1. #1
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Wat is de reden dat jullie nog wakker zijn?

    No stuff to do morgen?

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Moet nog wat voor mijn broertje nakijken, maar heb mijn laptop nog niet eens opengeklapt. Ik ben zo moe.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  3. #3
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Moet nog wat voor mijn broertje nakijken, maar heb mijn laptop nog niet eens opengeklapt. Ik ben zo moe.
    Ah lieve zus! Ik weet niet wat ik nog wakker doe. Batterij is op 28%. Ik wacht tot ie uitvalt, dan kan ik echt slapen.

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    Ah lieve zus! Ik weet niet wat ik nog wakker doe. Batterij is op 28%. Ik wacht tot ie uitvalt, dan kan ik echt slapen.
    Wow, heerlijk. Slapen terwijl je telefoon uit is. Misschien laat ik 'm vandaag ook wel uitvallen.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  5. #5
    Ineffable

    Reacties
    11
    09-01-2017

    Ik heb geen zin dat het morgen wordt basically. Moet ik weer naar dooie verhalen van collega's luisteren.
    You either win or learn.

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Wow, heerlijk. Slapen terwijl je telefoon uit is. Misschien laat ik 'm vandaag ook wel uitvallen.
    Grapje, ik ben daar te bezorgd voor. Wat nou als mijn broertje mij nodig heeft 's nachts of vroeg in de ochtend of als er iets is met mijn moeder en ze niet kan roepen? Oké, ik moet ophouden. Mijn telefoon gaat niet uit.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  7. #7
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    [QUOTE=Toa;133839218]Wow, heerlijk. Slapen terwijl je telefoon uit is. Misschien laat ik 'm vandaag ook wel uitvallen.[/QUOTE
    Doe ik vaker, tenzij ik echt vroeg op moet.

  8. #8
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Toa Bekijk reactie
    Grapje, ik ben daar te bezorgd voor. Wat nou als mijn broertje mij nodig heeft 's nachts of vroeg in de ochtend of als er iets is met mijn moeder en ze niet kan roepen? Oké, ik moet ophouden. Mijn telefoon gaat niet uit.
    hele scenario’s in jouw hoofd

  9. #9
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Complete Bekijk reactie
    Ik heb geen zin dat het morgen wordt basically. Moet ik weer naar dooie verhalen van collega's luisteren.
    Hahaha ahw meskien. Komt goed! Moet je een lange dag?

  10. #10
    Nighthawks

    Reacties
    17
    17-08-2017

    Hoe doen jullie dat morgenochtend dan? Hebben jullie nog zo’n ouderwetse wekker staan op je nachtkastje? Ik heb gewoon al 3 groene balkjes aanstaan op m’n wekker-app..

    SAME

    SAME


  11. #11
    Mommy of N.

    Reacties
    2.045
    16-12-2009

    Citaat Geplaatst door Chirinquito Bekijk reactie
    Hoe doen jullie dat morgenochtend dan? Hebben jullie dan nog zo’n ouderwetse wekker staan op je nachtkastje? Ik heb gewoon al 3 groene balkjes aanstaan op m’n wekker-app..
    Hahah nee ben vrij. Als ik vroeg op moet zet ik wekker of ik vraag of mijn mams mij wakker kan maken.

  12. #12
    Nighthawks

    Reacties
    17
    17-08-2017

    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    Hahah nee ben vrij. Als ik vroeg op moet zet ik wekker of ik vraag of mijn mams mij wakker kan maken.
    Saa3datek, geniet van je vrije dag.

    SAME

    SAME


  13. #13
    Ineffable

    Reacties
    11
    09-01-2017

    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    Hahaha ahw meskien. Komt goed! Moet je een lange dag?
    8:30 tot 17:00. Jazeker zoveel werk dat ik soms vergeet om water te drinken haha .

    Jij dan?
    You either win or learn.

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FransSprekende Bekijk reactie
    hele scenario’s in jouw hoofd
    Daar ben ik goed in, scenario's in mijn hoofd af laten spelen. Hoe irreëel ze soms ook zijn.
    Citaat Geplaatst door Chirinquito Bekijk reactie
    Hoe doen jullie dat morgenochtend dan? Hebben jullie nog zo’n ouderwetse wekker staan op je nachtkastje? Ik heb gewoon al 3 groene balkjes aanstaan op m’n wekker-app..
    Ik was van plan om voor morgen geen wekker te zetten, maar ik was even voor een paar seconden vergeten dat dat helemaal niet kan.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.


  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    1.448
    02-06-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Complete Bekijk reactie
    8:30 tot 17:00. Jazeker zoveel werk dat ik soms vergeet om water te drinken haha .

    Jij dan?
    Heb altijd een flesje water bij je, drinkt makkelijker.

    I'd rather be smacked in the face by success than tickled weirdly by failure.