1. #16
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Nou mooi dat je een bron hebt, maar waarom heb je die niet direct gegeven?
    Geef je hem alsnog?
    Als pb?
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Moeilijk ziende blind zijn.
    Mag ik je andere oplossing aan geven?

    Degelijk opvangen en binnen de 14 dagen beslissen wat er dient te gebeuren ipv van mensen bewust te laten dolen.
    Dat is de oogkleppen politiek wat er nu misgaat.
    Heb jij niet op tv tig keer gezien dat zij geen asiel in Belgie willen aanvragen?
    Dat zij uit die bus zijn gevlucht die hen naar een asielzoekerscentrum wilden brengen.
    Wat valt er dan op te vangen?
    Ze zijn illegaal in Belgie.

    Nu geef je nog Belgie/EUlanden de schuld! WIJ laten ze niet ronddolen. Of zij vragen asiel aan, of ze gaan terug naar huis.
    Geen asielaanvraag. kan niet hun vluchtverhaal worden gecontroleerd.
    Kan goed zijn dat ze uit veilige landen komen, dus weten geen recht op asiel te hebben.
    Jij hebt ook de overlast gezien die ik noemde, bedreigen van chauffeurs.
    Dat vindt jij dus normaal?
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik sloeg vooral aan om de weer zo bekende politiek correcte uitlatingen in dit artikel.
    Het mogen al geen vluchtelingen meer genoemd worden. Heel eufemistisch transmigranten, zodat er een beeld ontstaat van legale emigranten, die volledig het recht hebben om hier te zijn.
    Maar op hun reis naar hun eindbestemming beestachtig worden behandeld!
    Volkomen zonder enige reden wordt er gesuggereerd!

    De feiten, die bekend zijn, maar door de politiek correcten vooral worden verzwegen tonen iets anders aan.
    De illegalen zorgen voor heel veel overlast. Weigeren asiel aan te vragen, Belgie te min, elders valt meer te halen.
    Overal zorgen zij voor overlast. Bijeen in kampjes, in parken, liggen in het station.
    Overal maken ze er een bende van want die plaatsen zijn niet ingericht voor groepen mensen.
    In het journaal en actualiteiten programma's (Belgische tv) is daar al tig keer over gesproken, gemeld.
    Politie wordt er horendol van, blijven die lui verwijderen.
    Laatst had men er een reeks opgepakt die steeds bleven terug komen. Bus ingezet waarin ze werden gezet om naar een asielzoekers centrum te brengen.
    Vlak voor ze wilden afrijden, ineens braken veel van die lui uit de bus! Noodluiken open gegooid en weg wezen.
    Zag je ze alle kanten oprennen.
    Niet zolang geleden werd het probleem belicht van de overlast die deze lui veroorzaken bij vrachtwatgenchauffeurs. Die durven nog nauweliijks op parkeerplekken even te stoppen om te rusten, eten/drinken.
    Geweld van die illegalen, met stokken, messen, zelfs al vuurwapens willen zij die dwingen hen in hun auto's te laten!
    Op die weg naar de kust, speciale parkeerterein, om veiliger te zijn, inclusief beveiligers!
    Nu moest daar weer een hek om.
    De shuttlebus die voor het station in Brussel vertrekt. Chauffeurs die doodziek van die agressieve illegalen worden.
    Steeds weer moeten zij onder hun bussen kijken of ze daar niet zitten, als zij ze willen wegjagen worden zij ook bedreigd.
    Ook hier moet de politie bijspringen!

    Maar de politiek correcten zijn ziende blind. Spreken over zielige mensen die zo onnodig wreed worden behandeld!
    Ik zie die onzin van Si Pure die over Gestapo behandeling spreekt. Altijd zo goedkoop over de nazi's beginnen als je geen valide argumenten hebt.
    Zie ook; zijn toch geen criminelen. Nee? hardwerkende chauffeurs met wapens bedreigen?
    Overtreding van de strafwet.

    Maar Maquis, dat zal allemaal wel, maar rechtvaardigt dat een behandeling zoals in het topic artikel beschreven wordt?

  4. #19
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Heb jij niet op tv tig keer gezien dat zij geen asiel in Belgie willen aanvragen?
    Dat zij uit die bus zijn gevlucht die hen naar een asielzoekerscentrum wilden brengen.
    Wat valt er dan op te vangen?
    Ze zijn illegaal in Belgie.

