1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    77
    07-07-2018

    Piekeren

    Elweswes wat is hier aan te doen een stem je gaat misschien geen kinderen krijgen omdat die en die moeilijk ging of je bent ernstig ziek met wie kan ik hier over praten komt dit van de shaytan

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    70
    02-06-2017

    Je hebt qareen dat een deel van jou is. Een duivel dat een deel van jou is. Als mankind. Dus dat piekeren oftewel influisteringen zal er altijd zijn. Toch is er maar 1 kracht....Die van allah subhanna wa ta ala. Je kan jezelf beschermen tegen sihr, boze oog want la hawla wa la quwatta ila billah. Qareen is een deel van iedereen. Tenminste dat is wat er in de qittaab word vermeld. In ieder geval je zal altijd een duivel met je mee dragen zonder dat je het door hebt. Toch kan je die niet haten. La hawla wa la quwatta illah billah. Plus je gaat jezelf toch niet haten ? Het is altijd lastig om onderscheid te maken tussen jou zelf. Als de qareen een deel van jou is. In deze dunya.
    ik stel me open voor gevoelens en emoties de meeste zeggen dat ook terwijl ze nooit de dood zien

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    535
    26-04-2018

    إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا ۚ إِنَّمَا يَدْعُو حِزْبَهُ لِيَكُونُوا مِنْ أَصْحَابِ السَّعِيرِ

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1
    06-07-2019

    Veel kennis opdoen en qoraan lezen en beluisteren.
    Moge Allah jou beschermen en beschermen tegen de influisteringen van de shaytaan

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9
    04-08-2019

    Doe Rokiyaa