1. #1
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    'Hijaab dragen terwijl je een slecht verleden hebt is hypocriet?'

    'Hijaab dragen terwijl je een slecht verleden hebt is hypocriet en een belediging voor de hijaab!?'

    Op deze wijze zijn en worden vele zusters misleidt om de hijaab niet te dragen. Juist is dit een goede daad wat het slechte verleden kan uitwissen!

    'De goede daden wissen de slechte daden uit!' (11:114)

    Meerdere metgezellen hadden een slechtere verleden, maar werden vervolgens de beste mensen!

    [Youssef Abou Naafi]

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Alleen een shaytaan zegt: ''doe je hijaab af''

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    248
    09-10-2018

    Grootste onzin ooit.
    Je kan ieder moment berouw tonen en jezelf oppakken hoe fuktup je verleden maar ook is

  4. #4
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Als je berouw hebt getoond en Allah om vergeving is dat zeker niet hypocriet.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Er zijn drie soorten Nafs, in de koran, 1nafs Al ammarah, de Nafs die zonden pleegt koran: INDERDAAD DE NAFS DIE OVERWELDIGD BEVEELT EEN PERSOON OM DE ZONDE TE DOEN. 12:53, 2, de Nafs al lawwamah. Koran: Nee, ik zweer bij de zichzelf beschuldigde ziel 75:2...die zichzelf beschuldigd na een zonde, 3 de Nafs al mutamainnah die zich verbetert en terug keert in berouw naar Allah swt, deze zijn het die het Paradijs erven.

    Koran: Maar gij, o ziel Nafs in vrede. Keer tot uw Heer terug, verblijd in Allah's welbehagen 89:27-28

    De zuster die hjaab draagt met een slecht verleden, is nog steeds een zuster, en het kan zijn dat Allah swt haar zonden heeft vergeven maar die van jou niet. Wees terughoudend in je oordeel. Want zij is op weg om zichzelf te beteren.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Eid mubarak beste broeders en zusters, Taqabbala Allahu mina wa minkum.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Alleen een shaytaan zegt: ''doe je hijaab af''
    Precies. Niks zou je moeten weerhouden om de hijab te dragen.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    535
    26-04-2018

    De Islam erkent kledingvoorschriften voor mannen en vrouwen.

    Met alleen de hijaab kom je er niet.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    De Islam erkent kledingvoorschriften voor mannen en vrouwen.

    Met alleen de hijaab kom je er niet.
    Als een garnaal uitkleden ook niet.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    578
    14-09-2014

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    'Hijaab dragen terwijl je een slecht verleden hebt is hypocriet en een belediging voor de hijaab!?'

    Op deze wijze zijn en worden vele zusters misleidt om de hijaab niet te dragen. Juist is dit een goede daad wat het slechte verleden kan uitwissen!

    'De goede daden wissen de slechte daden uit!' (11:114)

    Meerdere metgezellen hadden een slechtere verleden, maar werden vervolgens de beste mensen!

    [Youssef Abou Naafi]
    Is Youssef wel een student van kennis? En waar heeft hij gestudeerd?

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Spontanemocro Bekijk reactie
    Is Youssef wel een student van kennis? En waar heeft hij gestudeerd?
    Ja een kleine student. Maar groter dan Bouchta en Abu khadeejah

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    578
    14-09-2014

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Ja een kleine student. Maar groter dan Bouchta en Abu khadeejah
    Bij wie heeft hij gestudeerd dan?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    578
    14-09-2014

    Jij bevind je totaal niet op manhadj salaf en ook al claim je dat. Daarnaast ga je diverse discussies uit de weg zodra je geen voet hebt om op te slaan. Jij bent alles behalve oprecht.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Spontanemocro Bekijk reactie
    Jij bevind je totaal niet op manhadj salaf en ook al claim je dat. Daarnaast ga je diverse discussies uit de weg zodra je geen voet hebt om op te slaan. Jij bent alles behalve oprecht.

    Iedereen kan aan mijn berichten en reacties zien wat voor aqeeda en manhaj ik volg.

    Jij bent een leugenaar, neem de deur waarmee je binnen was gekomen, en praat niet meer tegen mij, ik praat namelijk niet tegen leugenaars.

    Misschien ben jij wel een sufi die zichzelf salafi noemt, maar in werkelijkheid aanbidden jullie jullie sekteleiders en nodigen jullie uit naar hen in plaats van naar Allah, wat hebben jullie voor Allah gedaan ? Behalve lasteren over geleerden en de rest van de gelovigen en leugens verzinnen over hen. Moge Allah jullie leiden of geven wat jullie verdienen, en nu uit mijn topics !

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    578
    14-09-2014

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Iedereen kan aan mijn berichten en reacties zien wat voor aqeeda en manhaj ik volg.

    Jij bent een leugenaar, neem de deur waarmee je binnen was gekomen, en praat niet meer tegen mij, ik praat namelijk niet tegen leugenaars.

    Misschien ben jij wel een sufi die zichzelf salafi noemt, maar in werkelijkheid aanbidden jullie jullie sekteleiders en nodigen jullie uit naar hen in plaats van naar Allah, wat hebben jullie voor Allah gedaan ? Behalve lasteren over geleerden en de rest van de gelovigen en leugens verzinnen over hen. Moge Allah jullie leiden of geven wat jullie verdienen, en nu uit mijn topics !
    Typisch weer een reactie om een discussie uit te weg te gaan. En dan met zo een arrogante mondje gatverdamme en jij praktiseert zehma? Je bent alleen maar haat aan het zaaien en aan het lasteren van studenten maar zelf ken je juz amma niet eens goed reciteren.

    Als je oprecht bent ga je deze discussie met me aan