1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Wouldcha3b die jarenlang ,24.7 ..Marokkanen uit Nederlnd beledigd en wegzet als criminelen begint over racisme haha

  2. #47
    Worldfamous

    Reacties
    25.547
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Wouldcha3b die jarenlang ,24.7 ..Marokkanen uit Nederlnd beledigd en wegzet als criminelen begint over racisme haha
    Niemand neemt would Wilders serieus

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Niemand neemt would Wilders serieus
    En niemand die jullie serieus neemt jullie zijn de voetveeg van de hollanders johan en de rest van de clowns mogen jullie week in de zeik nemen .

  4. #49
    Worldfamous

    Reacties
    25.547
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    En niemand die jullie serieus neemt jullie zijn de voetveeg van de hollanders johan en de rest van de clowns mogen jullie week in de zeik nemen .
    Ik kijk geen VI daar ga je al met je gekakel. Kip zonder kop

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Zo gaat mijn argument helemaal niet.
    Ik zeg juist dat als je tegen de PVV bent je best racist kunt zijn.

    En als iemand de hele tijd alle Marokkanen in een slecht daglicht zet zou ik het met je eens zijn, maar dat is niet helemaal de indruk die ik krijg van Derksen.

    ra·cis·me (het; o)
    1
    theorie die de superioriteit van een bep. ras verkondigt
    2
    discriminatie op grond van iemands ras

    Dat haal ik er toch niet uit.
    Wel dat hij bepaalde vooroordelen heeft die al dan niet waar zijn en ze makkelijk gebruikt, zonder daar al te genuanceerd over na te denken.
    nogmaals ga terug naar zijn opmerkingen rondom Marokkanen en je zult duidelijk racistische opmerkingen vinden...

    Als het aan hem lag zou hij Marokkanen weren bij ameteur clubs, hij zou nooit een Marokkaanse speler kopen (als hij een club in bezit had), en elke keer dat er over Marokko of een marokkaanse speler word gepraat moet hij ze even de grond in boren. Het is week in, week uit bij hem...

    Niet alleen tegen Marokkanen heeft hij wat maar donkere mensen heeft hij ook niet hoogzitten.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    nogmaals ga terug naar zijn opmerkingen rondom Marokkanen en je zult duidelijk racistische opmerkingen vinden...

    Als het aan hem lag zou hij Marokkanen weren bij ameteur clubs, hij zou nooit een Marokkaanse speler kopen (als hij een club in bezit had), en elke keer dat er over Marokko of een marokkaanse speler word gepraat moet hij ze even de grond in boren. Het is week in, week uit bij hem...

    Niet alleen tegen Marokkanen heeft hij wat maar donkere mensen heeft hij ook niet hoogzitten.
    Ik kijk regelmatig en heb hem ook tekeer horen gaan over onder andere Marokkanen.
    Ook op een manier waar ik tegen ben, maar dat maakt nog niet alles waar over hij kritisch is ook meteen racistisch.
    Geef eens een specifiek voorbeeld van wat racistisch is, zodat ik het beter kan begrijpen.

    Ik heb hem nooit horen zeggen dat hij volledig Marokkanen wil weren bij voetbalclubs.
    Wel dat hij denkt dat het heen goede zaak is wanneer er meer dan een bepaald aantal Marokkanen in een team zit.
    Geen fraaie uitspraak, die hij blijkbaar baseert op een aantal verhalen die hij heeft gehoord, waarover ik ook niet kan oordelen of het waar is wat hij zegt,
    Is iets wat ik alleen zou zeggen als ik feiten heb over zoiets.
    Die zijn er niet denk ik.
    Maar of dat volgens de letter racistisch is trek ik sterk in twijfel.

    Ik kan me voorstellen dat het lijkt alsof ik aan het goedpraten of mieren ****** ben, maar ik probeer gewoon letterlijk te kijken of dat allemaal wel racistisch is.
    Wat ik wel eens ben is dat hij termen als Marokkaantje niet moet gebruiken.
    Al zou het niet slecht bedoeld zijn, klinkt het wel erg neerbuigend.

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015