1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    die priester had 10 jaar gevangenis straf gekregen ,beetje druk van trump en erdogie liet hem vrij, das maar paar weken geleden,


    geef mij het geld jij mag wetten maken
    dit klopt wat jij zegt.

    Onder druk van Trump is hij vrij gelaten!!
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Die priester heeft de Turkse Lira 25% van de waarde gekost

    Een beetje masterclass van Trump
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    turkije is lid van de navo ,toch koos trump voor ksa

    ksa is belangrijker voor de amerikanen dan de knoflook vreters

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    en nu mogen jullie je mondhoeken afvegen van de blanke sperma die jullie al 100 jaar krijgen..

    dapper praten over andere landen terwijl je eigen land aan de slavenketting zit...

    je moet wel erg eerloos en dapper zijn om hierover te kunnen praten..

    Turken hebben heel noord afrika, midden oosten en de balkan met brute kracht beschermd en verdedigt en moet je nu kijken.. zielige marokkaantjes in blank europa willen meepraten over het midden oosten..

    ga spelen stelletje clowns.. jullie leiders zitten in frankrijk aan de coke en prostitutie in ruil voor zwijgplicht

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    erdogie bang van trumpie gelijk de priester die 10 jaar kreeg vrij laten, dan ben je ongeloofwaardige doggie

  6. #51
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    turkije is lid van de navo ,toch koos trump voor ksa

    ksa is belangrijker voor de amerikanen dan de knoflook vreters


    De vraag laat zich nu stellen, kan Trump nu hij in een lastig parket zit, zich losmaken van en zijn goede relaties met SA opgeven?
    Of ik maak het simpeler voor hem, een tweetje of een “iklulmeerweluit” wat gaat het worden? Ik denk dat olie, jobs en 450 miljard dollar omzet aan wapenhandel gaan primeren, iedereen weet het antwoord denk ik.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    15
    19-10-2018

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    erdogie bang van trumpie gelijk de priester die 10 jaar kreeg vrij laten, dan ben je ongeloofwaardige doggie
    Jij bent de hond van geert wilders slaaf.
    Wanneer de zaak is beslist zal Satan zeggen: “Allah deed u een ware belofte, ik echter beloofde u en faalde, maar ik had geen macht over u dan dat ik u riep en gij mij
    gehoorzaamdet. Verwijt mij daarom niet, maar beschuldigt uzelf. Ik kan u niet bijstaan noch kunt gij mij bijstaan. Ik verwerp dat gij mij voordien met Allah hebt vereenzelvigd. Er zal voor de onrechtvaardigen gewis een smartelijke straf zijn.”

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    dit klopt wat jij zegt.

    Onder druk van Trump is hij vrij gelaten!!
    Gelukkig wel ja!
    Het was nergens goed voor om die dominee gevangen te houden en het toont ook aan dat er nog 'positieve' samenwerking is tussen Trump en Erdogan en hopelijk ook de overige NAVO-leden!
    Al die narigheid lost niks op!
    Onderhandelen levert vaker iets op!

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Die priester heeft de Turkse Lira 25% van de waarde gekost

    Een beetje masterclass van Trump
    Financiële markten zijn paranoïde!
    Maar de Lia is weer in waarde vermeerderd.

  10. #55
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    De vraag laat zich nu stellen, kan Trump nu hij in een lastig parket zit, zich losmaken van en zijn goede relaties met SA opgeven?
    Of ik maak het simpeler voor hem, een tweetje of een “iklulmeerweluit” wat gaat het worden? Ik denk dat olie, jobs en 450 miljard dollar omzet aan wapenhandel gaan primeren, iedereen weet het antwoord denk ik.
    Een afgang voor de rest van de wereld van principeloze mensen die blijven dansen rond het 'Gouden Kalf'.
    Als die moord ongestraft blijft is het de zoveelste aanwijzing dat het Westen dezelfde omgangsvormen heeft als de 'Grote H***r'.
    Die godslasteringen uit en die maar één ding wil: Geld!
    Het heeft er alle schijn van dat de V.S. binnenkort valt!
    Ik weet alleen niet of die val van binnenuit komt of van buitenaf.
    Maar hij komt gegarandeerd!

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Een afgang voor de rest van de wereld van principeloze mensen die blijven dansen rond het 'Gouden Kalf'.
    Als die moord ongestraft blijft is het de zoveelste aanwijzing dat het Westen dezelfde omgangsvormen heeft als de 'Grote H***r'.
    Die godslasteringen uit en die maar één ding wil: Geld!
    Het heeft er alle schijn van dat de V.S. binnenkort valt!
    Ik weet alleen niet of die val van binnenuit komt of van buitenaf.
    Maar hij komt gegarandeerd!
    Heb je er een verzekering voor afgesloten? Hhhhh!

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    15
    19-10-2018

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Moet je op dit rekenen .
    would el kahba we moeten in ieder geval niet op jou rekenen travestiete gay en ga een keer van die boot af je zet ons in schande met de Marokkaanse vlag in je hand. Blijf met je tengels van die vlag af achterlijke viespeuk. Ga maar zwaaien met de nederlandse vlag.
    Wanneer de zaak is beslist zal Satan zeggen: “Allah deed u een ware belofte, ik echter beloofde u en faalde, maar ik had geen macht over u dan dat ik u riep en gij mij
    gehoorzaamdet. Verwijt mij daarom niet, maar beschuldigt uzelf. Ik kan u niet bijstaan noch kunt gij mij bijstaan. Ik verwerp dat gij mij voordien met Allah hebt vereenzelvigd. Er zal voor de onrechtvaardigen gewis een smartelijke straf zijn.”