1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    ja ze mogen zelfs jou verkrachten en fluitend het vliegtuig instappen
    HHHHHHH, daar heb je geen antwoord op he?

    Diplomaten zijn tot op een zekere hoogte onschendbaar, het vermoorden van mensen zit niet in het pakket.

    Wat ben jij en jouw soortgenoten toch achterlijk. Ga uien en paprika snijden en doe iets met jouw leven.

    De enige slimme Turken die ik heb gekend in mijn leven, zijn seculiere Turken.

    Leer van Ataturk en andere seculiere Turken en geef die kut Arabische ideologie terug aan die soepjurken.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    HHHHHHH, daar heb je geen antwoord op he?

    Diplomaten zijn tot op een zekere hoogte onschendbaar, het vermoorden van mensen zit niet in het pakket.

    Wat ben jij en jouw soortgenoten toch achterlijk. Ga uien en paprika snijden en doe iets met jouw leven.

    De enige slimme Turken die ik heb gekend in mijn leven, zijn seculiere Turken.

    Leer van Ataturk en andere seculiere Turken en geef die kut Arabische ideologie terug aan die soepjurken.
    je bent onschendbaar totdat het tegendeel bewezen is van je ontkenning wat best wel veel tijd iin beslag neemt en alle tijd hebt om te vluchten en vooral door druk van het land van herkomst, zal dit nog langer duren..

    enige wie hier dom is, ben jij dat wel met je afvallige mentale kneuzenkop wat een aai van zijn blanke meerdere wilt scoren met uitspraken over Islam..

    ga spelen kneus en laat het echte leven aan normale mensen over

  3. #18
    False flag

    Reacties
    986
    15-01-2016

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    je bent onschendbaar totdat het tegendeel bewezen is van je ontkenning wat best wel veel tijd iin beslag neemt en alle tijd hebt om te vluchten en vooral door druk van het land van herkomst, zal dit nog langer duren..

    enige wie hier dom is, ben jij dat wel met je afvallige mentale kneuzenkop wat een aai van zijn blanke meerdere wilt scoren met uitspraken over het Islam..

    ga spelen kneus en laat het echte leven aan normale mensen over

    hij denkt dat iemand wakker ligt van zijn onzin

    JE SUIS INSIDE JOB


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Citaat Geplaatst door Charliechaplin. Bekijk reactie
    Noem hoe je het wil ,takiyah ,bakiyah ,hakiyah ,jullie mening is van geen enkele waarde hahaha
    Daar heb je ook geen antwoord op he?

    Jullie zijn geen partij voor mij. Ik bitchslap jullie 1 voor 1 met feiten en argumenten en jullie kunnen geen fuck inbrengen.

    Dit is het verschil tussen een mozlim en een niet-moslim (ik).

    Wij zijn veel slimmer dan jullie. Blijf maar de Arabische maangod (Allah) en een Arabische pedofiel aanbidden en kniel 17 keer per dag richting de Arabieren in Mekka.

    Wees een brave slaafje van de Arabieren en tevens een achterlijke geitenneuker.

  5. #20
    False flag

    Reacties
    986
    15-01-2016

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Daar heb je ook geen antwoord op he?

    Jullie zijn geen partij voor mij. Ik bitchslap jullie 1 voor 1 met feiten en argumenten en jullie kunnen geen fuck inbrengen.

    Dit is het verschil tussen een mozlim en een niet-moslim (ik).

    Wij zijn veel slimmer dan jullie. Blijf maar de Arabische maangod (Allah) en een Arabische pedofiel aanbidden en kniel 17 keer per dag richting de Arabieren in Mekka.

    Wees een brave slaafje van de Arabieren en een achterlijke geitenneuker.

    Jij doet helemaal niets volgzame zionslet die je bent ,beetje brabbelen op een forum is het enige wat je kan doen

    JE SUIS INSIDE JOB


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    je bent onschendbaar totdat het tegendeel bewezen is van je ontkenning wat best wel veel tijd iin beslag neemt en alle tijd hebt om te vluchten en vooral door druk van het land van herkomst, zal dit nog langer duren..

    enige wie hier dom is, ben jij dat wel met je afvallige mentale kneuzenkop wat een aai van zijn blanke meerdere wilt scoren met uitspraken over Islam..

    ga spelen kneus en laat het echte leven aan normale mensen over
    Jouw heilige Turkije, waar jij tot op de dag van vandaag niet naar toe wilt emigreren, claimen dat ze genoeg bewijzen hebben tegen de Saoediers.

    Qirdogan heeft ze laten gaan voor politieke doeleinden.

    Nog een keer, probeer iets beters te verzinnen.

