1. #16
    Verbannen

    Reacties
    354
    31-01-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    'Wat ben jij een stuk onbenul joh. Het is natuurlijk de schuld van de staat en rascisten dat deze zielenpoot tot zijn daad kwam. De grensrechter zal er wel om gevraagd hebben anders was dit noooooit gebeurd natuurlijk."

    Iemand voor onbenul uitmaken en dan deze kansloze reactie/zin er achter aan plaatsen.

    Ik vind het triest dat je dit gebruikt om je persoonlijke haat jegens mij te ventileren via deze reactie.
    De dader is hier ook slachtoffer, alleen bekrompen geest als jij zal dat niet inzien en kunnen begrijpen, puur uit gebrek aan i.q. en e.q.
    Ha, jij denkt dat ik jou haat? Dat is een beetje teveel eer voor jezelf vind je ook niet?
    Nee man, ik kan gewoon heel slecht tegen de onwaarschijnlijke berg dommigheid die jij maar blijft produceren.
    Die niet aflatende stroom selectieve- en geveinsde verontwaardiging de hele tijd. .
    Maar goed, blijkbaar vat jij alles óf persoonlijk op vanwege je nogal duidelijk aanwezige minderwaardigheidscomplex,
    óf als de westerse hetze tegen de islam, waar ik voor jou blijkbaar een personificatie van ben.
    Vind je dit zelf ook niet een beetje zielig, maar vooral dommig klinken?
    Het lijkt me dodelijk vermoeiend voor jezelf en je omgeving..

  2. #17
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Bionaut Bekijk reactie
    Ha, jij denkt dat ik jou haat? Dat is een beetje teveel eer voor jezelf vind je ook niet?
    Nee man, ik kan gewoon heel slecht tegen de onwaarschijnlijke berg dommigheid die jij maar blijft produceren.
    Die niet aflatende stroom selectieve- en geveinsde verontwaardiging de hele tijd. .
    Maar goed, blijkbaar vat jij alles óf persoonlijk op vanwege je nogal duidelijk aanwezige minderwaardigheidscomplex,
    óf als de westerse hetze tegen de islam, waar ik voor jou blijkbaar een personificatie van ben.
    Vind je dit zelf ook niet een beetje zielig, maar vooral dommig klinken?
    Het lijkt me dodelijk vermoeiend voor jezelf en je omgeving..
    Een heel bericht persoonlijk gericht naar mij als persoon.
    En dan roepen dat ik het te persoonlijk opvat, of dat je mij niet haat.

    Bijna netzo geloof waardig als: "Wat ben jij een stuk onbenul joh. Het is natuurlijk de schuld van de staat en rascisten dat deze zielenpoot tot zijn daad kwam. De grensrechter zal er wel om gevraagd hebben anders was dit noooooit gebeurd natuurlijk."

    Iemand voor onbenul uitmaken en dan deze kansloze reactie/zin er achter aan plaatsen"

    Feit dat jij mijn eerste reactie las zoals jij beschrijft en denkt te lezen, is al bewijs van hoe jij tegen ons aan kijkt.
    Heeft verder niks met mij te maken, mijn bericht is duidelijk, alleen als je het leest vanuit je demoniserende visie, is die reactie niet wat die is.
    Dat treft een knullig en bekrompen persoon om te kiezen voor die visie.
    Maar ene kant jij bent ook maar een slachtoffer.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    Wat een slachtoffer, ik krijg bijna medelijden
    https://youtu.be/b1l_rPQnKPo

    't Ziet er niet naar uit dat ie erg te lijden heeft onder het besef dat ie een moord op zijn geweten heeft...

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Dat is de kern van het probleem bij dit soort figuren. Alleen zij zijn belangrijk. Alles dat fout gaat is de schuld van anderen, de racisten.
    Ze kunnen niets, leren is voor de dommen, maar willen wel poen. Bling, bling, dus pakken ze dat maar.
    Echte verrijking van de samenleving/
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    'Wat ben jij een stuk onbenul joh. Het is natuurlijk de schuld van de staat en rascisten dat deze zielenpoot tot zijn daad kwam. De grensrechter zal er wel om gevraagd hebben anders was dit noooooit gebeurd natuurlijk."

    Iemand voor onbenul uitmaken en dan deze kansloze reactie/zin er achter aan plaatsen.

    Ik vind het triest dat je dit gebruikt om je persoonlijke haat jegens mij te ventileren via deze reactie.
    De dader is hier ook slachtoffer, alleen bekrompen geest als jij zal dat niet inzien en kunnen begrijpen, puur uit gebrek aan i.q. en e.q.
    Mmm, minderjarigen die een volwassen man mishandelen. Vind je dit slachtoffer nu slachtoffer of vind je dat dit slachtoffer ook slachtoffer speelt voor de aandacht? Hij kon zich immers verdedigen desnoods neuzen of oren afbijten....

    Je was eerder vrij duidelijk,

    "Nee man dat is opkomen voor jezelf ipv je elke keer voor te doen als slachtoffer.
    Een man van 28 die aangevallen wordt door jongens van 16 is geen slachtoffer meer maar iemand die graag het slachtoffer wilt zijn en de aandacht op zich wilt vestigen."

