1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Stel je hebt gelijk,
    vindt jij het een prima uitspraak dan?

    Ongelovige mensen zijn smerig?

    Vervang ongelovige eens door moslim.
    Wat vindt je er dan van?
    Vind je dan dat ze niet smerig zijn? Ze wassen hun handen niet, eten varkensvlees, eten hun eigen snot, zitten met hun tong en geslacht in de smerigste plek van de mens en zelfs van het zelfde geslacht… welk bewijs wil je dan nog meer zou ik vragen… en bovenal hun hart... religieus gezien zijn ze in hun hart zelfs smeriger...


    En een moslim dus pertinent niet… religieus gezien rein en daarmee de rest ook…

    Dus ze heeft wel een punt vind ik….

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Vind je dan dat ze niet smerig zijn? Ze wassen hun handen niet, eten varkensvlees, eten hun eigen snot, zitten met hun tong en geslacht in de smerigste plek van de mens en zelfs van het zelfde geslacht… welk bewijs wil je dan nog meer zou ik vragen… en bovenal hun hart... religieus gezien zijn ze in hun hart zelfs smeriger...


    En een moslim dus pertinent niet… religieus gezien rein en daarmee de rest ook…

    Dus ze heeft wel een punt vind ik….
    Wat ben jij toch een enorme bofkont, stomtoevallig in een wiegje terecht gekomen dat aan ouders dat toebehoorde aan ouders die ook stomtoevallig bij moslimouders waren geboren!

    Heerlijk toch een superieur mens te zijn?!

    Mensen die stomtoevallig geboren met een bepaald ras en zich daardoor superieur aan alle andere mensen voelen met een ander ras, noemen we racisten.
    Zeer negatieve connotatie.

    De mensen zoals jij, religieist.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Wat ben jij toch een enorme bofkont, stomtoevallig in een wiegje terecht gekomen dat aan ouders dat toebehoorde aan ouders die ook stomtoevallig bij moslimouders waren geboren!

    Heerlijk toch een superieur mens te zijn?!

    Mensen die stomtoevallig geboren met een bepaald ras en zich daardoor superieur aan alle andere mensen voelen met een ander ras, noemen we racisten.
    Zeer negatieve connotatie.

    De mensen zoals jij, religieist.
    De waarheid moet gewoon gezegd kunnen worden, al doet die pijn…. Maar 1 + 1 is gewoon 2 vriend, wat ga je er omheen gaan?

    Maar om even inhoudelijk op je opmerking te reageren, ik ben een moslim gebleven omdat mijn hart er voor open stond en daar hebben mijn ouders geen invloed op gehad behalve dat zij mij de kennis hebben gegeven die ik nodig heb om de afweging en het onderscheid te maken tussen de twee keuzes… zoals jij dat ook nu hebt… je weet inmiddels veel over waar de islam naar uitnodigt… dus jij en ik staan wat betreft de informatievoorziening gelijk… je bent pas een bofkont als al die informatie jou iets kan baten.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    De waarheid moet gewoon gezegd kunnen worden, al doet die pijn…. Maar 1 + 1 is gewoon 2 vriend, wat ga je er omheen gaan?

    Maar om even inhoudelijk op je opmerking te reageren, ik ben een moslim gebleven omdat mijn hart er voor open stond en daar hebben mijn ouders geen invloed op gehad behalve dat zij mij de kennis hebben gegeven die ik nodig heb om de afweging en het onderscheid te maken tussen de twee keuzes… zoals jij dat ook nu hebt… je weet inmiddels veel over waar de islam naar uitnodigt… dus jij en ik staan wat betreft de informatievoorziening gelijk… je bent pas een bofkont als al die informatie jou iets kan baten.
    Is jouw waarheid.

    Wederom stom toevallig dat heel veel mensen bij het geloof blijven dat hen van kindsbeen is ingeprent en voorgeleefd door de ouders, familie en omgeving.
    Dat de hel staat op verlaten van het geloof heeft daar zeker ook veel mee te maken.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    245
    26-10-2018

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Vind je dan dat ze niet smerig zijn? Ze wassen hun handen niet, eten varkensvlees, eten hun eigen snot, zitten met hun tong en geslacht in de smerigste plek van de mens en zelfs van het zelfde geslacht… welk bewijs wil je dan nog meer zou ik vragen… en bovenal hun hart... religieus gezien zijn ze in hun hart zelfs smeriger...


    En een moslim dus pertinent niet… religieus gezien rein en daarmee de rest ook…

    Dus ze heeft wel een punt vind ik….
    Heel rein, tandenpoetsen met een stokje, schaamhaar op de kin & een lekker glaasje kamelenpis
    “Jouw religieuze boek heeft mijn wetenschappelijke theorieën ontkracht.” - Niemand

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    @deondertekeningvanabus

    “Jouw wetenschappelijke theorieën heeft mijn religieuze boek ontkracht.” - Niemand

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Is jouw waarheid.

