1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8
    04-11-2018

    Shaytan heeft macht over mij

    Salam.broeders en zusters ik ga elke dag kapot mijn hart breekt elke dag veel angsten ook uit verleden ik maak me erg druk .
    24 influisteringen van shaytan elweswes
    Slaap te kort wat moet ik kan ik doen ik maak me om alles druk hoe kan ik dit negerenn

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    430
    05-07-2017

    Citaat Geplaatst door Hanan88 Bekijk reactie
    Salam.broeders en zusters ik ga elke dag kapot mijn hart breekt elke dag veel angsten ook uit verleden ik maak me erg druk .
    24 influisteringen van shaytan elweswes
    Slaap te kort wat moet ik kan ik doen ik maak me om alles druk hoe kan ik dit negerenn
    Salaam... ik had daar ook last van nog steeds maar wel minder alhamdoelilah. Je moet gewoon blijven bidden en voornamelijk Fadjr. En als je alleen thuis bent gewoon surat al baqara opzetten en zeker voor het slapen gaan. Doe het met nia dan komt alles goed In Sha Allah! Succes.
    Overgenomen door meerdere personen!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    70
    02-06-2017

    La hawla wa la quwwata illah billah. Bidden en altijd als je iets doet. Bismillah zeggen. 3 keer oehoedoe billahi minal sjshaytan ie radjiem. Dan met beetje vocht naar links spuggen. Of 3 keer soera annas 3 keer al falaq en 3 keer alklaahs. In je hand reciteren en dan over je lichaam zeg maar uitsmeren. plus je hebt qareen. Iedereen heeft een duivel. Gaan we van uit ......dus je zal altijd woeswoes hebben. Zoals ik al zei er is geen kracht dan die van allah subhannawa ta ala

  4. #4
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Wa aleykoem assalaam,

    Shaytaan heeft geen macht over de mens. Het enige waar hij toe in staat is, is om influisteringen toe te dienen bij de mensen. Het is aan ons hoe wij hiermee omgaan.

    Werk aan jouw band met Allaah de Verhevene. Praktiseer de Islaam naar behoren. Herstel je band met de Qoraan. Zoek jouw toevlucht bij Hem alleen.
    Er is geen kracht nog macht buiten Hem.
    Vraag Allaah om je te leiden, vraag Zijn Hulp en heb sabr.

    Met de tijd zal het zijn vruchten afwerpen!

    Moge Allaah je zegenen met al het goede en behoeden van het kwade, Ameen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Islaam – It just makes…. sense!



  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    535
    26-04-2018

    إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا ۚ إِنَّمَا يَدْعُو حِزْبَهُ لِيَكُونُوا مِنْ أَصْحَابِ السَّعِيرِ

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    83
    05-02-2019

    La huwla Wala quwata illa billah

    Je bent zeker niet de enige, meer mensen kampen met dit probleem. Onderhoud de 5dagelijkse gebeden en richt je oprecht in berouw naar Allah swt. Blijf doua doen en nooit de hoop verliezen in Allah swt, hij is immers ar Rahman.

    Moge Allah swt jou vergeven, je hart doen genezen en je Jannah schenken
    Laatst gewijzigd door hey88: 28-06-2019 om 15:12 Reden: .
    " En al wie Allah swt vreest die zal Hij een oplossing schenken en Hij zal hem voorzien via bronnen waarvan hij het niet verwacht"

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Lezingen over de listen van de chitan bestudeeren .Know your enemy.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