1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Shirkfestival eindigt in drama: vele tientallen doden, misschien wel meer dan 100

    AMRITSAR - Door een ongeluk tijdens het hindoefestival Dussehra zijn in Amritsar, in het noorden van India, ten minste 58 doden gevallen.

    Volgens Indiase media keken veel bezoekers in de buurt van een spoorbaan naar de festiviteiten, waaronder de verbranding van het beeld van de boosaardige koning Ravana. Door de hitte van de vlammen en doordat vuurwerk hun kant op vloog, liepen verscheidene kijkers de rails op om het te ontwijken. Door het harde geknal hoorden ze een aanstormende trein niet en werden ze gegrepen.

    Tot overmaat van ramp kwam vrijwel tegelijkertijd op het spoortraject ook nog een trein uit tegenovergestelde richting. Op de onheilsplek stonden naar schatting 500 tot 700 mensen. De politiecommissaris van Amritsar meldde al snel dat zeker vijftig van hen om het leven waren gekomen. Hij vreesde zelfs dat het aantal dodelijke slachtoffers zou oplopen tot boven de honderd.

    Tientallen gewonden zijn naar ziekenhuizen gebracht, velen zijn er slecht aan toe De bevolking is opgeroepen bloed te komen doneren. In de deelstaat Punjab is een dag van rouw afgekondigd. Alle overheidsgebouwen en onderwijsinstellingen blijven zaterdag dicht. Premier Narendra Modi heeft de families van de slachtoffers financiële steun beloofd.
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/2705...-dood-in-india

    Wat een dramalama.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    AMRITSAR - Door een ongeluk tijdens het hindoefestival Dussehra zijn in Amritsar, in het noorden van India, ten minste 58 doden gevallen.

    Volgens Indiase media keken veel bezoekers in de buurt van een spoorbaan naar de festiviteiten, waaronder de verbranding van het beeld van de boosaardige koning Ravana. Door de hitte van de vlammen en doordat vuurwerk hun kant op vloog, liepen verscheidene kijkers de rails op om het te ontwijken. Door het harde geknal hoorden ze een aanstormende trein niet en werden ze gegrepen.

    Tot overmaat van ramp kwam vrijwel tegelijkertijd op het spoortraject ook nog een trein uit tegenovergestelde richting. Op de onheilsplek stonden naar schatting 500 tot 700 mensen. De politiecommissaris van Amritsar meldde al snel dat zeker vijftig van hen om het leven waren gekomen. Hij vreesde zelfs dat het aantal dodelijke slachtoffers zou oplopen tot boven de honderd.

    Tientallen gewonden zijn naar ziekenhuizen gebracht, velen zijn er slecht aan toe De bevolking is opgeroepen bloed te komen doneren. In de deelstaat Punjab is een dag van rouw afgekondigd. Alle overheidsgebouwen en onderwijsinstellingen blijven zaterdag dicht. Premier Narendra Modi heeft de families van de slachtoffers financiële steun beloofd.
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/2705...-dood-in-india

    Wat een dramalama.
    dalai lama is boeddhist sukkel..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Hoezo Shirk.?

    Het zijn toch Hindoes.
    haatzaaier..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Hoezo Shirk.?

    Het zijn toch Hindoes.
    Jij als persoon die regelmatig islam topics opent moet dit toch wel weten? Of ben je ook zo een typische nepfiguur?
    If you 'don't know', Allah knows.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Neen. Ik weet wat Shirk inhoudt. Maar Hindoes zijn geen Moslims.

    Een Moslim mag geen Shirk plegen.
    Klopt. Het is een zonde bij een moslim, maar het blijft shirk, dus ik snap niet wat er onwaar is aan de bewoording, dat is alles
    If you 'don't know', Allah knows.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Hindoes vinden Moslims ongelovig. Dus in dit geval andersom.

    Juist moeten we anders gelovigen in hun Waarde laten want India kan richting de nieuwe MyanMar gaan.

    Paar Indiase Moslims zijn daar koelbloedig vermoord.
    Wanneer mag je het dan wel noemen voor wat het is?
    If you 'don't know', Allah knows.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Als Moslims ergens in de achterkamer bezig zijn met afgoderij. Dan mag je het Shirk noemen. Maar bij anders gelovigen mag he het geen Shirk noemen.

    Voor anders gelovigen geldt:

    {Lakoem Dienokom Walia Dien.}
    Yek. Dus je noemt het gewoon geen shirk bij andere geloven dan. Dus bijv dat christenen jezus hebben verheven naar god status in de drieeenhoud noemen we dan ook geen shirk?
    If you 'don't know', Allah knows.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Maar bij anders gelovigen mag he het geen Shirk noemen.
    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّمَا الْمُشْرِكُونَ نَجَسٌ فَلَا يَقْرَبُوا الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ
    https://legacy.quran.com/9/28

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Yougourtha Bekijk reactie
    Dat is een Mekkaanse vers die geabrogeerd is door de latere terroristische Medina verzen.

