1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    31
    02-07-2014

    Question Hoe leer je iemand kennen?

    Salaam dames,

    Hoe hebben jullie je toekomstige leren kennen? Op welke manier, waar heb je hem ontmoet?

    Ik ben een dame van 27 jaar. Ik heb netjes gestudeerd, woon nog steeds thuis, ik werk al 4/5 jaar MAAR hoe kom je nu iemand tegen?

    Ik ben nog nooit in contact gekomen met een man waarvan ik denk 'Ja, daar wil ik mijn toekomst mee opbouwen'.


    Hoe begin je hier aan?

  2. #2
    el hamdoullilah!

    Reacties
    2.949
    16-11-2005

    Hoi meid, via via is het beste. Dus mss in je netwerk vragen (schoonfamilie van jouw zussen, vriendinnen, broer etc ) of ze iemand kennen die een goed en serieus persoon is, is wel lastig tegenwoordig maar ghair in sha allah. Moge allah swt alle vrijgezelle jongens en meisjes een passende partner geven in sha allah. Liefs x
    Ik weet t, ik weet t

  3. #3
    I'm made by ALLAH.

    Reacties
    924
    21-06-2018

    Citaat Geplaatst door Zuurzoetje Bekijk reactie
    Salaam dames,

    Hoe hebben jullie je toekomstige leren kennen? Op welke manier, waar heb je hem ontmoet?

    Ik ben een dame van 27 jaar. Ik heb netjes gestudeerd, woon nog steeds thuis, ik werk al 4/5 jaar MAAR hoe kom je nu iemand tegen?

    Ik ben nog nooit in contact gekomen met een man waarvan ik denk 'Ja, daar wil ik mijn toekomst mee opbouwen'.


    Hoe begin je hier aan?

    Hbiba doe Dua bij Allah. Het is best moeilijk hedendaagse , maar trouwen is denk ik niet altijd de oplossing.

    Moge Allah jou een prachtige God vrezende man schenken.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Zuurzoetje Bekijk reactie
    Salaam dames,

    Hoe hebben jullie je toekomstige leren kennen? Op welke manier, waar heb je hem ontmoet?

    Ik ben een dame van 27 jaar. Ik heb netjes gestudeerd, woon nog steeds thuis, ik werk al 4/5 jaar MAAR hoe kom je nu iemand tegen?