1. #16
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    We zijn allemaal gelijk aan elkaar ya wouldalqa7ba met je seculier khra.

    In mijn wereld is een koning is evenveel waard als een zwerver, en andersom.

    Niemand heeft een goddelijke status behalve Allah sub7anahu wa ta3ala.
    Ga de cumbaja song maar met de kaffirs zingen seculiere pedofiel ik geef meer om de geleerde waar ik mijn kennis van kan halen en die nou continu worden vervolgd vermoord en gecencureerd .Iets waar een seculiere pedofiel zoals niks om geeft want jij bent te druk met 12 jarige meisjes aan het chatten .

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maghrabi10 Bekijk reactie
    Allah eymasgo om? Het feit dat hij voor de geleerde in saudie arabie opkomt .?.. apart
    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    The Enemy Of The State. In de Arabische Wereld is een kogel goedkoper. Khashoggi was een deserteur in de ogen van Salman.


    Een andere vraag.? Blufte Khassoggi of had hij Vertrouwen in de Turkse politie. Turkse politie deed niks de eerste 10 dagen. Was het een hinderlaag.?
    de turken hebben hem gebruikt, dus een hinderlaag.

    Nu kunnen zie die beesten chanteren

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ga de cumbaja song maar met de kaffirs zingen seculiere pedofiel ik geef meer om de geleerde waar ik mijn kennis van kan halen en die nou continu worden vervolgd vermoord en gecencureerd .Iets waar een seculiere pedofiel zoals niks om geeft want jij bent te druk met 12 jarige meisjes aan het chatten .
    Dus als ze je vader bijvoorbeeld zou pkken dan zou je dat accepteren?

    Koop verse batterijen voor je hersenen ya wouldalmazlot

  4. #19
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Lol, denk je dat de huis van Saud daar wat om geeft.

    Voor mbs willen ze de oliekraan dichtdraaien maar voor al Quds pakten ze geleerden op die der tegen waren.

    Serieus nu, het triumviraat SA/Turkije en VS zoekt duidelijk manieren om dit "accident" zo snel mogelijk in de doofpot te stoppen omdat het geen harde breuk tussen de landen waard is...
    SA zal ongetwijfeld van hun kant wel zorgen dat er geen sporen meer zijn.
    Pompeio zal liefst een beetje snel dan verklaren dat hij "credible informations" ontvangen heeft dat het ganse zaakje een misverstand was.
    Waar zit ie trouwens?
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Zit er dik in. De Turken hebben het gewoon in de begin een akkoordje gegooid met de Saudis. En nu met de mes in de rug. Alles kan.
    Dubbelspel is mogelijk. Want die beesten draaien niet op islamitische normen en waarden. Het zijn geen mannen.

    Als ze elkaar kunnen boren, dan doen ze dat hard.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    5.338
    28-01-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Serieus nu, het triumviraat SA/Turkije en VS zoekt duidelijk manieren om dit "accident" zo snel mogelijk in de doofpot te stoppen omdat het geen harde breuk tussen de landen waard is...
    SA zal ongetwijfeld van hun kant wel zorgen dat er geen sporen meer zijn.
    Pompeio zal liefst een beetje snel dan verklaren dat hij "credible informations" ontvangen heeft dat het ganse zaakje een misverstand was.
    Waar zit ie trouwens?
    turkije gaat deze toestand heel goed uitmelken, net zoals de amerikanen die ezels helemaal uitmelken.

    Lekker voor ze, dit is hun verdiende loon voor de ezels dat het zijn. Fucking satanistische slaven

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Seymour Bekijk reactie
    Dus als ze je vader bijvoorbeeld zou pkken dan zou je dat accepteren?

