1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.296
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Turkije verhoort personeel Saoedisch consulaat

    De Turkse autoriteiten verhoren medewerkers van het Saoedische consulaat in Istanbul over de dood van journalist Jamal Khashoggi.





    Aanklagers in de miljoenenstad nemen de verklaring op van vijf medewerkers van de diplomatieke post, zegt een bron tegen het Turkse persbureau Anadolu.

    Later worden ook zeventien andere medewerkers aan de tand gevoeld, zegt de bron. Het gaat om Turkse en buitenlandse personeelsleden. Saudi-Arabië heeft onder grote internationale druk toegegeven dat de kritische journalist Khashoggi is gedood op het consulaat.

  2. #2
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Hebben ze zich toen geroerd?

    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Hebben ze zich toen geroerd?

    Weet je waar het om gaat?

    Het feit dat arabische volkeren dit NIET moet tolereren. We lopen letterlijk 50 jaar achter door dit soort barbaarse taferelen.

    Als mister bone saw (mbs) koning wordt dan is hij koning voor de 50 jaar.

    Wat Israel doet, is alleen te verhelpen als wij verlost zijn van shayateen als bovengenoemde.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Als wij dit niet afkeuren, dan zullen de massagraven, verkrachtingen, doodseskaders weer terug keren in de regeerstijl.

    Dit zou een belediging zijn naar de mensen die dood zijn gegaan tijdens de arabische lente.

  5. #5
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Weet je waar het om gaat?

    Het feit dat arabische volkeren dit NIET moet tolereren. We lopen letterlijk 50 jaar achter door dit soort barbaarse taferelen.

    Als mister bone saw (mbs) koning wordt dan is hij koning voor de 50 jaar.

    Wat Israel doet, is alleen te verhelpen als wij verlost zijn van shayateen als bovengenoemde.

    Zolang als het niet rechtvaardiger en opener gaat, men mensen bewust dom houdt, onthoudt van menselijke waarden, rechten en voorzieningen...
    Alles draait om het geld in een vicieuze cirkel, terwijl mensen als kanonnenvoer dienst doen.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Zolang als het niet rechtvaardiger en opener gaat, men mensen bewust dom houdt, onthoudt van menselijke waarden, rechten en voorzieningen...
    Alles draait om het geld in een vicieuze cirkel, terwijl mensen als kanonnenvoer dienst doen.
    Er is GEEN rechtvaardigheid ook al gooi je er triljoenen dertegen aan.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    34
    24-07-2018

    Ik hoop dat Israël einde maakt aan al die Arabische landen

  8. #8
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Er zouden lichaamsdelen gevonden zijn van de vermoorde Saudische journalist Jamal Khashoggi. Dat bericht Sky News op basis van eigen bronnen. Volgens Sky News was het lichaam van de journalist “in stukken gesneden” en was zijn gezicht “verminkt”. De Turkse politie is ondertussen met huiszoekingen gestart.

    Eén bron zou gesuggereerd hebben dat de lichamelijke resten werden gevonden in de tuin van de residentie van de Saudische consul-generaal.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    671
    04-07-2017

    Wil er iemand met mij meedenken. Er wordt gesuggereerd alsof Turkije er een slaatje uit wil slaan. Ongetwijfeld, ik geloof dat er iets speelt tussen USA,KSAik en Turkije. Maar Turkije laat wel erg veel los over de zaak. KSA wordt nu wel erg in verlegenheid gebracht. Ik weiger te geloven dat dit een case is tussen Sauds onderling. Maar de rol van Turkey kan ik niet vinden.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Werkelijk pure horror daar!
    Maar komen de daders van deze 'slachtpartij' er geheel of gedeeltelijk mee weg omdat ze een diplomatiek paspoort hebben?
    Deze slachtpartij is al terug gepraat tot een ruzie en ik vraag me dan af wie die ruzie -die er toch al was-, zo heeft laten escaleren dat dit tot een moord leidde!
    Het zal misschien in plaats van moord, doodslag worden?
    Ik moet er niet aan denken!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Tot voor kort maakte Khashoggi deel uit van de orthodoxe elite van S-A, deed hij vrolijk mee.
    Islamist in hart en nieren. Toen kwam die nieuwe kroonprins. Met diens agenda was het het volkomen oneens.
    Ging tegen hem schrijven. In Arabië, tegen mij? Mijn vijand, ik moet hem te grazen nemen voor hij dat met mij doen; de duizenden jaren oude gouden regel onder nomaden.