    Nu geef je nog Belgie/EUlanden de schuld! WIJ laten ze niet ronddolen. Of zij vragen asiel aan, of ze gaan terug naar huis.
    Geen asielaanvraag. kan niet hun vluchtverhaal worden gecontroleerd.
    Kan goed zijn dat ze uit veilige landen komen, dus weten geen recht op asiel te hebben.
    Jij hebt ook de overlast gezien die ik noemde, bedreigen van chauffeurs.
    Dat vindt jij dus normaal?
    Ben je ooit in het Maximilliaanpark geweest?
    Ik ontken niet dat ze overlast bezorgen maar wat doe je als je hopeloos bent om bij je familie of bekenden te raken, dit in een vreemd land.
    Je hoort mij nergens zeggen dat het allemaal doetjes zijn.
    Laatst heeft er zich nog eentje verhangen, omdat zijn uitzichtloze situatie bleef aanslepen.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Maar Maquis, dat zal allemaal wel, maar rechtvaardigt dat een behandeling zoals in het topic artikel beschreven wordt?
    Als het allemaal waar is, want we weten maar al te goed dat er worden gelogen dat het gedrukt staat, Hele vluchtverhalen. Maar ook om in het slachtofferhoekje te komen, hun zaak te versterkenm.
    Mag niet natuurlijk, maar die agenten worden ook horendol van die lui.
    Steeds weer dezelfde figuren vaak die steeds weer worden verwijderd, waarbij zij ook nog voor alles en nog wat worden uitgescholden.
    En zelfs agenten zijn mensen.

    Wat ook steekt is dat de overheden in de westelijke landen van de EU nooit durven op te treden, geen knopen doorhakken.
    Ook in NL. Wordt een groep vluchtelingen ontdekt en opgepakt die een kamp in een bos hadden gemaakt.
    Lopen een dag later het AZC uit waar ze naar toe hadden gebracht. Wilden geen asielaanvragen.
    En dan laat men ze gaan!

    Want ze overtreden niet de wet! Hallo, zij zijn illegaal in NL!
    Waren Iraqi's. Kunnen toch worden uitgezet?
    Men laat ze dus gewoon illegaal weer ergens anders kamperen.
    Wat een zootje.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Als pb?

    Dat moet je zelf weten.
    Ik behoud me het recht voor om dat soort boodschappen hier te publiceren.

    Je zegt ergens dat de media dit soort nieuws niet publiceren, en jij wilt belangrijke info hierover alleen via een PM delen?
    Kom nou!

    Ik verzeker je dat ik alles wat je me hierover via een PM vertelt naar dit topic kopieer.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Heel zeker, trouwens als je je zelf in zou lezen zou je het artikel ook wel vinden.
    Maar het is sneller om sollidariteit te criminaliseren.
    Bron heb ik zeker.
    Ik heb dit artikel gelezen. En jouw reacties.
    We zijn wel klaar.

  8. #23
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Dat moet je zelf weten.
    Ik behoud me het recht voor om dat soort boodschappen hier te publiceren.

    Je zegt ergens dat de media dit soort nieuws niet publiceren, en jij wilt belangrijke info hierover alleen via een PM delen?
    Kom nou!

    Ik verzeker je dat ik alles wat je me hierover via een PM vertelt naar dit topic kopieer.
    Heel simpel ga dan je eigen maar ergens inlezen.
    Aangezien je zo goed op de hoogte bent zal je wel makkelijk weten te vinden.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Ben je ooit in het Maximilliaanpark geweest?
    Ik ontken niet dat ze overlast bezorgen maar wat doe je als je hopeloos bent om bij je familie of bekenden te raken, dit in een vreemd land.
    Je hoort mij nergens zeggen dat het allemaal doetjes zijn.
    Laatst heeft er zich nog eentje verhangen, omdat zijn uitzichtloze situatie bleef aanslepen.
    Je deed alsof er geen enkele reden was waarom politie tegen deze illegalen optreedt.

    Die wanhoop heeft een andere reden dan politiek correcten nog eens stellen.
    De echte arme mensen uit Azie en Afrika zie je hier niet. Kunnen nog niet eens een buskaartje naar de hoofdstad van hun land kopen.
    Vaak zijn het mensen die hier komen waarvoor hun familie een hele hoop geld hebben geinvesteerd.
    Zij zien dat als een bruggehoofd hebben in een welvarend EU land.
    Eerst hij er heen, en als hij een huis, uitkering heeft kan hij beginnen met die familie hereniging. Zoveel als mogelijk familieleden ook over laten komen.
    Deze droom is vaak niet gebaseerd op de realiteit. Ze vallen door de mand bij asielaanvrage.
    Komen niet in het gewenste land.
    De familie blijft aan ze trekken, hoe ver staat het nu?
    En daar zitten zij dan in een park. En de maanden verstrijken. Vooral in die cultuur weegt die verantwoordelijkheid heel zwaar.
    Ook de schaamte met hangende pootjes onverrichter zake terug te moeten, hebben gefaald!
    Investering van de familie door het toilet.
    Dat is die wanhoop. Dat is waarom ze zelfs geweld niet schuwen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  10. #25
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Je deed alsof er geen enkele reden was waarom politie tegen deze illegalen optreedt.

