1. #1
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Wat is het percentage hoogopgeleide Marokkanen?

    Iets zegt me dat dit heel weinig is. Vooral Marokkaanse vrouwen zijn hoogopgeleid, de mannen onder de mgharba zijn voor 80% laagopgeleid of meer, helaas
    En dat zie je ook terug in hun houding en zwaar asociale tot hoogmoedige gedrag

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    45
    18-06-2008

    Wat is het percentage hoogopgeleide Marokkanen?

    Ben je ooit op een universiteit geweest?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door 20070092 Bekijk reactie
    Ben je ooit op een universiteit geweest?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    jawel, maar kom er niet maandelijks...

    Want je wil zeggen dat er veel universiteit geschoolde marokkanen zijn?

    Universiteit van de straat , die zit sowieso vol marokkanen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    Iets zegt me dat dit heel weinig is. Vooral Marokkaanse vrouwen zijn hoogopgeleid, de mannen onder de mgharba zijn voor 80% laagopgeleid of meer, helaas
    En dat zie je ook terug in hun houding en zwaar asociale tot hoogmoedige gedrag
    Er zijn genoeg hoogopgeleide marokkaanse mannen. Dat is een leugen die kufaar elke keer gebruiken. Ze komen eenzijdige statistieken. Het kan zijn dat er meer marokkaanse vrouwen hoogopgeleid zijn. Maar praat je over percentage van 5 tot 10% meer. Jammer genoeg dombos maken er een heel ander verhaal van

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    Er zijn ook meer Nederlandse vrouwen hoogopgeleiden dan Nederlands mannen . Bij Marokkaanse mannen komt vaak om sociaal druk werken om trouwen of om uit armoede komen niet afhankelijk zijn van ouders ik denk dat elke generatie meer richting van uni gaat ik hoop dat marokkaan eerder beter moslim word

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    196
    09-06-2018

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    Iets zegt me dat dit heel weinig is. Vooral Marokkaanse vrouwen zijn hoogopgeleid, de mannen onder de mgharba zijn voor 80% laagopgeleid of meer, helaas
    En dat zie je ook terug in hun houding en zwaar asociale tot hoogmoedige gedrag
    jij weet niks.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.090
    24-02-2012

    Citaat Geplaatst door JongemanWoerden Bekijk reactie
    Iets zegt me dat dit heel weinig is. Vooral Marokkaanse vrouwen zijn hoogopgeleid, de mannen onder de mgharba zijn voor 80% laagopgeleid of meer, helaas
    En dat zie je ook terug in hun houding en zwaar asociale tot hoogmoedige gedrag
    probeer je marokkaanse man zwart maken om scoren bij marokkaanse meisjes

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    440
    20-02-2012

    80% of meer is laag opgeleid he.. Is dit gebaseerd op de steekproef die je hebt getrokken uit je nabije omgeving? Je weet dat dit niet representatief is voor de gehele populatie toch..

    Daarbij, alhoewel het onderwijs een belangrijke component is voor intellectuele ontwikkeling, betekent dat niet per definitie dat iemand die hoogopgeleid is, ook intelligent is. Andersom geldt hetzelfde; iemand is niet meteen onintelligent als hij/zij geen phd titel heeft. Dus wat is je punt nu eigenlijk?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    41
    13-10-2018

    Er zijn genoeg hoogopgeleide mannen. Breng een bezoek aan de hogescholen en universiteiten in NL. Ik ken er in ieder geval genoeg

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    903
    02-04-2010

    iwa gelukkig ben jij hoog geleid g

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Van die zelfverzonnen onzin statistieken nadat je waarschijnlijk maximaal 2 universiteiten in je leven hebt bezocht. Ik ben benieuwd naar de betrouwbaarheid en nauwkeurigheid van je "onderzoek".

    " Nou da weet ik want da hep gestaan op feesboek! "

    Hier heb ik eigenlijk mijn antwoord al..

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Echte percentage schommelt tussen de 40/50 procent.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

  13. #13
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Hoog of laag opgeleid, in deze maatschappij is ieder zijn kwaliteit noodzakelijk.
    Hoog opgeleid of een hoger IQ heeft niets te maken met zich bepaalde skills eigen maken of zich verbeteren in iets als dusdanig.
    Ik ken mensen met een super hoog IQ die niets van hun leven gemaakt hebben omdat “luiheid” aanwezig was, laat nou juist dat zijn dat een mens drijft.
    Ken ook mensen die met handenarbeid hun eigen vervolmaakt hebben en waar ik grote bewondering voor heb.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  14. #14
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Van die zelfverzonnen onzin statistieken nadat je waarschijnlijk maximaal 2 universiteiten in je leven hebt bezocht. Ik ben benieuwd naar de betrouwbaarheid en nauwkeurigheid van je "onderzoek".

    " Nou da weet ik want da hep gestaan op feesboek! "

    Hier heb ik eigenlijk mijn antwoord al..
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    3.734
    09-06-2014

    Citaat Geplaatst door missq Bekijk reactie
    80% of meer is laag opgeleid he.. Is dit gebaseerd op de steekproef die je hebt getrokken uit je nabije omgeving? Je weet dat dit niet representatief is voor de gehele populatie toch..

    Daarbij, alhoewel het onderwijs een belangrijke component is voor intellectuele ontwikkeling, betekent dat niet per definitie dat iemand die hoogopgeleid is, ook intelligent is. Andersom geldt hetzelfde; iemand is niet meteen onintelligent als hij/zij geen phd titel heeft. Dus wat is je punt nu eigenlijk?
    Nee, dat maak ik gewoon op uit het zwaar asociale gedrag op straat van mgharba, aan hoe ze nederlands praten, hoe ze op internet typen (80% kan gewoon geen alinea schrijven zonder 5 spel of opbouwfouten), aan het feit hoeveel mgharba in de criminaliteit zitten, dezelfde type kleren dragen etc.

    Het kan zijn dat ik alleen maar domme mgharba om me heen heb, maar dan ben ik toevallig vaak in steden precies op de plekken waar de laagopgeleide mgharba wonen.

    Bullshit dus. Mgharba zijn gewoon vaak laagopgeleid en we zouden eigenlijk moeten weten hoe dat komt. Waarschijnlijk met het feit dat Marokkanen snel geld willen verdienen, en dat heeft met status te maken. Marokkanen willen graag laten zien dat ze geld hebben,en met een normale baan lukt dat niet want dan moet je eerst jaren sparen voordat je een simpele VW polootje van 10000 euro kunt kopen Dus wordt een opleiding alvast geskipt en gelijk overgegaan op het zwaardere werk in de hoop snel te kunnen cashen en op straat in die AMG te kunnen rollen met een gay-achtige Pradatasje van 300 euro en skinnybroek van 400 euro inclusief bijpassende Canada Goose jas van 900 euro

    Waarom Marokkanen zo verslaafd zijn aan status is omdat onze ouders het zwaar gehad hebben en vooral de kinderen van de vaders en moeders die in de jaren 70 en 80 naar NL komen die maar niet los kunnen komen van hun armoedige leven in Marokko en nu 40/50 jaar na die periode nog steeds leven met in het achterhoofd dat je maar beter zo snel mogelijk zoveel mogelijk moet pakken wat je pakken kan voordat het te laat is en je straatarm bent. Dat verklaart volgens mij ook het asociale gedrag dat mgharba bijvoorbeeld vaak hebben in rijen bij supermarkten en het verkeer ( ik ga voor, de rest mag het uitzoeken)