1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    147
    12-08-2006

    Unhappy WIE WIL AUB DEZE ALLEENSTAANDE MOEDER MET 2 kinderen helpen ???!

    Mijn ex heeft mijn kids en mij in de steek gelaten. En ik zit opgescheept met schulden die hij had gemaakt terwijl ik dacht dat alles betaald werd, hij regelde alles op financieel vlak waardoor ik dit allemaal niet wist. Ik heb nooit mogen werken waardoor ik geen inkomen heb, ik heb het wel aangevraagd via de Ocmw maar dit duurt even. Nu had ik een schuld van de energie waarbij de deurwaarder was binnen gevallen en alles opgeschreven. Ik had twee weken de tijd om te betalen en het was me
    Niet gelukt en is hij alles komen ophalen. Ik kan het nog allemaal terug krijgen als ik het betaal voor de verkoop plaats zal vinden. Ik zelf heb helemaal niks .
    Op dit moment is er via een islampagina al 930 euro ingezameld ma sha Allah .
    Op dit moment kan ik niet zelf gaan werken vanwege gezondheidsredenen..

    Ik heb de hulp nodig van onze umah ya rabi “.

    Zijn er mensen die kunnen helpen met doneren aub?
    Mijn moederhart smeekt u.

    Donderen kan en mag op BE52 8335 4392 2009

    Moge Allah swt jullie alleen belonen met het dubbele en wat jullie hartje wenst .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    43
    24-05-2018

    Citaat Geplaatst door AlHoceimaGirlll Bekijk reactie
    Mijn ex heeft mijn kids en mij in de steek gelaten. En ik zit opgescheept met schulden die hij had gemaakt terwijl ik dacht dat alles betaald werd, hij regelde alles op financieel vlak waardoor ik dit allemaal niet wist. Ik heb nooit mogen werken waardoor ik geen inkomen heb, ik heb het wel aangevraagd via de Ocmw maar dit duurt even. Nu had ik een schuld van de energie waarbij de deurwaarder was binnen gevallen en alles opgeschreven. Ik had twee weken de tijd om te betalen en het was me
    Niet gelukt en is hij alles komen ophalen. Ik kan het nog allemaal terug krijgen als ik het betaal voor de verkoop plaats zal vinden. Ik zelf heb helemaal niks .
    Op dit moment is er via een islampagina al 930 euro ingezameld ma sha Allah .
    Op dit moment kan ik niet zelf gaan werken vanwege gezondheidsredenen..

    Ik heb de hulp nodig van onze umah ya rabi “.

    Zijn er mensen die kunnen helpen met doneren aub?
    Mijn moederhart smeekt u.

    Donderen kan en mag op BE52 8335 4392 2009

    Moge Allah swt jullie alleen belonen met het dubbele en wat jullie hartje wenst .
    met alle respect maar er klopt veel niet aan je verhaal

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    147
    12-08-2006

    Citaat Geplaatst door dasouth Bekijk reactie
    ik vertrouw jullie marokkaanse wijven niet. Je hebt hem intussen genoeg afgezogen voor voldoende geld, en je wilt ons oplichten
    watblief????!!!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    147
    12-08-2006

    Citaat Geplaatst door WAUWwauw Bekijk reactie
    met alle respect maar er klopt veel niet aan je verhaal
    Hoe bedoel je ???

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    35
    25-08-2018

    Ik vertrouw Marokkaanse meiden niet. Fraudeurs.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    248
    09-10-2018

    Waarschijnlijk profiteer je al van een uitkering kinderbijslag zorgtoeslag huurtoeslag animentatie en is nog niet genoeg?
    Zoek een baan ofzo man.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1
    09-09-2018



    Strekkkeeeee

  8. #8
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Wauw die reacties. Plaatsvervangende schaamte!