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Mmm, minderjarigen die een volwassen man mishandelen. Vind je dit slachtoffer nu slachtoffer of vind je dat dit slachtoffer ook slachtoffer speelt voor de aandacht? Hij kon zich immers verdedigen desnoods neuzen of oren afbijten....

    Luister Ranonkel, het kan niet zo zijn dat een moslim manneke tot op het bot verrot is. Want de slechtste moslim is nog altijd beter dan de beste ongelovige.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Dit manneke is wat mij betreft het levende bewijs van devolutie.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Luister Ranonkel, het kan niet zo zijn dat een moslim manneke tot op het bot verrot is. Want de slechtste moslim is nog altijd beter dan de beste ongelovige.
    Ach hij heeft zijn mond vol over selectief. Kijken of hij dat ook is in zijn mening....

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Ach hij heeft zijn mond vol over selectief. Kijken of hij dat ook is in zijn mening....

    Het is de vraag nog of hij, vanuit zijn perspectief, selectief is. En als dat zo is, of hem dat valt aan te rekenen.

    Als je opgroeit met een voortdurende indoctrinatie van "jij bent beter dan anderen", ongelovigen zijn slecht, varkens, apen, onbetrouwbaar, leugenachtig, nou ja, vul maar aan, wat verwacht je dan nog van iemand?

    Je mag alleen hopen dat er een moment komt dat zo iemand zelf na gaat denken.
    Hoewel ook dat in de islam niet aangemoedigd wordt...

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    Wat een slachtoffer, ik krijg bijna medelijden
    https://youtu.be/b1l_rPQnKPo
    De stem van deze jongen wordt onherkenbaar gemaakt maar op 0:13 is hij gewoon bijna volop in beeld terwijl Danny half geblurd wordt. Zo zie je maar als je als iemand met een kleur een plezier wil doen aan de racisten van Powned/Geenstijl dan krijg je stank voor dank voor terug

    Vraag maar ook aan Danny die deze jongen interviewt

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    Wat een slachtoffer, ik krijg bijna medelijden
    https://youtu.be/b1l_rPQnKPo

    Pow”news” heeft weer een mooie scene in elkaar weten te zetten alles is nep aan de meeste items

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Dat is de kern van het probleem bij dit soort figuren. Alleen zij zijn belangrijk. Alles dat fout gaat is de schuld van anderen, de racisten.
    Ze kunnen niets, leren is voor de dommen, maar willen wel poen. Bling, bling, dus pakken ze dat maar.
    Echte verrijking van de samenleving/
    er word je gewoon niks gegund als buitenlander .werkgevers die geen werk aanbieden .uitzendbureaus die discrimineren en ga zo maar door.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1
    22-10-2018

    Salaam alaykoem

    Ik heb vraagje, kan je doorgeven aan drabhra9 dat zij moet mij contact opnemen omdat zij heeft gisteren bericht geplaatst, zij zoekt naar dove meisje waar zij altijd op live komt.

    Mvg

  14. #29
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Mmm, minderjarigen die een volwassen man mishandelen. Vind je dit slachtoffer nu slachtoffer of vind je dat dit slachtoffer ook slachtoffer speelt voor de aandacht? Hij kon zich immers verdedigen desnoods neuzen of oren afbijten....

    Je was eerder vrij duidelijk,

    "Nee man dat is opkomen voor jezelf ipv je elke keer voor te doen als slachtoffer.
    Een man van 28 die aangevallen wordt door jongens van 16 is geen slachtoffer meer maar iemand die graag het slachtoffer wilt zijn en de aandacht op zich wilt vestigen."
    LoL zwakte dat je omringt om een andere situatie hier bij te betrekken, ondanks dat ik respectvol ben naar de slachtoffers, probeer je mij in een hoekje te stoppen waar je me in wilt hebben maar waar ik niet in sta of hoort,
    soort van ondanks je goede fatsoenlijke woorden wil je iemand demoniseren.

    Mijn reactie op de dader is dat hij slachtoffer is van zijn daden, en later als dat hormoon gebeuren uit zijn lijf is en hij oud, hij nog in zijn bed zal omdraaien en dit hem zal achtervolgen.
    Dat is wat ik zeg en zei, als dat slecht is in jouw ogen, so be it, maar dan ben jij wel super slecht als persoon zijnde als jij dit mensen gaat kwalijk nemen die zo rederneren.
    En dan dat homo onzin erbij halen vanuit een andere topic, is wel heel triest en demoniserend.
    En dan heb ik het nog niet eens over het persoonlijke vlak dat jou hier omringd uit afgunst en haat jegens mij
    Maar vooral blijven spinnen en zaken erbij halen, respect is wat ik voor de slachtoffers heb, meer dan dan dat kan ik niet geven, ookal zouden lui zoals jij liever zien dat ik zelfmoord zou plegen vanwege mijn reactie

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    hem voor moordenaar uit maken gaat te ver
    Het was een gevecht die uit de hand liep zonder de bedoeling dat iemand dood moest gaan.
    Het is een moordenaar.

    Nederland is straks een moordenaar armer en Marokko een moordenaar rijker.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.