1. #46
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Citaat Geplaatst door AlHoceimaGirlll Bekijk reactie
    Ik begrijp t ook niet
    Oké dan ben ik de enige niet...
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    147
    12-08-2006

    Citaat Geplaatst door vlinderA Bekijk reactie
    Oké dan ben ik de enige niet...
    Pff je moet eens weten wat voor pm’s ik krijg

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    430
    22-05-2016

    Als alleenstaande moeder met 2 kinderen kun je gemakkelijk hulp krijgen bij de gemeente waarna je een schuldsaneringstraject in gaat. Dan kun je werken en/of een uitkering aanvragen.

    De profeet zei: "Liefdadigheid is niet toegestaan voor een rijke persoon, of voor degene die sterk en gezond is." In Nederland is volop werk en je kunt tegenwoordig zelfs aan huis werken.

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    24
    18-10-2018

    Citaat Geplaatst door vlinderA Bekijk reactie
    Nee eerlijk gezegd niet
    Je hebt op zn minst een vermoeden.
    Kima mhabel

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    147
    12-08-2006

    Klopt dat heb ik ook
    Hoe doe ik dit aub?

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    88
    12-06-2007

    Misselijkmakend om te zien dat onze broeders en zusters als de kippen erbij zijn om haar te beschuldigen van fraude. Doneer met je eigen (juiste) intentie en laat haar doen met het geld wat ze wil. Als zij jou aan het oplichten is zal Allah subhana wa ta3ala haar haar straf wel geven. Sinds wanneer vertrouwen moslimbroeders en zusters elkaar niet meer?

  7. #52
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Met deurwaarders kan je toch vanaf begin af aan regeling treffen, al is het maar 10 euro per maand .
    Ze komen toch niet van het ene op het andere moment je huis leeg halen .

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    147
    12-08-2006

    Citaat Geplaatst door Helosh Bekijk reactie
    Misselijkmakend om te zien dat onze broeders en zusters als de kippen erbij zijn om haar te beschuldigen van fraude. Doneer met je eigen (juiste) intentie en laat haar doen met het geld wat ze wil. Als zij jou aan het oplichten is zal Allah subhana wa ta3ala haar haar straf wel geven. Sinds wanneer vertrouwen moslimbroeders en zusters elkaar niet meer?
    Dit vind ik zo erg ..

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    147
    12-08-2006

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Met deurwaarders kan je toch vanaf begin af aan regeling treffen, al is het maar 10 euro per maand .
    Ze komen toch niet van het ene op het andere moment je huis leeg halen .
    Klopt maar niet na dat ze al zoveel aanmaningen hebben gestuurd waar ik niet van af wist.. toen zijn ze binnen gevallen en is het te laat zeggen ze..

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    147
    12-08-2006

    Citaat Geplaatst door MorrocanGuyNL Bekijk reactie
    Plaats een brief waarop die beslaglegging staat, en streep jouw persoonlijke gegevens door. Dan kun je in ieder geval bewijzen dat het echt is en dat mensen weten dat als ze geld geven dat ze dan ook geld geven aan iemand die het echt nodig heeft en niet aan iemand die het als makkelijk geld verdienen ziet
    Heb je gelijk in.. hoe die ik dit?

  11. #56
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Citaat Geplaatst door AlHoceimaGirlll Bekijk reactie
    Klopt maar niet na dat ze al zoveel aanmaningen hebben gestuurd waar ik niet van af wist.. toen zijn ze binnen gevallen en is het te laat zeggen ze..
    In totaal zijn de kosten dus 930 euro ?

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    147
    12-08-2006

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    In totaal zijn de kosten dus 930 euro ?
    In totaal moet ik 2357 euro betalen :-( en ik heb nu al 930 euro die ingezameld is Door een pagina