1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus dikke kindjes, kinderen die mismaakt zijn gewoon afwijkende kinderen in de zin van afwijkend uiterlijk of volwassen mensen,
    die elke dag diezelfde shit van de ubermensch moeten aanhoren, denk je dat die meer of minder beschadigt zijn dan een trut waar haar juweeltjes van worden gestolen?

    Ik denk niet voor anderen(niet allochtonen) , ik denk en spreek en relativeer vanuit mijn perspectief.
    Hangt van de persoon af. Maar veranderd nix aan het verschil tussen het waarde geven een een opmerking van een ander en het stelen van geld of goederen.

    "De rest gaat wel op voor alleen allochtonen en kleurlingen in dit land, heb het niet over criminaliteit maar over het feit dat men beschadigd wordt door bepaalde handelingen van anderen."

    Hier geef je duidelijk aan dat het enkel op gaat voor allochtonen. Het is een tegenspraak op een bewering. Dat is iets anders dan spreken vanuit perspectief of relativeeren.

  2. #17
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Hangt van de persoon af. Maar veranderd nix aan het verschil tussen het waarde geven een een opmerking van een ander en het stelen van geld of goederen.

    "De rest gaat wel op voor alleen allochtonen en kleurlingen in dit land, heb het niet over criminaliteit maar over het feit dat men beschadigd wordt door bepaalde handelingen van anderen."

    Hier geef je duidelijk aan dat het enkel op gaat voor allochtonen. Het is een tegenspraak op een bewering. Dat is iets anders dan spreken vanuit perspectief of relativeeren.
    Dus het stelen van andermans spullen weegt zwaarder dan iemand stelselmatig kleineren en vernederen en belachelijk maken.
    Ik denk en vind namelijk van niet, produkten zijn vervangbaar en ervaringen en emoties niet.
    Ook een reden waarom we leven in een “sociaal” land en we “sociaal” zijn naar elkaar zodat we een goed evenwichtig sociaal land kunnen behouden met wederzijds respect.
    Waar elke vorm van materialisme vervangbaar is maar geen enkele vorm van denigratie en vernedering acceptabel is en of levensvruchtbaar is.

    Perspectief van een allochtoon of kleurling in deze situatie is denigrerend en alleen toepasbaar op kleurlingen of allochtonen, omdat ze van bepaalde komaf zijn of een bepaalde kleur hebben, dus is het enkel alleen voor hun/ons toepasbaar.
    Ik kan geweigerd worden voor een sollicitatie puur vanwege mijn naam, jij kan puur volledige voorrang hebben op mij vanwege mijn naam.
    Andersom kan en zal dat niet gebeuren.
    Perceptie ervaring.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Ga je door stress de criminaliteit in?

    Mensen worden enorm beschadigd als zij worden bestolen, enorm van machteloze woede, maar ook gevoel van onveiligheid.
    Dat doet echt iets met mensen.
    Praat maar eens met Slachtofferhulp.

    Er werd al vele jaren geklaagd door mensen over toenemende criminaliteit, als er een AZC werd gevestigd.
    Maar die mensen werden volgens goed policor gebruik de grond ingetrapt, racisten, onderbuik gevoelens.
    "Ga je door stress de criminaliteit in?"
    Vreemd dat mensen uit noord Afrika meer stress ervaren als mensen uit Syrie.
    En Syrie is toch een oorlogs-gebied.

    "Mensen worden enorm beschadigd als zij worden bestolen, enorm van machteloze woede, maar ook gevoel van onveiligheid."
    LageBurg heeft niet eens hieraan gedacht. Hij heeft het alleen over gevoelens.
    Iets waar hij ook totaal geen rekening mee houdt als hij hier andere leden onjuist bejegend.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus het stelen van andermans spullen weegt zwaarder dan iemand stelselmatig kleineren en vernederen en belachelijk maken.
    Ik denk en vind namelijk van niet, produkten zijn vervangbaar en ervaringen en emoties niet.
    Ook een reden waarom we leven in een “sociaal” land en we “sociaal” zijn naar elkaar zodat we een goed evenwichtig sociaal land kunnen behouden met wederzijds respect.
    Waar elke vorm van materialisme vervangbaar is maar geen enkele vorm van denigratie en vernedering acceptabel is en of levensvruchtbaar is.

    Perspectief van een allochtoon of kleurling in deze situatie is denigrerend en alleen toepasbaar op kleurlingen of allochtonen, omdat ze van bepaalde komaf zijn of een bepaalde kleur hebben, dus is het enkel alleen voor hun/ons toepasbaar.
    Ik kan geweigerd worden voor een sollicitatie puur vanwege mijn naam, jij kan puur volledige voorrang hebben op mij vanwege mijn naam.
    Andersom kan en zal dat niet gebeuren.
    Perceptie ervaring.
    "Dus het stelen van andermans spullen weegt zwaarder dan iemand stelselmatig kleineren en vernederen en belachelijk maken.
    Ik denk en vind namelijk van niet, produkten zijn vervangbaar en ervaringen en emoties niet."

