Mijn ex heeft mij en Mn kids achter gelaten. Met grote schulden waar ik niets van af wist. Dit is er ene van. Een grote. Ik wist hier niks van, hij deed al deze zaken , ik was afhankelijk van hem. Ik mocht nooit werken waardoor ik nu geen recht heb op uitkeringen. Ik heb dit aangevraagd via de Ocmw maar door verschillende problemen dat ik niet kon bewijzen dat hij degelijk weg is en nu wel is het aangevraagd maar duurt een tijdje, het mort voorkomen voor de raad van bestuur. De deurwaarder is voor deze grote schuld binnengevallen in mijn huis toen ik niet thuis was en alles opgeschreven, ik had twee weken de tijd om te betalen wat mij niet gelukt was. Het werd opgehaald, nu kan ik het nog terug krijgen als ik het betaal voor de verkoop plaats vind.
dus mijn man betaalde alles , dacht ik.. ik zelf was afhankelijk van hem. In plaats van dit allemaal te doen gebruikte hij het allemaal voor zijn verslaving. Hij heeft ons in de steek gelaten en toen kwam alles tevoorschijn Hij is spoorloos ������Ik ben hiermee naar de Ocmw geweest voor hulp, ze konden mij niet helpen omdat hij nog officieeel bij me stond ingeschreven tot 1 oktober. want ik kon m niet zelf uitschrijven zolang hij het niet zelf doet pas na drie maanden ging dat automatisch ������ Dus de aanvraag geld pas vanaf 1/10 en nu pas komy het voor voor raad van bestuur kan wel even duren dan zou ik een leefloon kunnen krijgen zeiden ze Nou leef ik echt met wat ik krijg van onze umah ������������. Ik heb niemand , mocht okk geen contact met iemand hebben. De deurwaarder is eind september binnen gevallen voor een schuld ik was zelf niet thuis, ze schreven alles op, ik moest het betalen voor 25/09 nu zijn ze alles komen ophalen voor verkoop. Indien ik het betaal voor verkoop
Ik het nou zou betalen zou ik alles terug krijgen, Ikzelf sukkel met Mn gezondheid paniek aanvallen hart ritmestoornissen 😪 ik kan ook alles bewijzen natuurlijk.

Mijn moederhart smeekt jullie 😪