    Die wanhoop heeft een andere reden dan politiek correcten nog eens stellen.
    De echte arme mensen uit Azie en Afrika zie je hier niet. Kunnen nog niet eens een buskaartje naar de hoofdstad van hun land kopen.
    Vaak zijn het mensen die hier komen waarvoor hun familie een hele hoop geld hebben geinvesteerd.
    Zij zien dat als een bruggehoofd hebben in een welvarend EU land.
    Eerst hij er heen, en als hij een huis, uitkering heeft kan hij beginnen met die familie hereniging. Zoveel als mogelijk familieleden ook over laten komen.
    Deze droom is vaak niet gebaseerd op de realiteit. Ze vallen door de mand bij asielaanvrage.
    Komen niet in het gewenste land.
    De familie blijft aan ze trekken, hoe ver staat het nu?
    En daar zitten zij dan in een park. En de maanden verstrijken. Vooral in die cultuur weegt die verantwoordelijkheid heel zwaar.
    Ook de schaamte met hangende pootjes onverrichter zake terug te moeten, hebben gefaald!
    Investering van de familie door het toilet.
    Dat is die wanhoop. Dat is waarom ze zelfs geweld niet schuwen.

    Hoort Puigdemont daar ook onder?
    Erkende vluchteling of subsidiaire bescherming de procedures moeten korter.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Hoort Puigdemont daar ook onder?
    Erkende vluchteling of subsidiaire bescherming de procedures moeten korter.
    Puigdemont is zeker een wanhopig mens.
    Maar als EU burger mag hij zich vrij in de EU bewegen.

    Hoe kan een vluchteling al dan niet erkend worden als deze weigert asiel aan te vragen?
    Dus niet zijn vluchtverhaal doen, dat gecontroleerd kan worden?
    Iemand uit een veilig land is sowieso geen asielzoeker maar een economische vluchtelin
    Dat zijn geen dus geen rechthebbende op asiel.

    De lengte van de procedure is vaak nog niet eens het probleem.
    Wat je wel ziet, vluchtverhaal al snel doorgeprikt, afwijzing.
    Geen recht op een verblijfsvergunning.
    Dan begint het gedonder. politiek correcte personen zeggen tegen deze mensen niet teruggaan.
    Gewoon zolang mogelijk de rechterlijke uitspraak - het land verlaten - saboteren.
    Komt er wel op enig moment een generaal pardon.
    Iedere keer als er een uitzettingsbevel komt, naar de rechter!
    Dan speelt asiel in feite geen rol meer, is definitief afgewezen!
    Maar de truccendoos. Uitstel verzoeken, moeder is nu net ziek, of vader heeft het in de rug, talloze verhalen.
    De tijd draait maar door. En als het echt over is, komt de advocaat met het verhaal; na zoveel tijd inhumaan om uit te zetten!
    Terwijl zij zelf degenen waren die al die tijd hebben gerekt!
    Dan even nog de buurt, school mobiliseren, hoe zielig het is.

    Die eindeloze gang naar de rechter om uitzetting te saboteren - misbruik van het recht - zouden ze moeten afschaffen.
    Maar dan krijg je weer , er moet een vrije gang naar de rechter zijn ook voor deze mensen die daar misbruik van maken.

    Maar we moeten eens ophouden met altijd de schuld van die problemen aan ons zelf te geven.
    Er zijn rechten, maar daar horen ook plichten bij.
    Asielaanvragen is een recht, maar als het vluchtverhaal is doorgeprikt, dan hoort daar ook de plicht bij het land te verlaten.
    Terug te gaan.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    73
    05-04-2017

    De migrant op doorreis
    Asielhoppers is het juiste woord.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Heel simpel ga dan je eigen maar ergens inlezen.
    Aangezien je zo goed op de hoogte bent zal je wel makkelijk weten te vinden.

    Ik ben juist niet op de hoogte! Ik vraag jou om duidelijkheid.... En dat kun je niet geven.
    We zijn wel klaar, toch?

  14. #29
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Ik ben juist niet op de hoogte! Ik vraag jou om duidelijkheid.... En dat kun je niet geven.
    We zijn wel klaar, toch?
    Ja op de bezemsteel na.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  15. #30
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Heb jij niet op tv tig keer gezien dat zij geen asiel in Belgie willen aanvragen?
    Dat zij uit die bus zijn gevlucht die hen naar een asielzoekerscentrum wilden brengen.
    Wat valt er dan op te vangen?
    Ze zijn illegaal in Belgie.

    Nu geef je nog Belgie/EUlanden de schuld! WIJ laten ze niet ronddolen. Of zij vragen asiel aan, of ze gaan terug naar huis.
    Geen asielaanvraag. kan niet hun vluchtverhaal worden gecontroleerd.
    Kan goed zijn dat ze uit veilige landen komen, dus weten geen recht op asiel te hebben.
    Jij hebt ook de overlast gezien die ik noemde, bedreigen van chauffeurs.
    Dat vindt jij dus normaal?
    dus omdat zij geen asiel mogen vragen moeten zij in belgie een abu ghraib lite versie ondergaan..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"