    Ik snap nog wel als jullie het misschien niet vertrouwen, je weet maar nooit tegenwoordig via internet. Maar doneer dan gewoon niks en hou je respectloze reacties voor je.
    Hoe jullie praten over vrouwen en meiden die jullie zusters zijn in het geloof en in de bloedband (want tenslotte zijn jullie zussen enz ook Marokkaanse vrouwen), niet normaal meer man.
    Plus: er zijn mensen die daadwerkelijk in zo'n situatie zitten. Vinden jullie misschien raar, maar niet iedereen gaat even netjes om met hun financiën. En soms wordt een vrouw daar de dupe van. Is ontzettend moeilijk als er ook nog kids bij betrokken zijn. Ik heb het zelf van dichtbij meegemaakt met een vriendin.
    Kortom: heb een beetje respect of reageer gewoon niet.

    @ts: als dit werkelijk waar is, probeer het dan op een andere manier. Via internet heb je altijd een aantal respectloze mensen ertussen zitten plus mensen vertrouwen en geloven het dan niet zo gauw (wat ik wel begrijp).
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018

    allahi 3awnek

  10. #10
    Definitief uitgelogd

    Reacties
    546
    24-12-2011

    Citaat Geplaatst door AlHoceimaGirlll Bekijk reactie
    Mijn ex heeft mijn kids en mij in de steek gelaten. En ik zit opgescheept met schulden die hij had gemaakt terwijl ik dacht dat alles betaald werd, hij regelde alles op financieel vlak waardoor ik dit allemaal niet wist. Ik heb nooit mogen werken waardoor ik geen inkomen heb, ik heb het wel aangevraagd via de Ocmw maar dit duurt even. Nu had ik een schuld van de energie waarbij de deurwaarder was binnen gevallen en alles opgeschreven. Ik had twee weken de tijd om te betalen en het was me
    Niet gelukt en is hij alles komen ophalen. Ik kan het nog allemaal terug krijgen als ik het betaal voor de verkoop plaats zal vinden. Ik zelf heb helemaal niks .
    Op dit moment is er via een islampagina al 930 euro ingezameld ma sha Allah .
    Op dit moment kan ik niet zelf gaan werken vanwege gezondheidsredenen..

    Ik heb de hulp nodig van onze umah ya rabi “.

    Zijn er mensen die kunnen helpen met doneren aub?
    Mijn moederhart smeekt u.

    Donderen kan en mag op BE52 8335 4392 2009

    Moge Allah swt jullie alleen belonen met het dubbele en wat jullie hartje wenst .
    Zou u het revrentie willen delen?. Foto's van de brief met beslaglegging , foto's van schuldenn en gezondheidsverklaring waaruit dat u niet kan werken ... ook een verwijzing naar de islam pagina zodat men het kan verifiëren ..

  11. #11
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Citaat Geplaatst door -_lovely_- Bekijk reactie
    Ik heb dit ook van dichtbij mee gemaakt bij zusters. Toch vertrouw ik het niet niet. Maar wil geen slechte vermoedens hebben of iemand kwetsen. Daarom kies ervoor om het aan Allaah over te laten. Mocht het waar zijn: dan hoop ik dat Allaah de vader een bestraffing geeft op dunya en met haar en de kids goed komt.
    Ik vertrouw het ook niet zomaar, het is tenslotte internet. Maar die respectloze reacties van verschillende mannen hierboven zijn niet nodig. Vandaar mijn reactie
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    248
    09-10-2018

    Alberto Stegeman heeft haar al in t vizier

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    20
    16-05-2018

    Hoeveel moet je nog? Pm me maar

  14. #14
    Definitief uitgelogd

    Reacties
    546
    24-12-2011

    Citaat Geplaatst door SUikeroomm Bekijk reactie
    Alberto Stegeman heeft haar al in t vizier
    Alberto tegna man mag even die hele grote fraudeurs aan pakken ... Durft die niet..

  15. #15
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Meid zag ik dit ergens op Facebook voorbij komen, maanden geleden?
    En waar kom je vandaan?