    Wederom stom toevallig dat heel veel mensen bij het geloof blijven dat hen van kindsbeen is ingeprent en voorgeleefd door de ouders, familie en omgeving.
    Dat de hel staat op verlaten van het geloof heeft daar zeker ook veel mee te maken.

    Zeker geen toeval. Als jij je hart geopend had voor de waarheid en je het zou omarmen dan had je je ingezet om je eigen kinderen ook gelovig te laten zijn, en omdat jij het dichts bij hen bent lukt dat ook… en visa versa… als jij het gewoon niet zou willen dan had je ook alles op alles gezet… maar uiteindelijk is het hart bepalend of het de waarheid wilt erkennen of niet en daar draait het om…

    Dit gezegd te hebben… de dag des oordeel is een dag van verantwoording afleggen en zo zal elk vader zijn verantwoording afleggen tegenover zijn kinderen en alle kinderen die hun recht van hun ouders niet hebben gekregen (lees: recht op de waarheid) hun recht opeisen… Ik voed mijn kinderen en leer ze over de islam, dat is hun recht en mijn plicht zodat ze met mij zullen zijn op die dag dat we in shaa Allah het paradijs mogen betreden… in plaats van dat zij mij de hel met henzelf inslepen omdat ik ze niet heb geleerd wat zij moeten weten.

  8. #38
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Ikbennietabus Bekijk reactie
    Heel rein, tandenpoetsen met een stokje, schaamhaar op de kin & een lekker glaasje kamelenpis

  9. #39
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Imohim oordelen en veroordelen.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Imohim oordelen en veroordelen.
    Ik ben fan van je








    Lief

  11. #41
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Vind je dan dat ze niet smerig zijn? Ze wassen hun handen niet, eten varkensvlees, eten hun eigen snot, zitten met hun tong en geslacht in de smerigste plek van de mens en zelfs van het zelfde geslacht… welk bewijs wil je dan nog meer zou ik vragen… en bovenal hun hart... religieus gezien zijn ze in hun hart zelfs smeriger...


    En een moslim dus pertinent niet… religieus gezien rein en daarmee de rest ook…

    Dus ze heeft wel een punt vind ik….

    Ik verbaas me er altijd over dat Marokkanen beginnen
    over onhigiënisch toiletbezoek door niet-moslims.

    Als er iets was dat me vroeger tegenstond bij mijn bezoek aan Marokko
    waren het wel de vieze "toiletten" of wat er voor door moest gaan
    (b.v. de bunkertjes onder de grond in de woestijn).

    Begon al op de veerboot: poep op de wanden van zowel het toilet als de douche ...

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Ikbennietabus Bekijk reactie
    Heel rein, tandenpoetsen met een stokje, schaamhaar op de kin & een lekker glaasje kamelenpis
    Stokje? En die fluoride in de tandpasta dan? Is dat niet schadelijk voor het gebit? En over dat stokje gesproken, weet je dan niet wat de mystieke eigenschappen van dat stokje zijn? Ff voor jou info… de Miswak, zo heet het bevat de gezonde fluoride, voorkomt pijn aan de tanvlees, het is antiseptisch, het stopt reuk in de mond, versterkt en voorkomt uitdroging van het tandvlees, versterkt de hoofd- en oogspieren, vergemakkelijkt de spijsvertering en zo nog meer kwalen wat het geneest.

    Dussss…

    En zo geldt dat ook voor kamelenpis, tis maar dat je bang bent voor de waarheid… en schaamhaar op de kin? Heb je het soms over jezelf? Jij zit toch zo graag met je gezicht in elk mans reet?

  13. #43
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Ik ben fan van je








    Lief
    Le creche! Oefff
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    wat een dom mens 1 die denkt dat zodra je de hijaab draagt je zwart wordt..sorry Sinead je bent en blijft een witje..een disgusting white one klopt dan wel weer voor jou .
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Ik verbaas me er altijd over dat Marokkanen beginnen
    over onhigiënisch toiletbezoek door niet-moslims.

    Als er iets was dat me vroeger tegenstond bij mijn bezoek aan Marokko
    waren het wel de vieze "toiletten" of wat er voor door moest gaan
    (b.v. de bunkertjes onder de grond in de woestijn).

    Begon al op de veerboot: poep op de wanden van zowel het toilet als de douche ...

    Een toilet mag zo smerig zijn als het maar kan, daar is een toilet ook voor. Het gaat er om dat je als persoon jezelf reinigt…. Je handen en geslachtsdelen en je hele lichaam. Maar andersom, een toilet mag zelfs van goud gemaakt zijn, maar als iemand na een toiletbezoek zijn handen niet was en urinebuis niet schoonveegt voordat hij zijn broek optrekt.. dan noem je zo’n persoon onhygiënisch. Van zo’n persoon neem je geen oliebol of borrelnootjes aan die hij met zijn handen heeft aangeraakt… of wel soms? En dat is waar het om draait. persoonlijk hygiëne.