1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    LoL zwakte dat je omringt om een andere situatie hier bij te betrekken, ondanks dat ik respectvol ben naar de slachtoffers, probeer je mij in een hoekje te stoppen waar je me in wilt hebben maar waar ik niet in sta of hoort,
    soort van ondanks je goede fatsoenlijke woorden wil je iemand demoniseren.

    Mijn reactie op de dader is dat hij slachtoffer is van zijn daden, en later als dat hormoon gebeuren uit zijn lijf is en hij oud, hij nog in zijn bed zal omdraaien en dit hem zal achtervolgen.
    Dat is wat ik zeg en zei, als dat slecht is in jouw ogen, so be it, maar dan ben jij wel super slecht als persoon zijnde als jij dit mensen gaat kwalijk nemen die zo rederneren.
    En dan dat homo onzin erbij halen vanuit een andere topic, is wel heel triest en demoniserend.
    En dan heb ik het nog niet eens over het persoonlijke vlak dat jou hier omringd uit afgunst en haat jegens mij
    Maar vooral blijven spinnen en zaken erbij halen, respect is wat ik voor de slachtoffers heb, meer dan dan dat kan ik niet geven, ookal zouden lui zoals jij liever zien dat ik zelfmoord zou plegen vanwege mijn reactie
    Wat een lap tekst om te zeggen dat je mening nogal snel veranderd van dit,


    "Nee man dat is opkomen voor jezelf ipv je elke keer voor te doen als slachtoffer.
    Een man van 28 die aangevallen wordt door jongens van 16 is geen slachtoffer meer maar iemand die graag het slachtoffer wilt zijn en de aandacht op zich wilt vestigen."

    Naar respect voor het slachtoffer...

    Dat deze dader die nu uitgezet word slachtoffer is van zijn eigen keuzes ben ik met je eens. Dat gaat op voor elk persoon die bestraft word.

  2. #32
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Wat een lap tekst om te zeggen dat je mening nogal snel veranderd van dit,


    "Nee man dat is opkomen voor jezelf ipv je elke keer voor te doen als slachtoffer.
    Een man van 28 die aangevallen wordt door jongens van 16 is geen slachtoffer meer maar iemand die graag het slachtoffer wilt zijn en de aandacht op zich wilt vestigen."

    Naar respect voor het slachtoffer...

    Dat deze dader die nu uitgezet word slachtoffer is van zijn eigen keuzes ben ik met je eens.
    Dus een reactie op de homo vechtpartije gebruik je hier als de reactie op de grensrechter van mij???? Een beetje mislukte poging? Of ben je echt zo mongool dat je denkt dat elk incident of situatie hetzelfde is, en je dan voor elke situatie een bepaalde reactie kan gebruiken van iemand?
    Dit generaliserende gedrag dat je hier laat zien, komt dat toevallig voort uit je opvoeding of visie?
    Ik neem aan dat ik nu elke reactie van jou kan gebruiken op elk willekeurig incident waar jij op hebt gereageerd?
    Of ben je je niet bewust in welke topic je reageerd?

    Als mijn reactie nog steeds onverandert er staat en te lezen is, is mijn mening ook onverandert, het is natuurlijk niet zo omdat jij niet capabel ben om iemands reactie te lezen hoe die is, maar volledig te betrekken op jouw aanval naar mij in dit geval, is het nogal hatend en kleinzerig en persoonlijk om mijn reactie te verdraaien naar eigen hand.
    Mooie voedingsbodem heb je daar ontwikkelt.
    Mensen laten verantwoorden voor jouw mis interpertaties, open minded ruimdenkende vrijheids strijder.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Gewoon doen zoals Erdogan doet, zijn manier van aanpak heeft nog al veel fans hier.
    Moeder oppakken en vasthouden tot zoon zich meld.
    Wedden dat deze methode hier met gejuich ontvangen wordt.
    No religions of the world is higher than humanity.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus een reactie op de homo vechtpartije gebruik je hier als de reactie op de grensrechter van mij???? Een beetje mislukte poging? Of ben je echt zo mongool dat je denkt dat elk incident of situatie hetzelfde is, en je dan voor elke situatie een bepaalde reactie kan gebruiken van iemand?
    Dit generaliserende gedrag dat je hier laat zien, komt dat toevallig voort uit je opvoeding of visie?
    Ik neem aan dat ik nu elke reactie van jou kan gebruiken op elk willekeurig incident waar jij op hebt gereageerd?
    Of ben je je niet bewust in welke topic je reageerd?

