1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    31
    02-07-2014

    Question Hoe leer je iemand kennen?

    Salaam dames,

    Hoe hebben jullie je toekomstige leren kennen? Op welke manier, waar heb je hem ontmoet?

    Ik ben een dame van 27 jaar. Ik heb netjes gestudeerd, woon nog steeds thuis, ik werk al 4/5 jaar MAAR hoe kom je nu iemand tegen?

    Ik ben nog nooit in contact gekomen met een man waarvan ik denk 'Ja, daar wil ik mijn toekomst mee opbouwen'.


    Hoe begin je hier aan?

  2. #2
    el hamdoullilah!

    Reacties
    2.949
    16-11-2005

    Hoi meid, via via is het beste. Dus mss in je netwerk vragen (schoonfamilie van jouw zussen, vriendinnen, broer etc ) of ze iemand kennen die een goed en serieus persoon is, is wel lastig tegenwoordig maar ghair in sha allah. Moge allah swt alle vrijgezelle jongens en meisjes een passende partner geven in sha allah. Liefs x
    Ik weet t, ik weet t

  3. #3
    I'm made by ALLAH.

    Reacties
    924
    21-06-2018

    Citaat Geplaatst door Zuurzoetje Bekijk reactie
    Salaam dames,

    Hoe hebben jullie je toekomstige leren kennen? Op welke manier, waar heb je hem ontmoet?

    Ik ben een dame van 27 jaar. Ik heb netjes gestudeerd, woon nog steeds thuis, ik werk al 4/5 jaar MAAR hoe kom je nu iemand tegen?

    Ik ben nog nooit in contact gekomen met een man waarvan ik denk 'Ja, daar wil ik mijn toekomst mee opbouwen'.


    Hoe begin je hier aan?

    Hbiba doe Dua bij Allah. Het is best moeilijk hedendaagse , maar trouwen is denk ik niet altijd de oplossing.

    Moge Allah jou een prachtige God vrezende man schenken.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Zuurzoetje Bekijk reactie
    Salaam dames,

    Hoe hebben jullie je toekomstige leren kennen? Op welke manier, waar heb je hem ontmoet?

    Ik ben een dame van 27 jaar. Ik heb netjes gestudeerd, woon nog steeds thuis, ik werk al 4/5 jaar MAAR hoe kom je nu iemand tegen?

    Ik ben nog nooit in contact gekomen met een man waarvan ik denk 'Ja, daar wil ik mijn toekomst mee opbouwen'.


    Hoe begin je hier aan?
    Klinkt heel cliche maar als het komt, dan komt het. Het is net als dat jouw rizq bepaald is, alleen weten wij het niet.

    Er zijn zoveel kanalen maar volgens mij is het nog steeds de weg van flana kent flana en flana en ze hebben een aardige jongedame.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Klinkt heel cliche maar als het komt, dan komt het. Het is net als dat jouw rizq bepaald is, alleen weten wij het niet.

    Er zijn zoveel kanalen maar volgens mij is het nog steeds de weg van flana kent flana en flana en ze hebben een aardige jongedame.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

    Flana? Dat is toch die pudding uit Marokko die je zelf moet maken met melk?

  6. #6
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    ^^
    sorry, so funny haha

  7. #7
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Zuurzoetje Bekijk reactie
    Salaam dames,

    Hoe hebben jullie je toekomstige leren kennen? Op welke manier, waar heb je hem ontmoet?

    Ik ben een dame van 27 jaar. Ik heb netjes gestudeerd, woon nog steeds thuis, ik werk al 4/5 jaar MAAR hoe kom je nu iemand tegen?

    Ik ben nog nooit in contact gekomen met een man waarvan ik denk 'Ja, daar wil ik mijn toekomst mee opbouwen'.


    Hoe begin je hier aan?
    Ik kan je helaas hierbij niet helpen maar moge Allah je een liefdevolle man schenken x

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    94
    12-09-2018

    Moge Allah Subhana wa Tahala alle moslim vrouwen een vrome echtgenot schenken. Allahuma Ameen!

  9. #9
    Gezegend Lid

    Reacties
    227
    17-02-2011

    Alles op zijn tijd, doe dua en inchalah kom je hem tegen.
    My dad...Allah rahmoe, zolang ik leef ben je altijd in mijn ❤️...

  10. #10
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Elixir Bekijk reactie
    Ik kan je helaas hierbij niet helpen maar moge Allah je een liefdevolle man schenken x
    hahha wat een droog antw.

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  11. #11
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    -

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  12. #12
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Droog
    Was niet mijn bedoeling =o. Ik kan haar helaas niet helpen met haar vraag, aangezien ik niemand heb.
    haha

  13. #13
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Elixir Bekijk reactie
    Was niet mijn bedoeling =o. Ik kan haar helaas niet helpen met haar vraag, aangezien ik niemand heb.
    haha
    Jijzelf bv.? Mits je een kerel bent haha

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  14. #14
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Jijzelf bv.? Mits je een kerel bent haha
    Met helpen bedoel ik haar adviseren hoe iemand te leren kennen. Die kennis ontbreekt bij mij and ..zo ver ik weet ben ik een vrouw

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    495
    08-12-2018

    El Mektab.