  7. #22
    False flag

    Reacties
    986
    15-01-2016

    Kom 1 op 1 manissa

    JE SUIS INSIDE JOB


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Citaat Geplaatst door Charliechaplin. Bekijk reactie
    Jij doet helemaal niets volgzame zionslet die je bent ,beetje brabbelen op een forum is het enige wat je kan doen
    Ik heb je schaakmaat gezet met die takiyah.

    Iedereen kan het teruglezen en zien hoe dom je bent.

    Jij bent niet de enige die hier de berichten leest. Deze site wordt in de gaten gehouden door journalisten, AIVD, politie, autochtonen, etc.

    Ik bitchklap jullie, zodat andere mensen kunnen lezen hoe dom jullie zijn en hoe kwaadaardig de izlam is.

    En inderdaad, jij bent een nobody.

  9. #24
    False flag

    Reacties
    986
    15-01-2016

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Ik heb je schaakmaat gezet met die takiyah.

    Iedereen kan het teruglezen en zien hoe dom je bent.
    Erdoman is geen shia achterlijke flapdrol.
    Kom 1 op 1

    JE SUIS INSIDE JOB


  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Jouw heilige Turkije, waar jij tot op de dag van vandaag niet naar toe wilt emigreren, claimen dat ze genoeg bewijzen hebben tegen de Saoediers.

    Qirdogan heeft ze laten gaan voor politieke doeleinden.

    Nog een keer, probeer iets beters te verzinnen.
    je begint wartaal uit te slaan.. als een klein grietje gil je de boel bij elkaar zodat je de waarheden probeerd te overschreeuwen..

    jouw verdraaiingen met je afvallige mentale kneuzenkop zal niet bij mij werken..

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    je begint wartaal uit te slaan.. als een klein grietje gil je de boel bij elkaar zodat je de waarheden probeerd te overschreeuwen..

    jouw verdraaiingen met je afvallige mentale kneuzenkop zal niet bij mij werken..
    Nog een keer, en dit keer met argumenten en feiten.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Citaat Geplaatst door Charliechaplin. Bekijk reactie
    Erdoman is geen shia achterlijke flapdrol.
    Kom 1 op 1
    Jij bent wel een sji'iet of een domme soenniet die niets weet van de izlam, want jij zegt dat Qirdogan liegt (takiyah) om mensen op een dwaalspoor te zetten.

    Ik geloof Qirdogan wel. Hij wilt geen sharia of een khilafa.



    https://www.youtube.com/watch?v=whxFDe45mYU

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    3.870
    19-09-2011

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Nog een keer, en dit keer met argumenten en feiten.
    pagina 1, eerste comment.. de naam van topic had al een tipje van de sluier onthuld.. en nu doorlezen en linkjes aanklikken..

    lijdt je aan dyslexie wat ik zeer vermoed?.. dan verwijs ik je verder naar je hok nu je flink geaaid bent door je blanke meerdere..

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    264
    16-09-2018

    Citaat Geplaatst door Djengiz Bekijk reactie
    pagina 1, eerste comment.. de naam van topic had al een tipje van de sluier onthuld.. en nu doorlezen en linkjes aanklikken..

    lijdt je aan dyslexie wat ik zeer vermoed?.. dan verwijs ik je verder naar je hok nu je flink geaaid bent door je blanke meerdere..
    Ik woon tenminste in een niet-izlamitische land en ben gelukkig tussen mijn niet-izlamitische broeders en zusters. Ik ben loyaal aan Nederland. Ik ben bereid om tegen de mozlims te vechten mochten ze ooit te ver gaan.

    Jij bent een mounafiq (hypocriet) die in Nederland woont en je durft niet in Turkije te wonen tussen jouw izlamitische geitenbroeders.

    Zolang je in het westen blijft kan ik jou niet serieus nemen. Je praktiseert niet datgene waar je heilig in gelooft.

    Izlam en hypocrisie zijn twee handen op 1 buik. Jij bent daar een goede voorbeeld van.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    684
    25-04-2016

    Citaat Geplaatst door Masinissa Bekijk reactie
    Ik woon tenminste in een niet-izlamitische land en ben gelukkig tussen mijn niet-izlamitische broeders en zusters. Ik ben loyaal aan Nederland. Ik ben bereid om tegen de mozlims te vechten mochten ze ooit te ver gaan.

    Jij bent een mounafiq (hypocriet) die in Nederland woont en je durft niet in Turkije te wonen tussen jouw izlamitische geitenbroeders.

    Zolang je in het westen blijft kan ik jou niet serieus nemen. Je praktiseert niet datgene waar je heilig in gelooft.

    Izlam en hypocrisie zijn twee handen op 1 buik. Jij bent daar een goede voorbeeld van.

    Kom even naar kanaleneiland of overvecht en laat maar zien wat je kan 1 op 1 natuurlijk. Jouw soort heeft lang geen klappen gekregen van onze oppermachtige vechtmachines