1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    27-10-2018

    Verloven

    Heej Dames

    Ik wil over 3 maanden ongeveer gaan verloven maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
    Wat moet ik allemaal hebben?
    Wat moet er allemaal gedaan worden?
    Jurk,make up, eten, ringen, veel mensen?, zaal of thuis, taart alles hoe werkt het.
    Ik heb jullie hulp nodig!
    Wie kent sissi romeo eigelijk? Of weet iemand meer hoe zij werkt en wat zij kost.

  2. #2
    Mommy of N.

    Reacties
    2.047
    16-12-2009

    Noti

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    182
    19-10-2012

    Salaam alaikoum als je nog opzoek bent naar een dj kan je mij berichten op 0615622216
    Groetjes dj mayra
    Facebook: loubna mayra
    Snapchat: oumayra2013

  4. #4
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Van harte gefeliciteerd!

    Stap 1 hoeveel mensen ga je uitnodigen
    Stap 2 heb je thuis de ruimte daarvoor? Of zoek een kleine zaaltje in je omgeving.
    Stap 3 Gaan je tantes + moeder koken of wil je daar iemand voor inhuren?
    Stap 4 vraag aan je tantes of ze koekjes kunnen maken of je koopt ze zelf uit de winkel.
    Stap 5 Ga je zelf decoreren of laat je iemand voor je decoreren?
    Stap 6 Koop een usb ik zag laatst een snap van een meidje die verkoopt usb met 2000 nummers erop en 27 verschillende mapjes
    zoals sharki/rai/ bruiloft muziek etc. Ook heel handig!
    Stap 7 Zoek een dame die je kan opmaken en ga een jurk huren.
    Stap 8 Fotograaf? Of gaat je zusje/kennis alles opnemen?
    stap 9 Versiertafel voor de taart cupcakes etc? Je kan zat decoratie halen bij de action dus maak er iets moois van!
    Stap 10 Vergeet de ringkussen niet!

    Nou ik denk dat we alles hebben gehad. Tafeldecoratie heb ik nog thuis + ringkussen mocht er iemand interesse in hebben dan hoor ik het graag.

  5. #5
    Prophet Mohammed <3

    Reacties
    54
    29-05-2015

    .
    Alhamdolilah.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Allereerst van harte gefeliciteerd! Allah ikemel belgair Inchallah.

    Als ik jou een advies mag geven. Als je de ruimte hebt thuis, dan zou ik het thuis organiseren. Zo maak je alles echt van dichtbij mee en het is veel knusser en gezelliger.

    Persoonlijk ben ik van mening dat je een verloving het beste zo klein mogelijk kunt houden waar niet teveel poespas aan te pas komt. Met zussen/vriendinnen en een beetje creativiteit kun je thuis voor weinig geld heel veel voor elkaar krijgen. Begin op tijd, dan houd je ruimte over mochten dingen de eerste keer niet goed lukken of je hebt iets gemist. Een feestje brengt nou eenmaal veel stress en druk met zich mee.

    Nog een kleine tip voor jou: probeer zoveel mogelijk van de dag zelf te genieten. Voor je het weet is het voorbij.. gair Inchallah.

    Heel veel succes en vooral plezier toegewenst

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    ik vind make up inderdaad het belangrijkst..