1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    455
    30-10-2017

    Dat jullie nog steeds ingaan op low life Yougourtha

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Yougourtha Bekijk reactie
    Khaleed ibn Terrorist die zijn eigen mozlimbroeders heeft vermoord en tot de orde is geroepen tot Mohammed de terroristenleider.

    Later werd Khaleed ibn Terrorist ook uit zijn functie gezet door een andere terrorist genaamd Omar ibn Khattab, omdat Khaleed te populair werd.

    Ook heeft de klassieke izlamitische geleerde Ibn Kathir in zijn boeken vastgelegd dat Khaleed ibn Terrorist een kanibaal was die de hoofd van een sahabi heeft afgehakt en opgegeten.

    Meskien, je weet helemaal niets van jouw terroristische ideologie. Het staat allemaal in jullie izlamitische boeken.
    Hij liet jullie mushrikeen bibberen in jullie broek de welbekende christelijke joodse leugens propaganda praatjes werken niet gap.

  3. #18
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    More than 100 people dead after train plows into people celebrating Dussehra in Punjab, India.

    https://twitter.com/mohitgroverAT/st...415616/video/1
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    AMRITSAR - Door een ongeluk tijdens het hindoefestival Dussehra zijn in Amritsar, in het noorden van India, ten minste 58 doden gevallen.

    Volgens Indiase media keken veel bezoekers in de buurt van een spoorbaan naar de festiviteiten, waaronder de verbranding van het beeld van de boosaardige koning Ravana. Door de hitte van de vlammen en doordat vuurwerk hun kant op vloog, liepen verscheidene kijkers de rails op om het te ontwijken. Door het harde geknal hoorden ze een aanstormende trein niet en werden ze gegrepen.

    Tot overmaat van ramp kwam vrijwel tegelijkertijd op het spoortraject ook nog een trein uit tegenovergestelde richting. Op de onheilsplek stonden naar schatting 500 tot 700 mensen. De politiecommissaris van Amritsar meldde al snel dat zeker vijftig van hen om het leven waren gekomen. Hij vreesde zelfs dat het aantal dodelijke slachtoffers zou oplopen tot boven de honderd.

    Tientallen gewonden zijn naar ziekenhuizen gebracht, velen zijn er slecht aan toe De bevolking is opgeroepen bloed te komen doneren. In de deelstaat Punjab is een dag van rouw afgekondigd. Alle overheidsgebouwen en onderwijsinstellingen blijven zaterdag dicht. Premier Narendra Modi heeft de families van de slachtoffers financiële steun beloofd.
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/2705...-dood-in-india

    Wat een dramalama.

    Iets zegt me dat er aan jouw kant weinig respect voor deze religie is.
    Zal mijn onderbuik wel zijn...

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Klopt. Het is een zonde bij een moslim, maar het blijft shirk, dus ik snap niet wat er onwaar is aan de bewoording, dat is alles

    Respect voor een andere religie, Edge. Dat is er mis aan.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Yek. Dus je noemt het gewoon geen shirk bij andere geloven dan. Dus bijv dat christenen jezus hebben verheven naar god status in de drieeenhoud noemen we dan ook geen shirk?

    Je begint het te begrijpen geloof ik!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Hij zegt "ik ben bevolen". Dan zou je als redelijk mens misschien kunnen afvragen of er een bepaalde context bijzit. Oftewel hetzelfde: "ik ben bevolen om de duitsers te bevechten" tijdens de 2e wereld oorlog. Snap je hem? Ieder die bij de islam aansloot destijds werd verdreven of uiitgemoord omdat het onrust creëerde tegen de uitbuiting van het volk
    die context staat erbij ik ben bevolen deze mensen te bevechten tot ze zeggen..de
    shahada dus..

    duidelijker kan het niet..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.099
    09-06-2006

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    die context staat erbij ik ben bevolen deze mensen te bevechten tot ze zeggen..de
    shahada dus..

    duidelijker kan het niet..
    Een gedwongen bekering Dus?

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Toen Profeet Mohammed dit zei, besef jij wel hoeveel onschuldige Moslims zijn vermoord en uitgehongerd door Quraish.?
    Dus jij zegt dat deze versen niet gelden voor hindoe's ..?
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door fritskaptijn Bekijk reactie
    Een gedwongen bekering Dus?
    Een gedwongen systeem die beter moest zijn voor de mensen vergelijkbaar met hoe democratie wordt gedwongen, alleen waren de uitkomsten wat positiever.
    If you 'don't know', Allah knows.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Yougourtha Bekijk reactie
    Voor jou geldt hetzelfde wat ik tegen atlas-lion heb gezegd.

    De christenen en de Perzen hebben de mozlims nooit aangevallen en de terrorist spreekt over de mensen en niet over Qoraysh.
    precies..en aan de woorden vechten tegen mensen tot dat ze de shahada uitspreken is geen één andere uitleg dan dat ze of bekeerden of vermoord werden.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Een gedwongen systeem die beter moest zijn voor de mensen een beetje vergelijkbaar hoe democratie wordt gedwongen, alleen waren de uitkomsten wat positiever.
    je mag hier gewoon tegen de democratie zijn hoor..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    je mag hier gewoon tegen de democratie zijn hoor..
    Niemand heeft het over meningen dus ik snap niet waarom je het naar daar afleidt. Het gaat over het gedwongen systeem van een land dat 'goed moet wezen'. Genoeg oorlogen die zijn gestart in de naam van democratie.
    If you 'don't know', Allah knows.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.099
    09-06-2006

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Een gedwongen systeem die beter moest zijn voor de mensen vergelijkbaar met hoe democratie wordt gedwongen, alleen waren de uitkomsten wat positiever.
    Is iemand moet kiezen tussen zijn kop eraf, of zeggen dat je moslim bent een echte gelovige?

  15. #30
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    precies..en aan de woorden vechten tegen mensen tot dat ze de shahada uitspreken is geen één andere uitleg dan dat ze of bekeerden of vermoord werden.
    vind je dan het niet vreemd dat vandaag de dag nog steeds niet moslims in islamitische gebieden wonen..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"