    Als mijn reactie nog steeds onverandert er staat en te lezen is, is mijn mening ook onverandert, het is natuurlijk niet zo omdat jij niet capabel ben om iemands reactie te lezen hoe die is, maar volledig te betrekken op jouw aanval naar mij in dit geval, is het nogal hatend en kleinzerig en persoonlijk om mijn reactie te verdraaien naar eigen hand.
    Mooie voedingsbodem heb je daar ontwikkelt.
    Mensen laten verantwoorden voor jouw mis interpertaties, open minded ruimdenkende vrijheids strijder.
    het geeft wel mooi aan hoe jij kronkelt en draait daar naast spreek je vaak met dubbele tong
    Je vertoont slangegedrag .
    No religions of the world is higher than humanity.

  5. #35
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wijzedwaas Bekijk reactie
    het geeft wel mooi aan hoe jij kronkelt en draait daar naast spreek je vaak met dubbele tong
    Je vertoont slangegedrag .
    Ik spreek duidelijk en klare taal.
    De enige dit verdraaien naar haat hand zijn jullie.
    Geen enkele reactie is bewerkt alleen verdraait naar jullie wijzende vingers.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik spreek duidelijk en klare taal.
    De enige dit verdraaien naar haat hand zijn jullie.
    Geen enkele reactie is bewerkt alleen verdraait naar jullie wijzende vingers.

    Je hoeft Wijzedwaas niet met het koninklijk meervoud aan te spreken, hoor.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus een reactie op de homo vechtpartije gebruik je hier als de reactie op de grensrechter van mij???? Een beetje mislukte poging? Of ben je echt zo mongool dat je denkt dat elk incident of situatie hetzelfde is, en je dan voor elke situatie een bepaalde reactie kan gebruiken van iemand?
    Dit generaliserende gedrag dat je hier laat zien, komt dat toevallig voort uit je opvoeding of visie?
    Ik neem aan dat ik nu elke reactie van jou kan gebruiken op elk willekeurig incident waar jij op hebt gereageerd?
    Of ben je je niet bewust in welke topic je reageerd?

    Als mijn reactie nog steeds onverandert er staat en te lezen is, is mijn mening ook onverandert, het is natuurlijk niet zo omdat jij niet capabel ben om iemands reactie te lezen hoe die is, maar volledig te betrekken op jouw aanval naar mij in dit geval, is het nogal hatend en kleinzerig en persoonlijk om mijn reactie te verdraaien naar eigen hand.
    Mooie voedingsbodem heb je daar ontwikkelt.
    Mensen laten verantwoorden voor jouw mis interpertaties, open minded ruimdenkende vrijheids strijder.
    Ah dus het ging wel om de geaardheid. Verborgen achter deze reactie,



    "Nee man dat is opkomen voor jezelf ipv je elke keer voor te doen als slachtoffer.
    Een man van 28 die aangevallen wordt door jongens van 16 is geen slachtoffer meer maar iemand die graag het slachtoffer wilt zijn en de aandacht op zich wilt vestigen."


    Verder doe je nogal wat aannames zonder onderbouwing. Probeer het eens.

    Ps, er staan wat schrijffouten. Iets waar je eerder bij mij speciaal een reactie aan over typte, weer eens selectief? (Om jou woorden maar eens te gebruiken).

