoe moesten ze vechten? Niet alleen dat de regeerders in die tijd hadden enorme schulden aan Frankrijk. Als de koning of sultan terug vocht in die tijd waren er veel meer Marokkanen dood gegaan. Het noorden was niet het enige plek dat aangevallen werd, in casa werden ook bommen gegooid en mensen vermoord. Je kan natuurlijk wel een eenzijdig verhaal aanhangen maar een oorlog heeft altijd meerdere kanten van een verhaal.

  8. #23
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb vanaf het begin een Chadli gevoel bij deze jongen. Als het aan mij ligt zulke jongens niet oproepen. Ayoub ook zo een gevalletje, niet eens goed genoeg om een Toornstra of Clasie uit de basis te spelen en nog stoer doen over dat ie nog twee kanten op kan

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    de koning des tijds of sultan werd gewoon afgezet van zijn troon toen de Fransen het overnamen dat lijkt mij niet echt vrijwillig samenwerken. Marokko had in die tijd geen léger dus hoe moesten ze vechten? Niet alleen dat de regeerders in die tijd hadden enorme schulden aan Frankrijk. Als de koning of sultan terug vocht in die tijd waren er veel meer Marokkanen dood gegaan. Het noorden was niet het enige plek dat aangevallen werd, in casa werden ook bommen gegooid en mensen vermoord. Je kan natuurlijk wel een eenzijdig verhaal aanhangen maar een oorlog heeft altijd meerdere kanten van een verhaal.
    casa in 1912 ???

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Marokko is een land dat bekend staat om strijders net als Algerije,je hebt maar 2 begravenissen waar chohda worden begraven 1 in Casa en 1 Wahrane,ma9barat chohada

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Marokko heeft trouwens 2 ma9barat chohda ook 1 in Rabat

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Marokko heeft trouwens 2 ma9barat chohda ook 1 in Rabat
    in tanger heb je me9barat al mojahidien

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    in tanger heb je me9barat al mojahidien
    Begrijp je nu waarom wij van Marokko moeten houden,dat is namelijk onze laatste rust plek

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Begrijp je nu waarom wij van Marokko moeten houden,dat is namelijk onze laatste rust plek
    sommige hier willen dat wij ruzie maken onderling, een fitna creeeren, de separatisten

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    sommige hier willen dat wij ruzie maken onderling, een fitna creeeren, de separatisten
    Ik weet maar ik trap daar niet meer niet