    Kijk wat jouw terroristenleider heeft gezegd.

    Narrated Abu Hurairah:

    narrated that the Messenger of Allah (ﷺ) said: "I have been ordered to fight the people until they say La Ilaha Illallah", and if they say that, then their blood and wealth will be protected from me, except what it makes obligatory upon them, and their reckoning is up to Allah."


    Grade : Sahih
    Reference : Jami` at-Tirmidhi 2606
    In-book reference : Book 40, Hadith 1

    Abu Hurairah verteld:

    Dat de Boodschapper van Allah (ﷺ) zei: "Ik ben bevolen om de mensen te bevechten/doden ( أُمِرْتُ أَنْ أُقَاتِلَ النَّاسَ) totdat ze La Ilaha Illallah zeggen", en als ze dat zeggen, dan zullen hun bloed en rijkdom beschermd worden tegen mij, behalve wat het verplicht maakt op hen, en hun afrekening is aan Allah. "
    Hij zegt "ik ben bevolen". Dan zou je als redelijk mens misschien kunnen afvragen of er een bepaalde context bijzit. Oftewel hetzelfde: "ik ben bevolen om de duitsers te bevechten" tijdens de 2e wereld oorlog. Snap je hem? Ieder die bij de islam aansloot destijds werd verdreven of uiitgemoord omdat het onrust creëerde tegen de uitbuiting van het volk
    If you 'don't know', Allah knows.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Yougourtha Bekijk reactie
    Volgens mij kan je geen Arabisch lezen. Ik heb expres een stukje hadeeth in het Arabisch geplaatst.

    أُمِرْتُ أَنْ أُقَاتِلَ النَّاسَ


    Omirtoe ann oeqatila annassa.

    Ik ben bevolen om de mensen (annassa) te bevechten/doden.

    Terrorist Mohammed spreekt over de gehele mensheid en niet over Qoraysh.

    En Mohammed en zijn terroristische vrienden hebben ook volkeren aangevallen die de mozlims nooit hebben aangevallen zoals de Perzen en de christenen in Shaam (De levant) en Noord-Afrika
    Op mij ga je niet reageren omdat het je slecht uitkomt he? Zo zijn jullie
    If you 'don't know', Allah knows.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    [QUOTE=Yougourtha;133811047]Volgens mij kan je geen Arabisch lezen. Ik heb expres een stukje hadeeth in het Arabisch geplaatst.

    أُمِرْتُ أَنْ أُقَاتِلَ النَّاسَ


    Omirtoe ann oeqatila annassa.

    Ik ben bevolen om de mensen (annassa) te bevechten/doden.

    Terrorist Mohammed spreekt over de gehele mensheid en niet over Qoraysh.

    En Mohammed en zijn terroristische vrienden hebben ook volkeren aangevallen die de mozlims nooit hebben aangevallen zoals de Perzen en de christenen in Shaam (De levant) en Noord-Afrika[/QUOTE We hebben jullie getatoeerde stenenaanbidders een goed lesje geleerd in noord afrika het was heerlijk

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Yougourtha Bekijk reactie
    Voor jou geldt hetzelfde wat ik tegen atlas-lion heb gezegd.

    De christenen en de Perzen hebben de mozlims nooit aangevallen en de terrorist spreekt over de mensen en niet over Qoraysh.
    Ja, zo zijn jullie. En je bent blijkbaar een terugkerende ban
    If you 'don't know', Allah knows.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Khalid ibn walid de beste generaal na profeet die ooit heeft bestaan de man die nooit een gevecht heeft verloren daarom hebben de azulnichten en de perzen nog steeds slapeloze nachten .

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Yougourtha Bekijk reactie
    @wouldschaap

    Ik ben een vrije mens (Amazighi).

    Ik sta hoger dan jij. Jij bent een wannabe Arabier. Een slaafje van Qoraysh.

    En het grappigste is, dat de echte Arabieren jou niet erkennen als 1 van hun. Daarom ben je ook naar Nederland gevlucht, omdat de Arabieren jou niet accepteren in jazirat al arab.
    Jij bent mij onder mij voet kakkerlak jullie azulnichten hebben verloren sinds de dag dat jullie joodse prinses in noord afrika is vernietigd door de moslims. Jij bent mijn bediende en ik ben jou meester

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Yougourtha is geen amazighi maar een typisch blanke bedrieger/huichelaar. Zo zijn ze met hun goddeloos leven, want het heeft toch geen zin.
    If you 'don't know', Allah knows.