    Koop verse batterijen voor je hersenen ya wouldalmazlot
    Praat maar over eigen alcholistische vader a would zemmel ik geef niks om die nobody terwijl er tot deze dag moslims worden vervolgd vermoord en gecencureerd de arme mensen waar niemand hun naam van weet imbeciele ezel met een iq 50. Nou dat het westen een mediarel van heb gemaakt over een nobody een nietsnut die niks heeft betekent voor ummah willen de goummiers als jou ook evenover de mediarel praten . Stelletje domme schapen die met de kudde meelopen degene die het vooroordelen in de media zijn degene die politiestaat ksa jarenlang hebben gesteunt en al die jaren hebben ze moslims onderdrukt en geen van jullie honden die er over spraken .Zoals ik al zei domme hersenlose schapen .

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Is Khashoggi zo dom om in de hol van de Leeuw te lopen zonder de Turkse politie op de hoogte te stellen.

    Dit is een klinkelende smerige spelletje.
    Dat zijn de 'buitenlandse zaken' van een land met een absoluut vorst!
    Daar heerst nog het ancien regime als voor de Franse Revolutie hier in Europa!

    Jammer dat er met Prins Salman geen zaken te doen zijn!
    Hij zal niet van zijn ingeslagen weg terugkeren denk ik!

    Ik heb het idee dat het bloedvergieten in de islamitische/Arabische landen nog lang niet afgelopen is.
    En dat er in Saudi Arabië een bloedige revolutie dreigt!


    Het einde van het koningshuis daar, omdat het gewoon niet deugt!

    Ze behartigen écht niet de ware islam, maar maken er een bende van!
    Er moet een democratie komen in alle moslimlanden!

    Het is van alle bestuurssystemen die er zijn, in elk geval dan nog het minst slechte systeem!
    Dit omdat het onvoldoende gecontroleerd wordt!

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door AtlasLion_ Bekijk reactie
    Is Khashoggi zo dom om in de hol van de Leeuw te lopen
    Een domme seculier, klopt.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Deze journalist was eerst de rechterhand van die Saudische eerloze Zionisten (hoe eerder deze zionisten opgeurimd worden hoe beter)
    Daarna werd het zelfs hem teveel en ging hij voorzichtig kritiek leveren met een omweg. Hij had het ook over de geleerden die werden opgepakt als ik het goed heb

    Dus deze man was zeker niet zomaar een journalist

    Maar eigenlijk interesseert dat land en die bevolking me geen ene moer. Wat wij als internationale moslimgemeenschap moeten doen is Mekka en Medina onder internationaal moslimbeheer plaatsen, en de plaatsen waar onze profeet vaak verbleef. Het schijnt dat de Saudische zionisten deze plaatsen ook laten vervuilen en weinig onderhoud plegen. Ik weet niet of het waar is...maar een ander voorbeeld is dat de Saudi zionisten het ook op een andere manier gebruiken. De Qatarezen waren bijvoorbeeld (korte tijd?) niet welkom. Er staat nergens in de Koran dat de beheerders over deze heilige plaatsen mensen vanwege politieke motieven de toegang mogen weigeren.

    De rest mogen ze aan de leeuwen te vreten geven, al wordt dat halve volk uitgeroeid

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    Er staat nergens in de Koran dat de beheerders over deze heilige plaatsen mensen vanwege politieke motieven de toegang mogen weigeren.
    Reden nummer 1 om het Saoedische regime ten val te brengen: ze weigeren moslims van over de hele wereld om op hajj te gaan, terwijl kuffar tirannen en celebrities op hajj mogen gaan.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Reden nummer 1 om het Saoedische regime ten val te brengen: ze weigeren moslims van over de hele wereld om op hajj te gaan, terwijl kuffar tirannen en celebrities op hajj mogen gaan.
    Turkije moet het beheer over deze moslimsteden overnemen totdat er een andere geloofwaardig moslimland is die het van TR kan overnemen, als TR intussen niet van zijn Russische en Amerikaanse afpersers is verlost.
    Ze zijn in ieder geval vele malen beter dan de eerloze arab kakkerlakken die zelfs hun geloof in de uitverkoop doen voor dollarbriefjes