1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Idrissi: ‘Definitieve keus nog niet aan de orde, eerst even aanvoelen’ (video)

    Aldus de linksbuiten van AZ Alkmaar die gistermiddag zijn debuut maakte in de definitieve selectie van #TeamMarokko.





    Bekijk hieronder het korte interview wat Oussama Idrissi had met AZ Alkmaar over zijn aanstaande interlandcarrière:



    YouTube link

    Photocredit: AZ Alkmaar (YouTube)

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Volgens mij is hij dan niet eens speelgerechtig voor Marokko tegen Kameroen. Dan zou hij een officiele FIFA switch moeten indienen, van KNVB naar FRMF. En daar gaat tijd over heen. En als dat is gedaan kan hij sowieso al niet meer terug, of hij nou minuten heeft gemaakt of niet.

  3. #3
    FREE PALESTINA !!!

    Reacties
    3.977
    08-04-2004

    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    Volgens mij is hij dan niet eens speelgerechtig voor Marokko tegen Kameroen. Dan zou hij een officiele FIFA switch moeten indienen, van KNVB naar FRMF. En daar gaat tijd over heen. En als dat is gedaan kan hij sowieso al niet meer terug, of hij nou minuten heeft gemaakt of niet.
    Klopt. Maar ik denk voordat Renard hem zou oproepen de bond haar huiswerk al gedaan heeft. Kortom Idrissi is speelgerechtig. Dit zijn gewoon sociaal wenselijke antwoorden die hij de journalist geeft. Zie je het al voor je " Salaam draries ik ben Idrissi en kom alleen de sfeer proeven, maar doe niet mee met jullie"
    Fc Barcelona Messi > Everyone

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Die gaat gewoon voor Marokko uitkomen.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  5. #5
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Ja toch, sfeertje proeven, van wie hebben we dat ook al eens gehoord? O ja, Chadli .. Alleen is het bij Idrissi inderdaad de vraag of zijn nationaliteit al omgezet is. Als dat het geval is, valt er niets meer te proeven, er is dan geen weg meer terug.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    als ie bij de definitief selectie zit dan is ie inzetbaar

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    ik vind hem op links beter dan harit en boufal

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Hij heeft gewoon Marokkaanse paspoort ,hij kan spelen voor Marokko wanneer die wil

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    ik vind hem op links beter dan harit en boufal
    Dit is een grap Harit is beste speler van schalke

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Onze Koning Mo6 heeft gezegt,eenmaal Marokkaan altijd Marokkaan daar kom je niet vanaf,dus Idrissi kan gewoon spelen voor Marokko

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Zoals Nordin Biggie zegt,in Marokko word je begraven niet in Amsterdam of waar dan ook,wij hebben de beste koning ooit

    https://youtu.be/tJhmy8tQpCU

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Onze koning zou nooit vluchten en zn volk achter laten net als wat Juliana deed met Nederland,vluchten in een oorlog naar Canada,Nederland zwakste volk ooit

    https://youtu.be/pdGZpODVgs8

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    @Trumpdump21 Dat Nederlanders zwak waren met oorlog, dat klopt. Maar het Marokkaanse koningshuis heeft een pact met de duivel gesloten om te blijven regeren. Dus dat is nog erger dan wat Juliana heeft gedaan. Je kan beter vluchten en ergens anders je macht gebruiken, dan heulen met de vijand.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Dima Marokko,onze vrouwen onze broeders

    https://youtu.be/dVP2L-l_HdA

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door Mohamed_Amezian Bekijk reactie
    @Trumpdump21 Dat Nederlanders zwak waren met oorlog, dat klopt. Maar het Marokkaanse koningshuis heeft een pact met de duivel gesloten om te blijven regeren. Dus dat is nog erger dan wat Juliana heeft gedaan. Je kan beter vluchten en ergens anders je macht gebruiken, dan heulen met de vijand.
    Je weet niks,Marokko is nr 1 land die welvarend is in Afrika,stap voor stap is Marokko aan het groeien,plus onze koning zou sterven voor zn land en niet vluchten we moeten trots zijn op hem,en zn zoon Hassan 3 doet het ook geweldig