1. #1
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Thumbs down De Nieuwe Maan..



    https://www.youtube.com/watch?v=kxZjqZ8z0_I


    Het is me nou al een tijdje opgevallen sinds Nadia weg is en deze vervang Turk het progamma presenteerd,
    het progamma weinig meer met moslims en de islam te maken heeft.
    Sterker nog net als deze aflevering wordt er expliciet naaktheid getoont en gaat het over semi belangrijke persoonlijke onderwerpen.
    Ik erger mij zwaar aan deze presentatrice die overduidelijk een dubbel agenda heeft om hier een onderhuidse aanval te openen op...

    Of ze gaat dit zo om zeep helpen dat er helemaal geen platform meer is voor moslims op de NPO, met als argument "kijk geen kijkcijfers meer"
    aan mij ligt het niet want ik kom in de DWDD.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Ik geloof wel dat weinig tot niemand de nieuwe maan keek en eerlijk gezegd hebben wij moslims niet meer zo een platform nodig. Televisie is allang niet meer relevant dus laten we haar dood niet vertragen.
    If you 'don't know', Allah knows.

  3. #3
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ik geloof wel dat weinig tot niemand de nieuwe maan keek en eerlijk gezegd hebben wij moslims niet meer zo een platform nodig. Televisie is allang niet meer relevant dus laten we haar dood niet vertragen.
    Ik keek vroeger graag Meetingpoint, was altijd netjes leuk en beschaaft, waar zijn die mensen gebleven en dat paltform?
    Die invloed die dat progamma had was veel rustiger dan welk progamma dan ook, en zou deze dagen op tv goed zijn voor onze jeugd en ouderen,
    het is nu allemaal gay en roddel rommel.

  4. #4
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Het is me nou al een tijdje opgevallen sinds Nadia weg is en deze vervang Turk het progamma presenteerd, het progamma weinig meer met moslims en de islam te maken heeft. Sterker nog net als deze aflevering wordt er expliciet naaktheid getoont en gaat het over semi belangrijke persoonlijke onderwerpen. Ik erger mij zwaar aan deze presentatrice die overduidelijk een dubbel agenda heeft om hier een onderhuidse aanval te openen op... Of ze gaat dit zo om zeep helpen dat er helemaal geen platform meer is voor moslims op de NPO, met als argument "kijk geen kijkcijfers meer" aan mij ligt het niet want ik kom in de DWDD.
    Omdat Nadia een heel andere politieke kleur en leek het vaak op een programma dat goed wist te vertellen dat buitenlanders vooral zielige afhankelijke slachtoffers zijn. Dat was zo een succes dat vrijwel niemand er naar keek. Dus nu probeert men iets anders, en ook nu nog is het geen succes, want de kijkers die wel naar het vorige keken haken nu af. Het heet ook een multicultureel programma en niet een islamitisch programma, dat betekend dat je er alles kan verwachten, en dus ook blote dikke mensen.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  5. #5
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Omdat Nadia een heel andere politieke kleur en leek het vaak op een programma dat goed wist te vertellen dat buitenlanders vooral zielige afhankelijke slachtoffers zijn. Dat was zo een succes dat vrijwel niemand er naar keek. Dus nu probeert men iets anders, en ook nu nog is het geen succes, want de kijkers die wel naar het vorige keken haken nu af. Het heet ook een multicultureel programma en niet een islamitisch programma, dat betekend dat je er alles kan verwachten, en dus ook blote dikke mensen.
    Kanker is ook weer terug onder zn oude nick.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Hazelhoef had denk ik wel veel kijkcijfers gehad. Maar jah, een spookrijder weer hè...

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Wie kijkt er nog tv dan??? Ik weet niet eens hoe de afstander werkt lol