    Iemand wil zo te zien, een nieuw wetboek opstellen.

    En verder,
    Heb je niet nagedacht over de emotionele schade die gepaard kan gaan met het stelen van andermans spullen?

    En vreemd he, die Syriers worden een factor 4 minder als verdachte aangemeld.
    Waar zou dat dan toch aan liggen?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus het stelen van andermans spullen weegt zwaarder dan iemand stelselmatig kleineren en vernederen en belachelijk maken.
    Ik denk en vind namelijk van niet, produkten zijn vervangbaar en ervaringen en emoties niet.
    Ook een reden waarom we leven in een “sociaal” land en we “sociaal” zijn naar elkaar zodat we een goed evenwichtig sociaal land kunnen behouden met wederzijds respect.
    Waar elke vorm van materialisme vervangbaar is maar geen enkele vorm van denigratie en vernedering acceptabel is en of levensvruchtbaar is.

    Perspectief van een allochtoon of kleurling in deze situatie is denigrerend en alleen toepasbaar op kleurlingen of allochtonen, omdat ze van bepaalde komaf zijn of een bepaalde kleur hebben, dus is het enkel alleen voor hun/ons toepasbaar.
    Ik kan geweigerd worden voor een sollicitatie puur vanwege mijn naam, jij kan puur volledige voorrang hebben op mij vanwege mijn naam.
    Andersom kan en zal dat niet gebeuren.
    Perceptie ervaring.
    Zoals gezegd het zijn 2 verschillende zaken. Zaken die bovendien totaal los van elkaar staan. Op deze manier kun je elke discussie dood gooien met vergelijlingen die compleet los staan.

    Om er tog kort op in te gaan aangezien je het belangrijk vind voor dit draadje, mensen die mij "stelselmatig kleineren en vernederen en belachelijk maken" zijn niet de mensen die ik in mijn omgeving zou kiezen. Natuurlijk kriigt een ieder eens een vervelende opmerking of maakt situaties mee die als kwetsend zouden kunnen worden beschouwd. Het is dan net hoeveel waarde je aan die opmerkingen geeft.

    Je draait er een beetje om heen.

    Ik typte dit,
    "De rest gaat echt niet enkel op voor allochtonen."

    Waarop jij met dit kwam,
    "De rest gaat wel op voor alleen allochtonen en kleurlingen in dit land, heb het niet over criminaliteit maar over het feit dat men beschadigd wordt door bepaalde handelingen van anderen."

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Zoals gezegd het zijn 2 verschillende zaken. Zaken die bovendien totaal los van elkaar staan. Op deze manier kun je elke discussie dood gooien met vergelijlingen die compleet los staan.

    Om er tog kort op in te gaan aangezien je het belangrijk vind voor dit draadje, mensen die mij "stelselmatig kleineren en vernederen en belachelijk maken" zijn niet de mensen die ik in mijn omgeving zou kiezen. Natuurlijk kriigt een ieder eens een vervelende opmerking of maakt situaties mee die als kwetsend zouden kunnen worden beschouwd. Het is dan net hoeveel waarde je aan die opmerkingen geeft.

    Je draait er een beetje om heen.

    Ik typte dit,
    "De rest gaat echt niet enkel op voor allochtonen."

    Waarop jij met dit kwam,
    "De rest gaat wel op voor alleen allochtonen en kleurlingen in dit land, heb het niet over criminaliteit maar over het feit dat men beschadigd wordt door bepaalde handelingen van anderen."
    Aanvulling,

    "Demonisering van bepaalde allochtonen, van zaken beschuldigt worden, een vorm van diefstal, het onrechtmatig afnemen van iemands onschuld terwijl die onschuldig is maar puur beschuldigt en zwart gemaakt wordt omdat hij of zij van een bepaalde afkomst is."

    Dat dit bij een bepaalde groep gebeurd sluit niet uit dat dit een andere groep ook overkomt. Dat heedt nix met het perspectief van een allochtoon te maken.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    2.658
    24-04-2014

    tokkie fakenews

  8. #23
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Zoals gezegd het zijn 2 verschillende zaken. Zaken die bovendien totaal los van elkaar staan. Op deze manier kun je elke discussie dood gooien met vergelijlingen die compleet los staan.

    Om er tog kort op in te gaan aangezien je het belangrijk vind voor dit draadje, mensen die mij "stelselmatig kleineren en vernederen en belachelijk maken" zijn niet de mensen die ik in mijn omgeving zou kiezen. Natuurlijk kriigt een ieder eens een vervelende opmerking of maakt situaties mee die als kwetsend zouden kunnen worden beschouwd. Het is dan net hoeveel waarde je aan die opmerkingen geeft.

    Je draait er een beetje om heen.

    Ik typte dit,
    "De rest gaat echt niet enkel op voor allochtonen."

