1. #16
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Hahahah. Hij vindt je dus echt, echt leuk!
    Grappig, denk zeker van niet gezien zijn houding. Dromen moet je niet altijd serieus nemen, sommige zijn leugens die komen van de saytan.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie

    Nee niet hij hh, hij is volgens mij nog een puber? Maar ik ga niet zeggen wie, het is niet belangrijk, is maar een droom, dacht stiekem wel dat hij de hele nacht dua heeft zitten doen zodat ik hem zou dromen lol.
    Awhhhb dat is kei schattig


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Loyal Bekijk reactie
    Awhhhb dat is kei schattig


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ja was heel grappig, die droom hmm..

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Grappig, denk zeker van niet gezien zijn houding. Dromen moet je niet altijd serieus nemen, sommige zijn leugens die komen van de saytan.
    Bij een slechte droom zeg je a3doe billahi mina shajtanie rajiem en slaap je op je andere zij verder.

    Klopt, maar er zijn ook goede dromen die je iets duidelijk proberen te maken.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Bij een slechte droom zeg je a3doe billahi mina shajtanie rajiem en slaap je op je andere zij verder.

    Klopt, maar er zijn ook goede dromen die je iets duidelijk proberen te maken.
    Dat is waar, djaazaki Allahu khayran voor de herinnering.

    Deze was eigenlijk niet slecht. Maar goed, ik ga weer eens verder zusters. Fijne dag allen en tot gauw In chaa'Allah.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Dat is waar, djaazaki Allahu khayran voor de herinnering.

    Deze was eigenlijk niet slecht. Maar goed, ik ga weer eens verder zusters. Fijne dag allen en tot gauw In chaa'Allah.
    Moge Allah je belonen. Geniet ervan
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Moge Allah je belonen. Geniet ervan
    En jou ook lieverd. Amin.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    En jou ook lieverd. Amin.
    ik vind jou echt een van de leukste en liefste leden al heb ik je nooit gesproken, je berichten zijn altijd TOP.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Loyal Bekijk reactie
    ik vind jou echt een van de leukste en liefste leden al heb ik je nooit gesproken, je berichten zijn altijd TOP.
    Ahh echt heel lief van je, doet me wel blij dat er alhamdulilah nog mensen zijn die aardig tegen me zijn en ook het goede in mensen zien in plaats alleen de fouten en tekortkomingen. We zijn allen niet perfect, maar het goede in anderen kunnen zien en excuses voor elkaar zoeken vind ik een hele mooie eigenschap. Djaazaki Allahu chairan, moge Allah aza wa jall jou Janna al Firdaws schenken amin.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Ahh echt heel lief van je, doet me wel blij dat er alhamdulilah nog mensen zijn die aardig tegen me zijn en ook het goede in mensen zien in plaats alleen de fouten en tekortkomingen. We zijn allen niet perfect, maar het goede in anderen kunnen zien en excuses voor elkaar zoeken vind ik een hele mooie eigenschap. Djaazaki Allahu chairan, moge Allah aza wa jall jou Janna al Firdaws schenken amin.
    Ameen lieve schat!! jij ook

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Loyal Bekijk reactie
    Ameen lieve schat!! jij ook
    Allahumma amin. Knuffel

  12. #27
    7nina

    Reacties
    58
    05-09-2014

    Citaat Geplaatst door trouwmateriaal Bekijk reactie
    Snap sws niet wrm het nog een goede droom was. Hij had me op einde wel slecht gedaan. Maar ben weer zo iemand die alleen de goede dingen onthouden wil en daar aan vasthoud.
    Als je het verleden wilt afsluiten doe dit dan nooit. Gewoon afleren.
    Lukt het niet blijf dan denken aan de pijn die hij jou heeft gegeven dan zul je hem heel snel vergeten.
    En niet vergelijken meid anders zul je nooit tevreden zijn.
    A healthy mind does not speak ill off others.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    44
    20-10-2018

    Citaat Geplaatst door Softheart Bekijk reactie
    Als je het verleden wilt afsluiten doe dit dan nooit. Gewoon afleren.
    Lukt het niet blijf dan denken aan de pijn die hij jou heeft gegeven dan zul je hem heel snel vergeten.
    En niet vergelijken meid anders zul je nooit tevreden zijn.
    klopt maar het is lastig vergeten, was een goede man. maar hmdlh droom niet meer over m.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    44
    20-10-2018

    mn ex wil mij terug... wat nu?

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018

    ik weet niet. maak een lijstje met plus en minpunten van beide? may the best win x