  8. #38
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Ah dus het ging wel om de geaardheid. Verborgen achter deze reactie,



    "Nee man dat is opkomen voor jezelf ipv je elke keer voor te doen als slachtoffer.
    Een man van 28 die aangevallen wordt door jongens van 16 is geen slachtoffer meer maar iemand die graag het slachtoffer wilt zijn en de aandacht op zich wilt vestigen."


    Verder doe je nogal wat aannames zonder onderbouwing. Probeer het eens.

    Ps, er staan wat schrijffouten. Iets waar je eerder bij mij speciaal een reactie aan over typte, weer eens selectief? (Om jou woorden maar eens te gebruiken).
    Het is wel heel erg gay om een reactie over een vechtpartij erbij te halen bij een doodgeschopte vader.

    Het is maar waar je respect voor hebt.


    En dan bij alles iets te zoeken om naar een moslim te wijzen die een gewone respectabele reactie plaatst.

    Zolang je maar kan wijzen?

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Iemand met 6 man achterna zitten en kapot schoppen, is geen 'gevecht'.

    Dat doe je 1 op 1, mano a mano.



    stel lafaards, schijtmoordenaars, kwezels en ratten, tfoe...

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    hem voor moordenaar uit maken gaat te ver
    Het was een gevecht die uit de hand liep zonder de bedoeling dat iemand dood moest gaan.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Het is wel heel erg gay om een reactie over een vechtpartij erbij te halen bij een doodgeschopte vader.

    Het is maar waar je respect voor hebt.


    En dan bij alles iets te zoeken om naar een moslim te wijzen die een gewone respectabele reactie plaatst.

    Zolang je maar kan wijzen?
    Ik wijs je enkel op je selectieve gedrag, iets dat jii niet wil of kan inzien, waar je anderen op aanspreekt.

    Heeft moslim zijn er iets mee te maken? Aangezien je dat belangrijk genoeh vind ok te vermelden.

  11. #41
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Ik wijs je enkel op je selectieve gedrag, iets dat jii niet wil of kan inzien, waar je anderen op aanspreekt.

    Heeft moslim zijn er iets mee te maken? Aangezien je dat belangrijk genoeh vind ok te vermelden.
    Dus als ongelovige hier op een moslim site waar je elke dag de moslims om verantwoording komt roepen en wijzen met je vingertje, kom jij hier praten over selectief gedrag? ga ff bij de albert de gein werkzoeken.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus als ongelovige hier op een moslim site waar je elke dag de moslims om verantwoording komt roepen en wijzen met je vingertje, kom jij hier praten over selectief gedrag? ga ff bij de albert de gein werkzoeken.
    En weer geen onderbouwing......

    Ach laten we dit draadje niet verder vervuilen met oftopic gekeuvel. Men punt is duidelijk.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus als ongelovige hier op een moslim site waar je elke dag de moslims om verantwoording komt roepen en wijzen met je vingertje, kom jij hier praten over selectief gedrag? ga ff bij de albert de gein werkzoeken.
    moslim moslim moslim.....MOSLIM!!!!!!
    Wat maak jij daar zielige mensjes van
    No religions of the world is higher than humanity.

  14. #44
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    En weer geen onderbouwing......

    Ach laten we dit draadje niet verder vervuilen met oftopic gekeuvel. Men punt is duidelijk.
    Je bent toch ongelovig? Je komt hier toch om moslimpje te pesten?
    Allemaal feitelijke onderbouwingen dmv je aanwezigheid en houding.

  15. #45
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wijzedwaas Bekijk reactie
    moslim moslim moslim.....MOSLIM!!!!!!
    Wat maak jij daar zielige mensjes van
    Ik verwoord gewoon jullie houding en reden hier, als je dat zo ziet zegt dat meer over jou natuurlijk.
    Je helemaal hier moeten aanmelden en een zogenaamde kufar ot aanmeten puur om jouw moslim haat te ventileren.

    Zoveel voed jij nou je haat, think about it bitch.