1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    46
    14-05-2017

    Waar wacht je nog op?

    Wordt me vaak gevraagd. Je ziet er best goed uit, vaste baan, sportief, overtreft de gemiddelde vrouw in de keuken, praktiseerd de islam en toch nog single hoe komt dat?

    Ja weet ik niet? Ben geen macho of player en geen type die een dame aanspreekt buiten puur uit respect wat ik haar geef. Zie er wel stoer uit maar beetje verlegen en bescheiden. Mn zusje en een huisvriendin willen een speeddata voor me regelen maar ik zou totaal niet weten waar die plekken zijn? Ik heb in verleden pogingen gedaan om via inter te daten maar geen succes men is niet serieus genoeg. Zodra je verteld wie je bent etc is de nieuwsgierigheid bevredigd en reageerd men niet meer. Moet ff mn ei kwijt echt een aparte tijd leven we.

    Iemand soort gelijke ervaring?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    430
    05-07-2017

    Het is zeker een aparte tijd!
    Overgenomen door meerdere personen!!

  3. #3
    ...

    Reacties
    812
    04-10-2010

    Simpel weg, omdat het nog niet op je pad is terecht gekomen. Ik zou sebab doen en dus op de juiste manier iemand benaderen als je graag het huwelijksbootje in wil stappen. Single zijn is echt niet gek hoor.
    The Prophet (blessings and peace of Allah be upon him) said: “Allah, may He be glorified and exalted, said: ‘Every deed of the son of Adam is for him, except fasting. It is for Me and I shall reward for it.’” Narrated by al-Bukhaari (1904) and Muslim (1151).

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    46
    14-05-2017

    Sebab is inderdaad het sleutelwoord en de rest komt vanzelf Allah heeft de deuren opengezet. Maar het is zo lastig en gecompliceerd om tegenwoordig iets te vinden. Klinkt wanhopig maar ben het niet.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018

    Je moet starten met aanspreken van iemand, het moet ergens beginnen. Zij komt niet suiker brengen.
    En het is niet respectloos zolang je het juist doet.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3
    15-12-2016

    Krijg steeds dezelfde vraag gesteld ..
    Je zou haast denken dat er iets mis is met jezelf als je erover nadenkt.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    46
    14-05-2017

    Idd begin dan te twijfelen aan mezelf wat doen andere wat ik niet doe of is het mn tijd nog niet maar ja wachten is ook geen optie natuurlijk. Maar ging me er meer om of er mensen zijn die hetzelfde hebben.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3
    15-12-2016

    Hahha khair, het ligt waarschijnlijk niet aan ons

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    24
    23-11-2014

    Subhanallah zooo herkenbaar dit...
    Vooral als ze je vergelijken met anderen die wel getrouwd zijn en die hun zaakjes niet allemaal op orde hadden.
    Speeddaten zou ik niet doen..
    Je hoort je moet sebab doen.. maar ja hoe???

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    46
    14-05-2017

    Brutale schoenen aan doen en op pad. Rest volgt als je zuivere intenties hebt

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    24
    23-11-2014

    Je kunt het proberen..
    Maar het is geen lopende bandwerk.
    Soms kun je iets niet afdwingen