    Erdogan is dolgelukkig met deze afrekening? Erdogan droomt al zo lang, de nieuwe kalief worden!
    Maar hij ziet een grote rivaal in Mohammed bin Salman, dus dit gevalletje is koren op zijn molen!
    Daarom maakt hij zo'n spektakel van deze moord, uitgerekend de man die in eigen land iedereen heeft uitgeschakeld die kritiek op hem leverde!
    Nergens zoveel journalisten in de gevangenis als in Erdostan!
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    854
    03-03-2018

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Tot voor kort maakte Khashoggi deel uit van de orthodoxe elite van S-A, deed hij vrolijk mee.
    Islamist in hart en nieren. Toen kwam die nieuwe kroonprins. Met diens agenda was het het volkomen oneens.
    Ging tegen hem schrijven. In Arabië, tegen mij? Mijn vijand, ik moet hem te grazen nemen voor hij dat met mij doen; de duizenden jaren oude gouden regel onder nomaden.

    Erdogan is dolgelukkig met deze afrekening? Erdogan droomt al zo lang, de nieuwe kalief worden!
    Maar hij ziet een grote rivaal in Mohammed bin Salman, dus dit gevalletje is koren op zijn molen!
    Daarom maakt hij zo'n spektakel van deze moord, uitgerekend de man die in eigen land iedereen heeft uitgeschakeld die kritiek op hem leverde!
    Nergens zoveel journalisten in de gevangenis als in Erdostan!
    Erdogan zet deze 2 zionisten goed tegen elkaar op.. blank amerika moet thuis en in blanke wereld uitleg geven hoe ze met moordenaars zaken kunnen blijven doen..

    de zionarab moordenaars moeten uitleg geven waarom ze onschuldige mensen in stukken hakken voordat ze hun olie willen gaan verkopen aan de wereld..

    Erdogan zet deze 2 clowns openlijk voor schut

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Temucin Bekijk reactie
    Erdogan zet deze 2 zionisten goed tegen elkaar op.. blank amerika moet thuis en in blanke wereld uitleg geven hoe ze met moordenaars zaken kunnen blijven doen..

    de zionarab moordenaars moeten uitleg geven waarom ze onschuldige mensen in stukken hakken voordat ze hun olie willen gaan verkopen aan de wereld..

    Erdogan zet deze 2 clowns openlijk voor schut
    Erdogan doet ook zaken met de landen die hij in het opbaar verrot scheldt, stelt afschuw van te hebben.
    Ook met Israel, ook S-A.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    854
    03-03-2018

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Juist andersom. Amerika zet Turkije tegen de Saudis.
    volgens iemand die de rokken van zijn zion arab idolen kust..

    kan jij het nieuws wel volgen

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    15
    19-10-2018

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Erdogan doet ook zaken met de landen die hij in het opbaar verrot scheldt, stelt afschuw van te hebben.
    Ook met Israel, ook S-A.
    Jij doet zaken met pedo geert wilders.
    Wanneer de zaak is beslist zal Satan zeggen: “Allah deed u een ware belofte, ik echter beloofde u en faalde, maar ik had geen macht over u dan dat ik u riep en gij mij
    gehoorzaamdet. Verwijt mij daarom niet, maar beschuldigt uzelf. Ik kan u niet bijstaan noch kunt gij mij bijstaan. Ik verwerp dat gij mij voordien met Allah hebt vereenzelvigd. Er zal voor de onrechtvaardigen gewis een smartelijke straf zijn.”