1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    'Marokko verenigt de Golfstaten'

    De Verenigde Arabische Emiraten en Qatar hebben beide hun steun uitgesproken voor Marokko's autonomieplan.



    De neutraliteit van de Marokkaanse diplomatie tijdens de conflicten tussen de Golfstaten werpt zijn vruchten af. Deze landen nemen nu een gemeenschappelijk standpunt in over de kwestie van de Marokkaanse Sahara.

    "Marokko verenigt de Golfstaten", kopte de krant Akhbar Al Yaoum gisteren in een artikel over de Golfstaten en hun gemeenschappelijk standpunt, bij de VN Veiligheidsraad, over de Marokkaanse Sahara. Deze landen, met name de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) en Qatar, die zelden dezelfde standpunten innemen, zijn het eens geworden over de wettigheid, de ernst en de geloofwaardigheid van het Marokkaanse autonomieplan.

    Qatar en de Verenigde Arabische Emiraten hebben beide in de Vierde Commissie van de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties hun steun uitgesproken voor Marokko in de strijd tegen de manoeuvres van vijanden van de territoriale integriteit van het Koninkrijk. Beide landen steunen Marokko's autonomieplan om een einde te maken aan een conflictsituatie die al te lang duurt.

  2. #2
    Grateful.

    Reacties
    5.873
    12-02-2013

    E No Easy.
    “Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.”

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.531
    22-09-2014

    ten eerste marokko is van imazighen dus niets autonomie ten tweede islam moet je zelf zoeken en leren. van arabische seculieren leer je alleen coruptie en domheid en onderdrukking

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.531
    22-09-2014

    'Marokko verenigt de Golfstaten' maar zijn volk gaat allemaal lopen naar europa tzzzzzzzzzzzzzzzzz

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Niet zo huilen jamalll ..minder hasjh kweken daar in de regio .... jij wacht tot arabieren jou islam leren .... zegt genoeg over jou zelf .... jouw mislukte leven is schuld van de arabieren .. aa charme toch onze calimero ..... marokko is van de marokkanen ... tamazight en arabier moet je lkr thuis zijn ... zodra je je deur uitloopt in marokko.. marokkaaan zijn a chmetta

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    77.573
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Marokko is Marokko van Noord naar Zuid en van Oost naar West ..er is geen plaats voor splitsing en dat zal nooit gebeuren

    Allah Alwatan Almalik

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Yougourtha jij behoort tot de lafste van de lafste ... jouw haat komt uit jouw opvoeding ....., wAt zit je 4 landen verderop te huilen ..... zeg me erns wat heb jij of iemand uit jouw hele famillie en stam voor marokko of voor het marokkaanse volk betekend .... vertel ons eens a calimero .... ....

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Jullie oumma??? Ssst a verzuurde spanjaard

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    marokko is arabisch, moeto o tert9o

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Yougourtha Bekijk reactie
    Ik ben geen Marokkaan.

    Ik ben een Amazighi en mijn land heet Tamazgha.

    Ik erken de westerse normen en waarden en ik erken de dat de westerse normen en waarden superieur zijn aan alle andere.

    Ik en al mijn niet-izlamitische Imazighen willen deze westerse normen en waarden implenteren in Noord-Afrika. Sterker nog, we willen laten zien dat het nog beter kan.

    Ik ben loyaal aan Nederland en zal Nederland verdedigen tegen izlamitische terreur als het zover komt.

    Nederland heeft in de afgelopen 50 jaar meer voor mij en mijn familie betekent dan de Arabieren en mozlims in de afgelopen 1400 jaar.

    Ga in Marokko wonen onder jouw geliefde homoseksuele koningin en wees geen hypocriet. Mensen zoals jij horen hier niet in Europa.

    Jullie zijn geen Nederlanders, jullie zijn niet loyaal aan Nederland, jullie erkennen de westerse normen en waarden niet, jullie zijn anti-Israel en jullie zijn de vijanden van het westen.

    Ga jouw Arabische ideologie voortzetten in de woestijn. Wat doe je hier tussen de niet-mozlims?

    Vraag Allah, de mozlims en jouw homoseksuele koning voor hulp, sociale zekerheid, werk, onderwijs en huisvesting.
    jij bent verkaasd omdat je moeder met een nederlander is getrouwd, opvoeding van je stiefvader genoten, een amazighi zal dat nooit accepteren.

    jij bent geen amazighi maar een le7mar

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Marokko is Marokko van Noord naar Zuid en van Oost naar West ..er is geen plaats voor splitsing en dat zal nooit gebeuren

    Allah Alwatan Almalik
    Allah Alwatan behalve de almalik familie die al 400 jaar op rooftour zijn.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Yougourtha Bekijk reactie
    Dan begrijp je het woord Amazighi niet.

    Je kan toch ook geen Joodse-mozlim zijn?

    Hoe kan je een Amazighi zijn en een mozlim tegerlijkertijd? Die twee spreken elkaar tegen.

    Amazighi .>>betekenis>> vrije mens

    Moslim >> betekenis >> iemand die zich overgeeft aan de maangod Allah (Allah=Mohammed en Mohammed behartigt de belangen van Qoraysh)

    Ik ben een echte Amazighi en jij bent een slaafje van de Arabieren, die letterlijk 17 keer per dag moet knielen richting Qoraysh in Mekka.

    Alleen slaven knielen zovaak voor hun Arabische meesters.
    je stiefvader heeft je verkeerde manieren geleerd, dat amazigh vrije mens betekent is boelshit verhaal

    zonder arabieren leefden berbers nu nog in steentijdperk

    er zijn meer dan 7 arab stammen , 9oraish is een sub stammetje ervan

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    marokko is arabisch, moeto o tert9o
    jij weet door wie Marokko verarabiseerd is he

    3mek idris
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    jij weet door wie Marokko verarabiseerd is he

    3mek idris
    nee was niet idris , het waren veel later de banie hilal en banoe salim

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.368
    03-01-2013

    Yougarthou geen land dus ... da land bestaat niet en gaat nooit bestaan .... a fact