    Waarop jij met dit kwam,
    "De rest gaat wel op voor alleen allochtonen en kleurlingen in dit land, heb het niet over criminaliteit maar over het feit dat men beschadigd wordt door bepaalde handelingen van anderen."
    Dus als jouw pen wordt gejat vind je dat erger dan dat iemand je elke dag op werk of school probeert te kleineren?
    Pen is vervangbaar en is bij keuze jouw eigendom, treiteren of vernederingen blijven je langer bij en doen meer schade toe dan een diefstal van je pennetje.

  9. #24
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Aanvulling,

    "Demonisering van bepaalde allochtonen, van zaken beschuldigt worden, een vorm van diefstal, het onrechtmatig afnemen van iemands onschuld terwijl die onschuldig is maar puur beschuldigt en zwart gemaakt wordt omdat hij of zij van een bepaalde afkomst is."

    Dat dit bij een bepaalde groep gebeurd sluit niet uit dat dit een andere groep ook overkomt. Dat heedt nix met het perspectief van een allochtoon te maken.
    Ik spreek ook niet voor die groep, nogmaals vanuit mijn allochtonen visie en ervaring.
    Ik kan niet spreken voor Ingrid en Henk.
    Leek me wel logisch dat je dit begreep.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik spreek ook niet voor die groep, nogmaals vanuit mijn allochtonen visie en ervaring.
    Ik kan niet spreken voor Ingrid en Henk.
    Leek me wel logisch dat je dit begreep.
    "De rest gaat wel op voor alleen allochtonen en kleurlingen in dit land, heb het niet over criminaliteit maar over het feit dat men beschadigd wordt door bepaalde handelingen van anderen."

    Met deze reactie spreek je wel degelijk voor andere groepen. J3 geeft namelijk aan dat iets niet voor hen opgaat.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus als jouw pen wordt gejat vind je dat erger dan dat iemand je elke dag op werk of school probeert te kleineren?
    Pen is vervangbaar en is bij keuze jouw eigendom, treiteren of vernederingen blijven je langer bij en doen meer schade toe dan een diefstal van je pennetje.
    Dat zeg ik niet. Enkel dat deze zaken nix met elkaar te maken hebben.

    Ach via die redenatie is elk eigendom een keuze, van huis tot onderbroek.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Aanvulling,

    "Demonisering van bepaalde allochtonen, van zaken beschuldigt worden, een vorm van diefstal, het onrechtmatig afnemen van iemands onschuld terwijl die onschuldig is maar puur beschuldigt en zwart gemaakt wordt omdat hij of zij van een bepaalde afkomst is."

    Dat dit bij een bepaalde groep gebeurd sluit niet uit dat dit een andere groep ook overkomt. Dat heedt nix met het perspectief van een allochtoon te maken.

    Joh, het komt er op neer dat Noord Afrikaanse "asielzoekers" zich misdragen en dat dat de schuld van de autochtone bewoners (inclusief de autochtone Nederlanders met allochtone roots) is.

    Ik zou trouwens wel eens willen weten door wie Noord Afrikaanse "asielzoekers", die toch al gauw minder dan een jaar of 2 in Nederland zijn, stelselmatig gekleineerd, vernederd en belachelijk gemaakt zijn.

    Nog zo'n riedel: "Demonisering van bepaalde allochtonen, van zaken beschuldigt worden, een vorm van diefstal, het onrechtmatig afnemen van iemands onschuld terwijl die onschuldig is maar puur beschuldigt en zwart gemaakt wordt omdat hij of zij van een bepaalde afkomst is."

    Een blauwe maandag iin Nederland en dan al zo getraumatiseerd door dat racistische allochtone tuig dat er geen andere mogelijkheid meer is dan crimineel gedoe....
    Nee man. Geen sprake van, LB kletst weer eens uit zijn nek!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Het zou een moedige daad van je zijn om eens in de huid te kruipen van de mensen die je zo streng veroordeelt!
    Hoe streng ben jij voor jezelf?
    stress welke stress..gratis onderdak gratus eten en gratis vervoer terug..
    Daar krijg je geen stress van..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus als jouw pen wordt gejat vind je dat erger dan dat iemand je elke dag op werk of school probeert te kleineren?
    Pen is vervangbaar en is bij keuze jouw eigendom, treiteren of vernederingen blijven je langer bij en doen meer schade toe dan een diefstal van je pennetje.

    "Dus als jouw pen wordt gejat" tegenover "Elke dag kleineren"...

    Ja man!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Volgens doubledier is gekwetst voelen een keuze.
    Als je als allochtoon iets wordt ontnomen of niet gegunt in bepaalde maatschappelijke zaken waar je al je zaken op orde hebt, sollcitatie enz dan wordt je bestolen.
    Demonisering van bepaalde allochtonen, van zaken beschuldigt worden, een vorm van diefstal, het onrechtmatig afnemen van iemands onschuld terwijl die onschuldig is maar puur beschuldigt en zwart gemaakt wordt omdat hij of zij van een bepaalde afkomst is.
    Dat doet echt iets met mensen, of in dit geval allochtonen.
    Dit jaar jring jij van zwarte piet vast een woordenboek..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..