1. #31
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    De propganda nedermarokkaantjes fanboys die hier betaald worden om te zeggen dat johan geen racist is moet je niet seriues nemen. Johan is wel degelijk een racist die zich verheven voelt boven iedereen die niet blank is en dat je wilders haat zegt geen drol . De vvd hebben ook een hekel aan wilders dat zegt niet dat ze het niet eens zijn over de minderheden in het land en de islam.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Niet meer dan normaal voor hem. Hij heeft een schijthekel aan Marokkanen en de islam. Wel een tikkel hypocriet, bijv als ze het over SA hebben dan moet niemand daar naar toe gaan aangezien het mensenrechten schend sharia etc.. tegelijkertijd is deze bromsnor megafan van de VS die het schenden van mensenrechten tot kunst hebben verheven. Deze man is ook fan van über racist Thierry baudet van FvD

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Ik vind Idrissi best meevallen. Ben benieuwd hoe die in #TeamMarokko gaat presteren.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Johan Derksen is geen Racist.
    Hij haat zelfs Wilders, zegt al genoeg!
    Hij haat Wilders hahaha. Hij mag wilders niet dat wilt niet zeggen dat hij hem haat. Tenslotte hij heeft zelf genoeg racistische opmerkingen gemaakt, om een racist te zijn hoef je niet een andere racist te mogen.

    Wrongbet ik had wel meer intellect van jou verwacht.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Hij haat Wilders hahaha. Hij mag wilders niet dat wilt niet zeggen dat hij hem haat. Tenslotte hij heeft zelf genoeg racistische opmerkingen gemaakt, om een racist te zijn hoef je niet een andere racist te mogen.

    Wrongbet ik had wel meer intellect van jou verwacht.
    Hij heeft duidelijk gezegd dat hij tegen de standpunten van de pvv is.
    Maar dat sluit inderdaad niet uit dat hij toch racistische trekjes heeft.

    Wanneer is iemand trouwens precies een racist?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    16.998
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Hij haat Wilders hahaha. Hij mag wilders niet dat wilt niet zeggen dat hij hem haat. Tenslotte hij heeft zelf genoeg racistische opmerkingen gemaakt, om een racist te zijn hoef je niet een andere racist te mogen.

    Wrongbet ik had wel meer intellect van jou verwacht.
    Dus, wilt toch niet zeggen dat hij een racist is?

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Hij heeft duidelijk gezegd dat hij tegen de standpunten van de pvv is.
    Maar dat sluit inderdaad niet uit dat hij toch racistische trekjes heeft.

    Wanneer is iemand trouwens precies een racist?
    Je hebt 1 bronnetje die ook nog gekleurd is 4.14

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Je hebt 1 bronnetje die ook nog gekleurd is 4.14
    Met een gekleurde bron bedoelt hij iemand die niet objectief is.
    Het gaat niet over de huidskleur van de bron.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.323
    30-05-2005

    Derksen praat over Marokkaanse voetballers b7ael hij praat over Franse autos. "Ja, je ken ze niet vertrouwen. Dat kennie."

    Die oude gek moet je echt niet serieus nemen. Zijn mening kan je beschrijven als de mening van een dolgedraaide gek. Het klinkt grappig allemaal, maar ik kan er niks mee.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Derksen over Idrissi: 'Vervelend jongetje, geen Oranje-shirt geven' (video)

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Met een gekleurde bron bedoelt hij iemand die niet objectief is.
    Het gaat niet over de huidskleur van de bron.
    Haha die Wouldcha3b

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Kijk die homo pvsamazigh in de hol van een hollander kruipen .

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Dus, wilt toch niet zeggen dat hij een racist is?
    Als iemand constant racistische opmerkingen maakt en het constant over 1 groep heeft, neem dan van mij aan dat hij racistisch is.. Jees

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Hij heeft duidelijk gezegd dat hij tegen de standpunten van de pvv is.
    Maar dat sluit inderdaad niet uit dat hij toch racistische trekjes heeft.

    Wanneer is iemand trouwens precies een racist?
    Dat hij tegen de standpunten van de pvv is geloof ik totaal niet. Jou argument gaat als volgt.. Iemand kan niet racistisch zijn omdat hij 1 donkere familielid heeft.. Dit slaat nergens op.

    Als iemand de hele tijd over "Marokkanen" praat en ze de hele tijd in een slechte daglicht zet dan mag je gerust aannemen dat die persoon een racist is.

    Ps: het zijn alleen Marokkanen als ze voor Marokko kiezen anders zijn het opeens Nederlanders..

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    16.998
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Als iemand constant racistische opmerkingen maakt en het constant over 1 groep heeft, neem dan van mij aan dat hij racistisch is.. Jees
    Als jij het maar gelooft.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Dat hij tegen de standpunten van de pvv is geloof ik totaal niet. Jou argument gaat als volgt.. Iemand kan niet racistisch zijn omdat hij 1 donkere familielid heeft.. Dit slaat nergens op.

    Als iemand de hele tijd over "Marokkanen" praat en ze de hele tijd in een slechte daglicht zet dan mag je gerust aannemen dat die persoon een racist is.

    Ps: het zijn alleen Marokkanen als ze voor Marokko kiezen anders zijn het opeens Nederlanders..
    Zo gaat mijn argument helemaal niet.
    Ik zeg juist dat als je tegen de PVV bent je best racist kunt zijn.

    En als iemand de hele tijd alle Marokkanen in een slecht daglicht zet zou ik het met je eens zijn, maar dat is niet helemaal de indruk die ik krijg van Derksen.

    ra·cis·me (het; o)
    1
    theorie die de superioriteit van een bep. ras verkondigt
    2
    discriminatie op grond van iemands ras

    Dat haal ik er toch niet uit.
    Wel dat hij bepaalde vooroordelen heeft die al dan niet waar zijn en ze makkelijk gebruikt, zonder daar al te genuanceerd over na te denken.